Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Pokemon Black and White

Gestart door Vakonov, 16 september 2010, 21:21:54

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Pokemon Blue en Red halen het niet bij de games van tegenwoordig ;)

En betere pics zullen zaterdag wel verschijnen, als de game uit is.

Meister

Moet eerlijk zeggen dat ik de overstap van graphics van Fire/red naar Platinum nou niet echt shocking vond xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Vakonov

Fire red was nog niet 3D. Platinum wel

Meister

Citaat van: Vakonov op 17 september 2010, 13:26:08
Fire red was nog niet 3D. Platinum wel

Ja dat bedoel ik dus te zeggen kan niet zeggen dat ik dat zo'n grote vooruitgang vond :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Vakonov

Stefano

Wat ik trouwens wel beter vind, is dat de versies nu echt verschillend zijn. Niet alleen zien de locaties er bij beide versies anders uit(White is meer de natuurversie en Black is meer de technologische versie), maar blijkbaar is de laatste gymleader ook afhankelijk van de versie.

Vakonov

In White is er een gebied dat White Forest heet, en dat niet in Pokemon Black voorkomt. Daarentegen heeft Black weer Black City, die niet in White voorkomt...

Kaasje

Waarom vertelde mijn Nintendo Newsletter hier niets over? :o Misschien volgende keer voor de verandering maar eens doorlezen...

Tja, niets kan tippen aan de eerste generatie pokémon, maar ik vind niet dat de 5e (?) generatie heel erg tegenvalt ofzo. Er staan wel een aantal coole tussen (die krab met dat vierkant op zijn rug en dat hoopje tandwielen zien er wel awesome uit, vind ik :P). En inderdaad, yay @ nieuwe gebieden per verschillend spel. Ik heb eigenlijk nooit gesnapt waarom er bijna altijd twee spellen tegelijk uitkwamen, maar daar zal vast wel iets achter zitten met zeldzame pokémon enzo.
In ieder geval, als ik 'm ga kopen, dan koop ik natuurlijk Black 8)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Vakonov

Dixie

Ik ga zeker voor White :D

Citaat van: Dixie op 16 september 2010, 22:57:09
Is het trouwens ook voor de gewone? Of moet je per sé 3DS hebben?

Jnusch

Volgens mij was er al 2x gezegd dat 'ie ook op de gewone kan :P

Dixie

Echt?! Heb net het topic doorgelezen maar kon het niet echt vinden :P
Het is natuurlijk wel logisch dat het op de gewone kan maar ik wilde het gewoon even zeker weten ::)

Jnusch

forecaster

ik kom zojuist tot de "schokkende"  ontdekking dat ik alleen een ndsi-rom kan vinden..
volgens mij betekend dat toch echt dat hij voor de dsi is en niet de normale ds..

de verpakking is trouwens wel geniaal:
pokemon white: zwarte pokemon
pokemon black: witte pokemon :P