Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

bloodball

Hoi jongens,
ik zit met een probleem met, drie maal raden, me pc. In relatief korte tijd is hij twee keer gecrasht
de eerste keer is al weer 5 tot 6 weken geleden. Ik scande met MC affee virus scanner me pc en vond inderdaad een virus en heel wat Trojaanse paarden. Virus verwijderd ende Trojaanse paardenhersteld en ik weet nog dat er iets met svhost script was. De volgende dag sloot de pc Zich elke keer af na een minuut. Na 4 dagen ongeveer was inneens alles weer normaal tot ik afvellen zondag de virus scanner aandeed. Hij vond 1 Trojaans paard svhost en ik heb die hersteld en nu als ik de pc opstart krijg ik nog wel het scherm van demoederboord (Asus of zo iets) maar daarna wordt het scherm zwart en ik hè geen idee of ik er aan kan doen of dat ie verloren is
dus als je er en beetje verstand van hebt help aub!

Morana

http://social.answers.microsoft.com/Forums/nl-NL/windowsxpnl/thread/aba52977-eee1-4bb8-bcc0-23ac27a5c17d

Misschien dat je daar wat aan hebt.

Het gaat dus om je svchost ipv svhost neem ik aan :P
Sterkte ermee..

bloodball

Bij mij is het dus een stapje erger. Hij wil helemaal niet meer opstarten
ik zit nu via me mobiel op internet

Meister

Hehe denk dat je gewoon op tijd had moeten formatteren, echter als hij helemaal niet meer aangaat heb ik geen id wat je moet doen...

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Simile

Ik zou er professionele hulp bijhalen. Volgens mij is er iets mis in je relatie met je computer. Je hebt niet goed genoeg voor hem gezorgd toen hij ziek was.

met andere woorden: ga naar een computerwinkel en kijk of ze hem daar weer aan de praat kunnen krijgen  ;)

Meister

Jeah die kunnen je hd vast handmatig resetten xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Selinde

Kan het niet aan die McAfee update liggen? Dat is iets korter geleden, maar misschien zijn de twee voorvallen ongerelateerd?

Shaddow

Volgens mij had die andere dingen.

Als ik mag ook een suggestie mag maken:

Ubuntu Live Disk :D

en hierbij stopt het ook want ik heb nauwelijks verstand van computers xD

het is wel slim om even naar een computerwinkel te gaan, want die kunnen hem vaak sowieso wel maken.

Maar misschien lukt het ook wel met Ubuntu Live disk, dan kan je je bestanden redden enzo. En dan formateer je je pc. En dan installeer je windows op nieuw.

Danny

Ik heb hier echt 0 verstand van, maar ik had laatst ook een virus ofzo, vet vaag deed de pc.. Iets met security center ofzo, maar dat is al wel opgelost.
Ik zou met zoiets echt gewoon heel hard roepen...  "PAAAAPAAAA" ::)

Selinde

Citaat van: Danny op  7 mei 2010, 10:19:38
Ik zou met zoiets echt gewoon heel hard roepen...  "PAAAAPAAAA" ::)

Plus één! (A)

Hij werkt ook met computers enzo en dan gaat ie het fixen en vertelt me achteraf een verhaal met veel computertermen en dan knik ik blij en dan heb ik mijn computer weer :D

Vakonov

De laatste keer dat mijn pa een computer probeerde te repareren zetten hij het schuifje van 230V op 115V en stond m'n slaapkamer een uur lang vol rook...

Shaddow

Erh, tsja.

Maar PC nerds vind ik ook zo van, dunno, negatieve lading hebbend ofzo xD

Ikzelf weet bovengemiddeld iets van computers af, omdat ik omga met mensen die er wél verstand van hebben, vang ik hier en daar nog wel wat op.

Vakonov

*Wijst naar Shaddow*

COMPUTERNERD!

Shaddow

*gaat huilend in een hoekje zitten*

bloodball

Citaat van: Shaddow op  7 mei 2010, 10:19:03
Volgens mij had die andere dingen.

Als ik mag ook een suggestie mag maken:

Ubuntu Live Disk :D

en hierbij stopt het ook want ik heb nauwelijks verstand van computers xD

het is wel slim om even naar een computerwinkel te gaan, want die kunnen hem vaak sowieso wel maken.

Maar misschien lukt het ook wel met Ubuntu Live disk, dan kan je je bestanden redden enzo. En dan formateer je je pc. En dan installeer je windows op nieuw.

wat doet ubuntu?