Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Pokemon Black and White

Gestart door Vakonov, 16 september 2010, 21:21:54

Vorige topic - Volgende topic

Zadok

Ik ben gestart met Snivy. Die gevechten zien er echt veel beter uit dan in de vorige games.

himan

blastdragon

Citaat van: himan op  4 maart 2011, 20:17:30
Gym battle 2:

Rognrolla lvl. 14 +Sawk lvl.12 winnen van lvl 18 en 20 pokémon XD

kom op zeg :P
Dat is wel erg laag. Zit nu op route 2 (nog steeds) en denk erover om iedereen naar lv 15 te trainen. Maar als het zo doorgaat wordt het wel erg makkelijk...
Sense, what's the fun in making sense!

himan

Citaat van: blastdragon op  4 maart 2011, 22:02:20
Dat is wel erg laag. Zit nu op route 2 (nog steeds) en denk erover om iedereen naar lv 15 te trainen. Maar als het zo doorgaat wordt het wel erg makkelijk...

Ik doe dat soort dingen wel vaker (A) Maar je moet de goede types hebben

Roggenrola met een fightmove is enorm sterk, ik bedoel... wat kan een normal-type een rock type aandoen en die fight move is om die normaltypes even goed de wacht aan te zeggen.

Remus457

Purrloin is echt een vreselijk slechte pokemon...
de enige aanval die schade doet is scratch, wat dus nog slechter is dan tackle... en met assist doet die alleen maar leer, growl en odor sleuth :(
Dat kreng weet het nog te verliezen van een lillipup van 3 levels lager xD

Edit:ok, nu is hij toch minder nutteloos als ik dacht xD (of team plasma is gewoon vreselijk slecht (A))
Maar ze hebben wel grappige battle music XD

Lan

Assist doet random aanvallen van andere pokémon in je team volgens mij, dus als ie dan alleen slechte aanvallen doet ligt dat aan jezelf  :P Maar ja, die Purrloin is best wel slecht dus ik heb hem gedumpt  (A)

Remus457

Je kan er moeilijk vanuit gaan dat je purrloin opeens earthquake, thunder of hydro pump gaat doen als je hele team nog net lvl 10 is hea xD

Ik heb m CUT gegeven, doet die nu een klein beetje meer schade xD

himan

Citaat van: Remus457 op  6 maart 2011, 13:47:58
Je kan er moeilijk vanuit gaan dat je purrloin opeens earthquake, thunder of hydro pump gaat doen als je hele team nog net lvl 10 is hea xD

Ik heb m CUT gegeven, doet die nu een klein beetje meer schade xD

Ik ben al bij de pokemon League, maar daar kom ik niet verder met mijn *** team XD

En wie gaat er nou wat met Purrloin doen, kom op zeg  ::)

Je komt wel veel supersterke combinaties tegen...

Flying-electric of ghost-water. Dit is best wel vervelend (A)

Rob

Mijn Patrat heeft hypnosis. ^-^

Remus457

Ik wil een Braviary, maar die kan ik niet vangen in Black...
Ik kan wel Mandibuzz krijgen, maar die ziet er echt dom uit :'(

himan

Ik voel me ruig

Mijn klink is geëvolueerd in een klang :P

Lan

Mijn team is echt disfunctioneel of zo. Maar ik heb wel een vliegend ijsje  :D

himan

Citaat van: Lan op  7 maart 2011, 00:15:12
Mijn team is echt disfunctioneel of zo. Maar ik heb wel een vliegend ijsje  :D

Jummie :D

Mijn team begint nu een beetje  handig te worden met soorten enzo

Durand 41
Victini 43
Sawk 48
Amoonguss 40
Emolga 41
Samurott 43

Maar tijdens de gyms kijk ik altijd welke soorten handig zijn tegen zijn pokemon, Helaas was Sawk vaak handig XD

blastdragon

Zal ik ook maar even vertellen wat er bij mij is gebeurt. Eigenlijk niet zo erg veel. Ik heb mijn eerste badge. Heb de water-aap, zo'n rattata achtig ding (dat ik Labrat genoemd heb ;D) en mijn Snivy. Heb ook een munna gevangen maar denk dat ik daar niks mee ga doen, vind die Zubat kloon leuker en die is ook psychic (en die kan denk ik fly leren).
Verder ben ik er net achter gekomen dat die apen gebaseerd zijn op die horen/zien/praten-beeldjes. Gras heeft zijn mond open, vuur heeft een hand bij het oor en water heeft zijn ogen dicht.

EDIT: Loop net wat verder Route 3 in. Komt Cheren alweer aanzetten. Je vecht echt zo vaak met je rivaal in dit spel!
Sense, what's the fun in making sense!

Stefano

Ik heb nu een Tripurr, die ziet er echt vet uit 8)
Al mijn pokémon zitten nu tussen level 19 en 21 en ben in Castelia City. Mijn god, wat is die stad groot :o

Maar ik vind het echt serieus een super vet spel :D En je strijdt niet alleen vaak tegen je rivals, maar ook tegen Team Plasma 8)