Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

Citaat van: Lianne op 26 oktober 2010, 19:16:06
Als het beeldscherm aangesloten is knippert ie, en als ie niet aangesloten is, knippert ie ook. Het probleem blijft dus als hij niet aangesloten is maar wel aan staat. Ik krijg hem trouwens ook niet meer uit als ik hem van  mn computer afkoppel terwijl beide aanstaan, alleen als ik eerst mn computer uitzet of als ik de stekker van mn beeldscherm eruit heb.
Het weekend gaan we hem op een andere comp aan sluiten want ik heb alle draden ingenieus achter mijn bureau gestopt en het bureau staat achter mn bed zodat het geen kant op kan :P hele verbouwing nodig om het weg te krijgen. :P

Erwipro

Meister

Erick kan niet zo goed lezen moet je die jongen niet kwalijk nemen  (A)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Dixie

Joepie :D
Ik heb de Acer hulplijn gebeld (kreeg echt zo'n vrouw met zo'n Zuid Afrikaans accent aan de telefoon hoe cool hahah :P) en die zeiden dat het mijn driver was... Maar dat ik ook nog garantie heb :D YAAY :D

Maar in ieder geval, ik moet nu heel mijn laptop opnieuw installeren en dan zou 't weer goed zijn dacht ze. Let's hope so... Maarja anders dan fiksen ze hem alsnog graties :)

Meister

En ze hebben je ook verteld hoe je je laptop opnieuw moet installeren :P?

Dixie

Nouja dat weet ik wel :P
Ik moet eerst een back-up maken en dan Alt & F10 ingedrukt houden zei ze 8)
Maar mijn papa gaat me helpen (A)

Meister

*drukt Alt + F10* nothing happens :O

En waarom maak je een backup van iets wat niet werkt xD

Logischer lijkt mij om je bestanden veilig te stellen op een externe hd oid en dan de boel te formatteren en opnieuw windows te installeren maar dat is weer zo'n tijdrovend karwij *zeker als je niet alle cd's ed hebt*

RoNoS

Daarom heb je die mooie Acer Recovery cd'tjes waar alle drivers en zo al op staan ;)

Dat HP in Zuid-Afrika zat wist ik. Wist niet dat Acer daar ook al zat. Maar iig mooi dat het 'simpel' (en vooral graties) op te lossen is O0
Guess who's back, back again...

Meister

Citaat van: RoNoS op 29 oktober 2010, 02:27:46
Daarom heb je die mooie Acer Recovery cd'tjes waar alle drivers en zo al op staan ;)

Dat HP in Zuid-Afrika zat wist ik. Wist niet dat Acer daar ook al zat. Maar iig mooi dat het 'simpel' (en vooral graties) op te lossen is O0

Ja als je ze al hebt kun je ze wel gebruiken maar als je er nog een moet gaan maken dan lijkt het mij een beetje nutteloos ;)

Dixie

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay :D
Hij doet het weer hij doet het weer :D
Idd zo'n Acer Recovery dinges gedaan (Alt F10 inhouden als hij opstart :P) en nu werkt hij weer prima 8)
Joepie :D

Lianne

Ik heb mn beeldscherm op de lap van mn broer aangesloten en toen deed ie het even in een lagere frequentie, en toen hadden we die ook op mijn computer ingesteld en deed hij het ook. Maar toen ik hem uitzette en even later weer aanzette ging ie weer flikkeren. Nu heeft mn vader hem op zijn computer aangesloten met de voeding van zijn beeldscherm en doet ie het al anderhalve dag goed. Dus nu gaan we een voeding van een oude computer ombouwen tot voeding van mijn beeldscherm :)

RoNoS

Wat een beetje testen al niet kan opleveren O0

Scheelt weer een nieuw scherm kopen, of wilde je graag een nieuwe :P

@ Dixie: We wisten dat je het kon :D (met hulp van je vader)
Guess who's back, back again...

Lianne

nee juist niet xD die zijn allemaal groter en passen niet op de plek waar hij nu staat :P dus heel blij als het lukt met voeding ombouwen :)

Meister

Grmbl zoals sommigen weten klapte mijn latop er op de LAN-Party heel de tijd uit. De zijkant was frikin warm en zelfs met ijs erop had hij geen zin om Civilization te gaan spelen met mij. Dus ik bedacht met laat ik de stofzuiger er eens op zetten want dat kan wel eens het probleem zijn. Echter was ik te lui om dat te doen en vond ook dat een laptop die nog geen jaar oud is niet kan vastlopen op een beetje stof. Verder als ik de laptop aanzet begint de ventilatie niet met draaien (wat op zich niet gek is alstie nog niet warm is) maar als hij WEL warm is doet hij het ook niet altijd. Dus ik besloot maar eens te bellen om 'm te laten repareren want een laptop die uitvalt is niet fijn.

Dus op zich verliep dat allemaal soepel ik kreeg een meneer aan de lijn die vroeg wat mijn klacht was dus ik gaf aan dat hij er af en toe uitklapte, als ik aan het gamen was of soms zelfs alleen internetten/word. Dat ik het vermoeden had dat het aan de ventilator lag aangezien die niet zo vaak draait. Dus hij zegt ok ok ok doe maarblabla wij komen 'm ophalen en gaan 'm fixen.

Nu istie gister terug gekomen, ik haal 'm uit de doos en denk nou ben ik benieuwd of ze 'm echt gefixed hebben. Nou zat er ook zo'n papiertje bij en daarop stond als comments:

Stof bij ventilator verwijderd, patsta vervangen en bios geupdate

Nou die eerste en laatste had ik zelf ook kunnen doen en heeft geen fuck met het probleem te maken naar mijn mening en die tweede is een voor mij en google onbekende term. Dus ik denk nou ga 'm meteen testen, dus ik zet hem op een kussen om de warmte lekker vast te houden ik ga fifa draaien en speel daar twee potjes op en verrek hij knalt er gewoon niet uit en die ventilator begint te draaien! Vond mezelf al een beetje suf dat ik niet gewoon zelf dat stof had verwijderd.

Zit vanochtend Linqy op mijn laptop lekker te interneppen en wvw'en en knalt die laptop er weer uit en ik ben nu pissig en heb zin om te schelden tegen die mensen van dat reparatie bedrijf want ik wil dat ze hun werk goed doen. Nu heb ik het gevoel dat als ik 'm weer op stuur dat ik hem wederom kapot terug ga krijgen. Iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken zonder een mes op iemands keel te zetten?

Verder nog iemand die een moederboard met graka heeft voor een 17" laptop xD?

Floris

Je kunt ze toch gewoon even opbellen en zeggen dat het probleem niet verholpen is?