Reactietopic verhalen

Gestart door TheCharmedOne, 21 december 2007, 16:56:39

Vorige topic - Volgende topic

Hephaistion

Tja..heb ik ook nog wat te doen

Selinde

Ooh Tyah, kan je niet meteen nu het vervolg posten!? :D

Ik vind het echt heel erg goed geschreven *steekt duim in de lucht* :)

Merel.

Heel mooi! En spannend, ik wil ook wel weten hoe het verder gaat. Dacht trouwens eerst dat het over een meisje ging, maar later... niet meer? Ik denk nu aan een tijger ofzo, sorry als ik er helemaal naastzit :P

Selinde

Nee ik had na een paar zinnen al door dat het een dier was - ik denk een hert of zoiets. De jager is namelijk al een leeuw/tijger/poema whatever en zal dus niet op een tijger jagen. Hooguit om hem weg te jagen maar dat is blijkbaar al gelukt :P

Amilmarith

o hahaah xD halen jullie mij toch even mooi uit mn gedachten .. dacht eik nog steeds dat het een meisje was xD wel op gejaagd door een dier maar oke..
*slaapt lekker verder*

maar is wel spannend stuk *wacht op meer*

davidv1992

Wow, really nice piece of work Meadhros

Beertyah

Hey Maedhros, leuk stukje.
Vooral het verhaal interesseert me :)
De schrijfstijl kan nog wat aan gesleuteld worden.
Ik was van plan commentaar te geven bij wat me niet lekker zat, maar in de eerste alinea alleen al leek me dat na grondig te herlezen al zo veel commentaar (niet slecht, maar gewoon verbeterend) dat ik er een beetje van terugschrok om te posten dat ik geen alwetende bemoeial wil zijn  ::)

Merel.

Mooi, Maedhros. Volgens mij neem je wel een beetje een risico, aangezien dwarves, elves en human al onderwerp zijn van veel verhalen, maar ik ben benieuwd hoe dit van jou eruit gaat zien!
Volgens mij heb ik 1 foutje ontdekt: ergens zeg je 'been impaled' waar dat volgens mij 'being impaled' moet zijn, but I'm not quite sure.
Er je zet vaak iets tussen haakjes, persoonlijk vind ik dat in een verhaal niet zo mooi als het zo vaak gebeurd, maar dat is nogal subjectief.
Ben ook hier erg benieuwd naar vervolgen!

Beertyah

heb de laatste twee stukjes v/m proloog maar ineens gepost want het waren maar korte stukjes :)

davidv1992

oeh beertyah

ga verder, t is zo spannend...

Merel.

Tis inderdaad spannend. Ik snap alleen een ding even niet, er staat, als ik het goed begrijp, dat door de transformatie van het geschubde wezen naar mens, haar geur ook naar mens in veranderd en de lynx daarom misschien de jacht opgaf, maar tijdens het vluchten was ze toch ook al geschubd als je snapt wat ik bedoel?

Beertyah

Citaat van: Merel. op  6 februari 2008, 19:32:17
Tis inderdaad spannend. Ik snap alleen een ding even niet, er staat, als ik het goed begrijp, dat door de transformatie van het geschubde wezen naar mens, haar geur ook naar mens in veranderd en de lynx daarom misschien de jacht opgaf, maar tijdens het vluchten was ze toch ook al geschubd als je snapt wat ik bedoel?

De lynx jaagde op een geschubd wezen,
toen ze in de boom klom veranderde haar geur in die van een mens,
de lynx volgde echter de geur van een geschubd wezen en niet dat van een mans

Merel.

Ah goed, ik snap het weer. Heeft dat geschubte wezen ook nog een aparte naam trouwens? Of komt dat nog.

Beertyah

Citaat van: davidv1992 op  6 februari 2008, 18:25:03
oeh beertyah

ga verder, t is zo spannend...

Jammer, maar dat was de proloog, de rest van het boek speelt zich zo'n 10 jaar later af

Amilmarith

komt dat ook nog de rest?  (A)