Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Meister

Citaat van: Flooros op  4 november 2010, 12:57:18
Je kunt ze toch gewoon even opbellen en zeggen dat het probleem niet verholpen is?

Nou het probleem is dat ik weet hoe dat gaat dan zeggen ze oh is dat zo en dan mag ik 'm weer opnieuw opsturen en dan gaan ze 'm weer "repareren" en heb ik nog steeds hetzelfde probleem en is mijn laptop weer een week weg. Eigenlijk wil ik ze gewoon zo ver hebben dat ze mijn moederboard vervangen want die functioneert wss niet naar behoren.

Mjah ik heb idd niet veel andere keus dan ze gewoon weer op te bellen :( *zucht*

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Maar je kunt toch zeggen van, hee, jullie hebben je werk niet goed gedaan, ik wil dat t nu goed gebeurt.

Ralmuski

En anders zeg je: "Geef maar een nieuwe." :D

Meister

Tsja dat heb ik nu ook gedaan en hij begon al meteen weer zo van we hebben misschien iets kleins over het hoofd gezien. Dus ik meteen nee die hardware klopt niet en ik wil gewoon dat mijn laptop het doet en ik kan hem ook niet lang missen. Dus morgen wordt hij weer opgehaald en ik hoop dat ze dit keer wel fatsoenlijk hun werk doen :(

@Geef me een nieuwe, dat is natuurlijk het meest ideale scenario maar daar gaan ze nooit aan beginnen xD

Ralmuski

Als hij binnen de garantie zit en ze kunnen hem niet repareren, dan zullen ze wel moeten. :P

Meister

Citaat van: Ralmuski op  4 november 2010, 13:49:30
Als hij binnen de garantie zit en ze kunnen hem niet repareren, dan zullen ze wel moeten. :P

Ja maar dan moet ik weer rechtsbijstand ed in gaan schakelen voor ik dat geregeld krijg. Bedoel als ik aan de telefoon tegen die meneer zeg jullie kunnen 'm niet reparen dus ik hoor een nieuwe te krijgen. Dan zeggen ze nee meneer dat mogen wij niet doen want blablabla. Sws die mensen die achter zo'n telefoon zitten kramen alleen maar blablabla uit. Dus als hij deze keer weer terug komt unfixed dan ga ik met de leverancier babbelen en zeggen dat ik ze voor de rechter sleep als ze mij niet helpen. Ik kan gewoon niet leven zonder laptop :(

Ralmuski

Ja, ze moeten wel de kans krijgen hem te maken natuurlijk. Maar als het een paar keer niet lukt heb je meestal niet eens rechtsbijstand nodig. Alleen als ze dom zijn en denken zo'n zaak niet te verliezen. Door dingen te eisen en te laten merken dat je je rechtn kent helpt 9 vd 10 x al hoor. ;)

Meister

Citaat van: Ralmuski op  4 november 2010, 14:00:47
Ja, ze moeten wel de kans krijgen hem te maken natuurlijk. Maar als het een paar keer niet lukt heb je meestal niet eens rechtsbijstand nodig. Alleen als ze dom zijn en denken zo'n zaak niet te verliezen. Door dingen te eisen en te laten merken dat je je rechtn kent helpt 9 vd 10 x al hoor. ;)

Nou eerst had ik een telefoon gekocht voor 110€ daar zat nog garantie op en die werkte gewoon niet goed. Na 3x repareren deed hij het nog niet fatsoenlijk. Dus ik eiste een nieuwe maar die kreeg ik niet. Dus wilde ik die hebben maar kreeg ik niet. Rechtsbijstand ging niet want die deden alleen 250€ of meer. Maw ik was genaaid...

Nu ben ik blij dat mijn laptop wel boven de 250€ zit dat ik dat altijd nog achter de hand heb. Want de manier waarom mijn laptop dit keer "gemaakt" is geeft mij meteen weer dejavu's ...

Ralmuski

Dan kun je concumentenbond/kassa/radar ed inschakelen. Die doen graag dingen van onder de 250€...

Vakonov

Alleen al dreigen daarmee moet volgens mij vaak al voldoende zijn (A)

Linqy

Citaat van: Vakonov op  4 november 2010, 15:02:46
Alleen al dreigen daarmee moet volgens mij vaak al voldoende zijn (A)

Nope not workin :P

En Kassa was daar al bezig mee geweest maar niets concreets dus dan zit je lekker met noppes :(

*Meister hier xD*

Ralmuski

Hij zegt ook vaak he. Wat ze vaak doen is dan meerdere klachten verzamelen en gebuldeld in een zaak stoppen, of daarmee dreigen. Het kan dus zijn dat ze daar niet uit komen omdat je de enige was.

Bovendien kun je altijd zonder rechtsbijstand een zaak aanspannen. Als je wint moet de tegenpartij immers alles betalen, maar dan neem je wel risico natuurlijk. :P

Meister

Jeah het probleem was alleen dat ik na 3x reparatie mijn telefoon naast mijn laptop had laten liggen waardoor het frame verbogen was dus daarom had ik geen zin in nog meer kosten heb ik mijn verlies geaccepteerd een nieuwe gehaald en eindelijk weer fatsoenlijke nachtrust gehad :P

Dixie

Pff wat een gezeik zeg :S Het ding hoort ten eerste gewoon te werken, en ten tweede gewoon GOED gerepareerd te worden door mensen die het als werk doen en waarvan je dus zou zeggen dat ze er verstand van hebben ><
Maarja iig goed dat je gewoon gezegd hebt waar het op staat, hopen dat ze nu wel inzien dat zoiets gewoon gemaakt moet worden..

En anders lekker je hele e-maillijst gaan spammen met anti-reclame voor dat bedrijf, muhaha ^-^

Meister

Bij deze: Bestel nooit je mobiel via het internet zorg altijd dat je weet welke ruit je in moet gooien als ze niet aan je eisen voldoen :D