Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic verhalen

Gestart door TheCharmedOne, 21 december 2007, 16:56:39

Vorige topic - Volgende topic

Maedhros

dat is ook weer waar, maar ik post ook amper reacties, ik lees de verhalen zo ongeveer allemaal (ik geloof zelfs helemaal allemaal), maar ik ben gewoon niet goed in reacties geven op verhalen. Ik vindt ze goed of niet goed, maar waarom, ik vindt dat dan gewoon zo
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Mathidinkske

Citaat van: Maedhros op  5 mei 2008, 21:52:13
dat is ook weer waar, maar ik post ook amper reacties, ik lees de verhalen zo ongeveer allemaal (ik geloof zelfs helemaal allemaal), maar ik ben gewoon niet goed in reacties geven op verhalen. Ik vindt ze goed of niet goed, maar waarom, ik vindt dat dan gewoon zo
Heb ik ook...

Maar, om terug leven erin te blazen: Kunnen we geen gezamelijke verhalen openen?
Met allerlei thema's zoals de spellen?

Bv. Ziekenhuis, School, Fantasy, Smurfen, Wilde Westen, ... ??

Germelia

Even een reactie op Dash: ik heb nu de proloog gelezen en vond het heel intrigerend. Hier en daar wat kleine spelfoutjes er uit halen, maar verder... Ik ben geboeid.

Martinulus

Citaat van: Mathidinkske op  7 mei 2008, 20:42:02
Heb ik ook...

Maar, om terug leven erin te blazen: Kunnen we geen gezamelijke verhalen openen?
Met allerlei thema's zoals de spellen?

Bv. Ziekenhuis, School, Fantasy, Smurfen, Wilde Westen, ... ??
Ik wil best wel een gezamenlijk fantasyverhaal schrijven hoor...

Trouwens, heeft iemand mijn verhaal gelezen? Ik ben altijd op zoek naar meer meningen erover.

Amilmarith

Gezamelijk verhaal zoals in de spellen die we spelen?
Of meer in de RPG-richting?

Martinulus

Citaat van: Amilmarith op  6 juni 2008, 10:00:46
Gezamelijk verhaal zoals in de spellen die we spelen?
Of meer in de RPG-richting?
Volgens mij zijn de spellen die we spelen zowat haast RPG, toch?

Amilmarith

Hmm, soms.
Valt me ook vaak op dat mensen met andere characters aan de haal gaan (Wat ik soms best irritant vind).

Als mijn tentamens over zijn wil ik wel iets RPG achtigs verzinnen.

Martinulus

Toppie! Hoe gaan we dat dan aanpakken? :)

Germelia

Ik behandel wvw ook gewoon als RPG hoor <.< Dat mensen met andere personages aan de haal gaan, tja. Ik probeer het altijd tot een minimum te beperken of er anders afspraken over te maken.

Amilmarith

@ Germelia; Ja dat doe ik ook, maar vind het soms best vervelend als er mensen met mijn character aan de haal gaan. En komt ook niet altijd goed uit.

@Martinulus; ik ga in de toetseweek/ erna iets bedenken. Dat post ik hier en dan kunnen er een aantal spelers mee doen met hun character. Waarschijnlijk ga ik iets fantasy achtigs verzinnen.

Merk je dan nog wel :)

Floris

Ik doe dat ook soms. Maar meestal schrijf ik wel met één of twee persoontjes samen, dus dan heb je dat minder :P

Jnusch

Ik doe het soms, maar meestal vraag ik het wel, of is het 'toch maar' het personage van de spelleider (A). :P
(heel ontopic dit).

Amilmarith

Als ik een RPG start is dat gewoon verboden :P

Hmm, het gaat wel over verhalen schrijven dus zo offtopic is het niet :P

Jnusch

Oké :P. Het klinkt op zich wel leuk. Als ik mee (mag) doe(n) beloof ik hierbij plechtig niet andermans personages zomaar met elkaar te gaan laten zoenen ofzo :).

Ik verveel me. Ik wil ook een geweldig verhaal schrijven (dat mag opgevat worden als compliment, al moet ik bekennen dat ik niet alle verhalen heb gelezen :P). Bwah.

Amilmarith

Wat goed van je :P
Naja ik verzin nog wel eens een keer wat :) en dan kijken hoeveel animo er is.