Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Kakie

Kan VLC mediaplayer ISO bestanden afspelen?

En ik heb een nieuwe computer :D

RoNoS

Denk het niet.
ISO is een compressiebestand, zelfde vraag zou zijn of het ZIP-bestanden kan afspelen. Maar je kunt het altijd proberen :P
Guess who's back, back again...

Kakie

O ok, ik wist niet eens wat voor soort bestand het was, dus ja :P

Erwipro

Een ISO-bestand is meestal een bestand dat doet alsof het een CD is :P En daarvoor gebruik je bijvoorbeeld Daemon Tools, of als je iets wilt dat niet na 30 dagen verloopt, kan ik WinCDEmu (zoek maar op google en dan eerste resultaat) aanraden :)

Meister

Daemon Tools lite kun je gewoon oneindig gebruiken :P *doe ik zelf ook* En daar kun je zoals Erwi al zei iso's mee afspelen :)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Erwipro

Oh. XD En zeurt het dan niet over trial-versie ofzo? :P

Kakie

Meister

Lianne

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn beeldscherm kan reanimeren?
Het is een al vrij oud plat scherm (5/6 jaar denk ik) van iiyama. Gisteren werd hij opeens dof alsof het licht een standje zachter was gezet in het beeldscherm en begon zachtjes te zoemen. Toen mijn broer eindelijk thuis kwam was het op dezelfde wonderlijke manier opgehouden. Vandaag zoemt hij niet meer maar is hij een hele tijd zwart en het lampje dat aangeeft of hij aan/uit/aan zonder computer is staat op aan zonder computer, dan geeft hij een hele korte flits van mn beeldscherm waarbij dat lamje naar aan verspringt.
Ja, de stekkers zitten er allemaal goed in.
Iemand ideeën? :(

ELGrandeBanana

Citaat van: Lianne op 25 oktober 2010, 22:02:34
Het is een al vrij oud plat scherm (5/6 jaar denk ik) van iiyama. Gisteren werd hij opeens dof alsof het licht een standje zachter was gezet in het beeldscherm en begon zachtjes te zoemen. Toen mijn broer eindelijk thuis kwam was het op dezelfde wonderlijke manier opgehouden. Vandaag zoemt hij niet meer maar is hij een hele tijd zwart en het lampje dat aangeeft of hij aan/uit/aan zonder computer is staat op aan zonder computer, dan geeft hij een hele korte flits van mn beeldscherm waarbij dat lamje naar aan verspringt.
Grootmoeders methode al geprobeerd? (A)

Meister

Citaat van: Lianne op 25 oktober 2010, 22:02:34

Als het beeldscherm aangesloten is op de computer brand het aan/uit lampje dan constant of knippert die?

Heb je het beeldscherm al op een andere comp/laptop aangesloten gehad?

Lianne

Citaat van: Meister op 26 oktober 2010, 16:02:10
Als het beeldscherm aangesloten is op de computer brand het aan/uit lampje dan constant of knippert die?

Heb je het beeldscherm al op een andere comp/laptop aangesloten gehad?
Als het beeldscherm aangesloten is knippert ie, en als ie niet aangesloten is, knippert ie ook. Het probleem blijft dus als hij niet aangesloten is maar wel aan staat. Ik krijg hem trouwens ook niet meer uit als ik hem van  mn computer afkoppel terwijl beide aanstaan, alleen als ik eerst mn computer uitzet of als ik de stekker van mn beeldscherm eruit heb.
Het weekend gaan we hem op een andere comp aan sluiten want ik heb alle draden ingenieus achter mijn bureau gestopt en het bureau staat achter mn bed zodat het geen kant op kan :P hele verbouwing nodig om het weg te krijgen. :P

Meister

Handig hoor :P

Maar het is heel verstandig om hem eerst op een andere computer aan te sluiten want dan weet je of het aan je beeldscherm of aan je computer ligt. Bij ons is bij de computer beneden momenteel de grafische kaart naar de klote. Dat geeft dus ook geen beeld bij het beeldscherm en beetje jammer als je straks een nieuw beeldscherm haalt terwijl je graka kapot is :P

Lianne

owh, dat had ik niet gezegd. Ik heb een laptop met mijn oude beeldscherm erbij aangesloten wat ik nog had van mn oude computer, dus dual screen. en mijn lapscherm is gewoon nog normaal.

Erwipro

Dan is de volgende vraag natuurlijk: heb je 'em al es op een andere computer aangesloten gehad? :)