Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Meesterstrijd - Overlegtopic

Gestart door Yara, 7 mei 2014, 16:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Als de groepen worden verwijderd of heringedeeld, wat doen we dan met dit verhaal?

Ik wil graag nog steeds verder schrijven!
3 (75%)
Het maakt me niets uit, als de rest nog wil doe ik ook wel mee.
0 (0%)
Ik weet het nog niet.
0 (0%)
Voor mij hoeft het niet zo nodig.
1 (25%)
Ik heb er geen zin meer in, als de groepen stoppen stop ik ook met het verhaal.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stefano

Hmm, hoe bedoel je? Dat het overlegboard+het verhaaltopic daar al staan? Sure, why not. Als het hier ineens verdwijnt, dan ben je alles kwijt :P En nu kan je daar gewoon verder, zonder in je achterhoofd te houden dat het mss verloren kan gaan :)

Yara

Nee, ik bedoel, heb je hem al over gezet, want ik kan hem nergens vinden?

Stefano

Yara

Ja, het verhaaltopic wel, maar dit overlegtopic niet toch?

Stefano

Ow, je wilde deze er ook op xD
Ik dacht dat je daar gewoon een nieuw topic wilde maken :P Maar dan verplaats ik deze ook wel :)

Yara

Oh, haha, nee, mijn idee was om deze te verplaatsen, maar dan dus af te schermen daar (als dat mogelijk is).
Want hier staan nog steeds wel handige dingen in om te bewaren.

EDIT: nu staat hij wel bij verhalen van één persoon, ik weet niet of dat erg is?  (A)

Yara

Willen we het eigenlijk afwisselen (alsin ik - loetje - piper - ik - loetje - piper - etc.), of maakt dat niet uit?

Want op zich heb ik iets klaar staan, maar ik weet niet of ik even op jou moet wachten, @PiperWyatt ?

PiperWyatt

Sorry xD ik zal het stuk wat ik had er even inzetten :)

Yara

Hoe zit het hier eigenlijk mee?  (A)

PiperWyatt

Ik vergeet altijd dat ik hieraan meedoe xD het is ook zo verstopt op het forum dat mijn oog er niet in 123 op valt xD Maar ik wil zeker een extra zetje doen om meer hieraan te gaan werken :)

Misschien als iemand hier iets post, met het  @-je werken? Dan lees ik het sneller xD

Yara

Ik heb iets nieuws bedacht voor Meesterdieven als symbool.
Nu is dat een hand, maar persoonlijk vind ik dat niet geweldig. Dan krijg je een hand op je hand getatoeëerd, das toch ook krom...
Dus ik stel voor het symbool te veranderen naar een masker. Wat is jullie mening daarover?

Vooral gericht aan @loetjef aangezien die een Meesterdief is.

@PiperWyatt, om over te schrijven kun je misschien denken aan (dit zijn maar ideeën he, hoef je zeker niet te doen, maar omdat je aangaf vast te lopen helpt dit misschien om inspiratie te krijgen):
Misschien ken je iemand in de stad die je kan waarschuwen dat er momenteel een Meesterkenner rondloopt en besluit je een tijdje dekking te zoeken op een veilige plek.
Of misschien loop jij ook de Meesterkenner tegen het lijf en moet je weg zien te komen.
Je kunt schrijven dat je 'herkend' wordt door verzetsmensen die je proberen te vangen en meenemen naar het verzet (waar een Meesterkenner van het verzet je controleert en ontdekt dat je een Meesterillusionist bent in plaats van een Meesterfolteraar).
Je kunt ook een stukje over je achtergrond schrijven, dat er iets is waardoor je daaraan terug denkt.

Ik zal eens nadenken of er meer opties zijn, misschien heeft Loeka ook nog een leuk idee?

loetjef

Wauw. Ik heb wel het Meesterstrijd-verhaaltopic als favoriet staan, maar dan nog er steeds een beetje langs gekeken. Ik ben echt momenteel wat minder bezig met internet, maar ik zal hier binnenkort weer eens voor gaan zitten :D
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Yara

Haha, wij hadden daar allemaal een beetje last van geloof ik...
Maar meer doen met het @-je was een geniaal idee van Piper :)

Wat vind jij van het Meesterdief symbool Loetje? Als symbool de hand houden, of veranderen naar masker, of veranderen naar heel iets anders?

Yara

@PiperWyatt @loetjef

Paar vraagjes...
- Wat is jullie mening over het Meesterdiefsymbool? Hand, masker, iets heel anders?
- Wie weet er een coole naam voor de hoofdstad?
- En nu we het toch over namen hebben... Wat zijn goede namen voor de koning en de kroonprins?

- En iets heel anders, maar willen we de stukjes verhaal blijven afwisselen, of gewoon posten als je iets hebt, of afhankelijk van het verhaalmoment, of nog iets anders...?

PiperWyatt

@Yara, een masker vind ik persoonlijk niet geweldig. Ik zou dan eerder een sleutel of zo'n geldbeugel ofzoiets nemen.

ivm schrijven, gewoon schrijven wat goed voelt en wanneer het goed voelt. Soms zijn sommige hoofstukken van de ene iets belangrijker of groter dan van e andere, als het in totaliteit maar ongeveer gelijk loopt. En we kunnen via editen nog wel hoofstukken hier of dqar ertussen plaatsen als dat moet?

ik weet dat ik niet meer geschreven heb, maar ik ga me er toch weer aan wagen volgende week :)

Over namen. Ik ga er nog eens over nadenken :D ze moeten wel cool zijn :p