Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Pokemon Black and White

Gestart door Vakonov, 16 september 2010, 21:21:54

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Wat is een Tripurr? Die geovolueerde versie van Purrloin heet toch heel anders?  :-X

Remus457

ik ken tripoga en timburr, maar heb nog nooit van een tripurr gehoord ???

En purrloin word een liepard (leopard :P)

Stefano

Ehm, Timburr bedoel ik (A)

Net de derde badge behaald. Ging best makkelijk :D

Inuzuki

Bij mij krijgen ze geen exp? Hoort dat op het begin of heb ik een verkeerde versie?

Remus457

Zo te zien heb je een gedownload spel :P

Er zit dus een beveiliging op dat gedownloade spellen geen exp krijgen ;)

Inuzuki

Lan

Dat lijkt me best lastig spelen  XD

Inuzuki

Haha ja maar ik heb nu de goede :P

Remus457

Ik heb mijn WIFI gefixed ;D
We moeten een lijstje maken voor de eerste post :D
maar dan moeten we wel een modje hebben die dit aanpast (A) Vakonovje is niet meer hier...

Friend code:

ForumnaamFriend CodeVersie
Remus4573052-6971-9257Pokemon Black

Friend Codes:
Gotta catch 'm all!

himan

mijn friend code is:

1463-5510-6203

Lan

Ik vond de Pokémon League een beetje tegenvallen ten opzichte van eerdere spellen. Best wel veel overlap qua zwaktes en de Champion is deze keer ook makkelijk te verslaan met één goede fighting soort  :P

Meister

Hmm of je opent een nieuw topic en je vraagt een mod of die het wil samenvoegen :P

*ik wilde al gaan afsplitsen en dan samenvoegen maar ik heb hier helemaal geen rechten xD*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Stefano

Woehoe, ik heb nu die waterpokémon die uit zo'n fossiel kwam. Die evolutie van hem ziet er echt gaaf uit :D
(Heeft heel zijn team omgegooidxD)

Prophet

Heb tabel geplakt in eerste post en himan eraan toegevoegd. Ik zal dit topic voorlopig wel even blijven volgen, zodat de eerste post up to date blijft. Dus ga je gang met het posten van de friend codes.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

himan

Ik heb ook Black.

En voor de mensen die willen weten waar ze alles kunnen vangen enzo. serebii.net doet je werk :P