Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic verhalen

Gestart door TheCharmedOne, 21 december 2007, 16:56:39

Vorige topic - Volgende topic

jakarw

okeej :)
klinkt leuk ;) en ik ken dat sieraad ergens van...  :D

Hephaistion

jaah achja...ik wou hem ook gaan gebruiken voor mijn verhaal maar toen kwam Seleste eerst en toen dacht ik 'waarom ook niet beiden'
maarre...moet jij niet verder gaan met jouw verhaal??? *wilt graag meer lezen*

Hephaistion

Jakar wie is nachtegaal eigenlijk??

jakarw

dat is die jongen ;)
de baas en het achterste mannetje zijn dood, van de jongen weet ie het nog niet...
maar kvind de namen stom  >:(

Jnusch

Nee, die namen zijn cool :D. Alleen leest het echt super irritant dat alles op een nieuwe regel begint, dus dat mag je wel veranderen :P (maar dat was geloof ik al gezegd)

jakarw

ja :P zal ik het nu veranderen?

Jnusch

jakarw

zo dit is alles wat ik nog op mn computer had staan :D nu zal ik zelf weer verder moeten schrijven :P maar dat komt na de vakantie ;) :P

Erwipro

Citaat van: jnusch op 12 juli 2008, 20:59:17
Omdat je het verdiend.
Dit mag natuurlijk niet. Maar de rest is ok en goed en leuk enzo :)

Jnusch

Huh? Ik niet snappen :P

:D

Erwipro

Maedhros

Ik heb mijn verhaal een klein beetje aangepast (en de proloog verlengd), ik heb nog een paar word-pagina's met tekst, maar ik post dat pas nadat het volledige volgende hoofdstuk af is.
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

Ok, ik heb nog niet alles gelezen, Maedhros, maar ik vind het wel cool :D

Only two things:

1. The city was founded
(Ander werkwoord dan to find, namelijk to found.)
2. Je stopt zinnen vaak en gaat dan verder met But als eerste woord. Die kun je soms beter aan elkaar vastplakken, want het leest minder fijn.

Verder vind ik het wel echt leuk :D

Erwipro

Floor, ik heb je verhaal wat vluchtig doorgelezen, maar ik volg het niet goed. Zou aan mij kunnen liggen hoor, dat heb ik namelijk vaker, vooral als ik snel lees ;)
Maar ik vind dat er wel erg veel personages worden voorgesteld, namen die elkaar in rap tempo opvolgen. Maar ik denk dat het wel een leuk verhaal gaat worden =D

Erwipro

Maedhros, ik vind je Engels echt vet goed! Grote woordenschat, lekker lange zinnen, en het leest erg fijn. :)