Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Pokemon Black and White

Gestart door Vakonov, 16 september 2010, 21:21:54

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Fijn dat je het veranderd hebt iig, en de volgende keer er even op letten wat legaal en wat illegaal is =)

Ravenny

Ben al hard aangesproken door mijn lieve mentor hierover  ;). Het is me duidelijk :P.

On topic:
Ik had eigenlijk verwacht dat er nog meer van zo'n extreme, maar een keer te vangen pokemon zouden komen, maar dat is me heel erg meegevallen. Ik vond echt dat bij de vorige game er veel te veel waren :P.

Vakonov

Orange-King

Stefano

Zo, deze even naar boven halen XD
Heb nu net Pokémon White besteld. Aanstaande vrijdag komt ie uit. Ben benieuwd :D
Iemand hem ook pré besteld?

Rob

Spannend! :D (Ik heb hem al, maar niet op een echt legale manier. (A)) Daarbij is hij dus ook niet echt... Goed vertaald. (A) maar hij is heel vet, zijn wel wat veranderingen die ik iet wat raar vond. Zoals; De Pokémarkt zit nu ín de het Pokécenter. O.O Je vecht gelijk in het begin IN JE HUIS tegen twee van je vrienden, wat dus leidt tot een aardig gewreckte kamer, en wat weer leidt tot een verdomd schijnheilige moeder die het alles "wel even weer voor je opruimd". Voor God's sake, het is zijn eigen schuld. xD

Ravenny

http://www.gametrailers.com/video/victini-trailer-pokemon-black/710908

Wel erg vervelende voorwaarden voor Victini, alleen de eerste paar dagen via Wi-Fi volgens mij. Wel leuk die ingame footage :).
(Gametrailers blijft een geweldige site XD)

Bassie_ui

Heerlijk die voice-over, kostelijk xD

blastdragon

Ik ga zodra ik eraan kan komen die ook spelen. Ga een blinde Nuzlocke proberen te doen en waarschijnlijk heel hard falen. Maar het lijkt me wel gaaf als het zou lukken. Het voordeel is dat je naast HM's ook de TM's oneindig vaak kan gebruiken.

Maar nu het leukste, DENNIS. De pokemon die nog sterker is dan Arceus himself.

Eigenlijke naam is Genosect en hij is steel/bug, maar de muziek zegt DENNIS en het is een veel betere naam. :D
Sense, what's the fun in making sense!

Zadok

Komt ie morgen al uit O_o? Eindelijk! :D
Genosect is echt wel een zalige pokemon. Jammer niet te krijgen zonder download.

blastdragon

Ik heb White. Nog niet veel gespeeld. Net begonnen met Snivy, de gras-starter. Net een Labrat (Patrat) gevangen. Ziet er mooi uit maar ik loop al ruim een half uur zonder running-shoes. Dat gaat zó traag!

Stefano

Bleuh. Ik kan morgen pas spelen. Net mail gekregen dat Bol het heeft overgedragen aan de post. Maar ik ga met Oshawatt beginnen, dat weet ik iig wel :D

himan

Ik heb de eerste gymbadge al binnen :D

Eerst zorgen ze ervoor dat het moeilijk wordt, omdat ze tegen je starter pokemon spelen, maar vantevoren krijg je nog een andere...

Was begonnen met Oshawatt, moest dus tegen pansage en dan krijg je een pansare XD

blastdragon

De gevechten zijn wel super snel in vergelijking in vorige delen. Dan koos ik bv: 'Bite'. Aanval, de tegenstander knippert en HP gaat omlaag. En dat duurde gewoon best wel lang. Maar nu gebeurt alles in een flits. Het is best wel vernieuwend want een gevecht kan binnen enkele seconden alweer voorbij zijn.

himan

Gym battle 2:

Rognrolla lvl. 14 +Sawk lvl.12 winnen van lvl 18 en 20 pokémon XD

kom op zeg :P