Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Type: Acer Aspire X1700
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7300, 2.66GHz
Geheugen (RAM): 4,00 GB
Harde schijf: 2 schijven van 139 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce G100
Besturingsprogramma: Windows Vista(TM) Home Premium + SP2

Ik heb 'em vorig jaar aangeschaft voor eh.. ongeveer 500 euro volgens mij. :P

Meister

Zijn er nog mensen die desktops kopen dan :o *grapjuh*

Ik weet eerlijk gezegd niet superveel van desktops maar als je me zou dwingen en martelen en mijn hoofd op een kokende plaat zou leggen dan denk ik dat het rond de 200/300€ moet liggen. Daarnaast kun je beter eerst hoog inzetten en als je geen reacties krijgt altijd nog lager gaan zitten.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Dixie

Bij sommige schermbeveiligingen (3D) geeft mijn laptop een foutmelding: "Kan de schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaart, of een videokaart die compatibel met Direct3D is, vereist is."

Maar ik heb nooit iets met mijn videokaart gedaan, en de schermbeveiligingen stonden er al vanaf het begin op :S Dus wat is er nou aan de hand ><

Meister

Allereerst heb je er last van? Lijkt me dat je van je 3d videoschermbeveiligingen niet veel last hebt aangezien je die ook gewoon uit kunt zetten.

Nu heb ik heel snel even op i-net gezocht of anderen mensen dit probleem hebben en icm vista en ati 3200 die jij hebt komt het vaker voor. Een oplossing kon ik er niet voor vinden. Enige oplossing die ik weet is je drivers updaten maar dat werkte voor anderen niet (wat ik heb gelezen op i-net). Wat wel hielp was terug gaan naar windows xp. Dus wat ik je zou aanraden is of geen schermbeveiliging gebruiken en lekker je scherm op zwart laten schieten of drivers updaten (kan nooit kwaad) of windows 7 installeren.

Dixie

Ja ik weet niet of het alleen de schermbeveiliging is, anders is het idd niet zo'n probleem :P
Maar ik merk wel dat als ik online series kijk het scherm heel erg schokt als ik het fullscreen wil kijken, das wel irritant.

Meister

Citaat van: Dixie op  9 oktober 2010, 16:00:13
Ja ik weet niet of het alleen de schermbeveiliging is, anders is het idd niet zo'n probleem :P
Maar ik merk wel dat als ik online series kijk het scherm heel erg schokt als ik het fullscreen wil kijken, das wel irritant.

Dan zou ik gewoon een keer je drivers updaten dat kan sws geen kwaad.

Ivolod

Mijn iTunes-bibliotheek is ineens leeg, wat moet ik nu doen? :o

Vakonov

Ivolod

Vakonov

Doe eens lokken met een koekje?
Ik denk dat je het niet terug kan halen... :(

Ivolod

Oh :(

Weet iemand dan tenminste hoe het komt dat mijn hele bibliotheek ineens weg is? ::)

Vakonov

Ivolod

Nee, gewoon iTunes opgestart en mijn bibliotheek was leeg :P

Vakonov

Zal ik die Itunes eens streng toespreken?

Ivolod