Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Je PC probeert gewoon tegen je in opstand te komen omdat je een stom toetsenbord gebruikt! :D

jk :P

Maedhros

correctie: de laptop zelf gebruikte het demonische qwerty niet, dat was de browser
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

Maedhros

Citaat van: Flooros op  7 november 2011, 17:37:21
Demonische qwerty :P

ja, qwerty is evil, want de q staat daarbij waar de a hoort te staan

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

Ja maar, voor het merendeel van de wereld is dat dus precies andersom :P

Maedhros

Citaat van: Flooros op  7 november 2011, 17:47:35
Ja maar, voor het merendeel van de wereld is dat dus precies andersom :P

nah, het merendeel van de wereld heeft geen computer, dus voor hen speelt het niet veel rol

Rob

Ik denk niet dat het merendeel van de wereld geen computer heeft.

adriaan

Help!
Ik heb een oud spel van stal gehaald, Swing (een soort tetris met ballen ofzo :P). En ik kan het wel gewoon starten maar ik kan het hoofdmenu van het spel dan niet zien omdat het beeld dan helemaal faalt :S Dus ik kan er dan niks mee. Het spel is origineel voor Windows 95 maar schijnt bij andere mensen wel te werken op XP? Ik heb al geprobeerd het spel in de compatibiliteitsmodus van 95 op te starten maar dat verandert niks. Wie weet een oplossing?

Meister

In 256 kleuren uitvoeren aanvinken bij compatibiliteit al geprobeerd? En anders die van 640x480 proberen en als dat niet werkt dan zou ik het gewoon in de prullenbak gooien (A)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

adriaan

Nee lijkt ook niet echt te werken :(

Roandraak

Citaat van: adriaan op  3 april 2012, 17:48:42
Nee lijkt ook niet echt te werken :(
Heb jij toevallig een andere service pack? Is het enige waar ik aan denk.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Heartless

Ik heb een probleem. Ik was de sims aan het spelen toen de computer vasthing. De muis bewoog nog wel maar ik kon nergens op klikken en hij reageerde ook niet op toetsenbordcombinaties. Ook de puzzels waren wat vervormd. Dus ik dat ding uitgezet, opnieuw aangezet en tijdens dat windowslaadschermpje zaten er wat zwarte strepen door de windowsvlag. Het inlogscherm zag er normaal uit, maar zodra ik ingelogd had, kwam er te staan: entering sleep mode en dan iets van no vide input. Wat te doen? :P

Rob

Dat zou kunnen te maken met dat je VGA (meestal een blauwe kabel die van je computer naar je monitor gaat), los zit op een of andere manier. Misschien moet je eens kijken of die kabel goed vast zit?

Heartless

Simile

Check alle snoertjes idd even.
En anders wellicht nog een keertje opnieuw opstarten.

Tot zover mijn computerhardwarekennis (al kun je met die 2 dingen wss 80% van de computerproblemen oplossen (A))