Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Hij is ook heel goed, maar mijn PC trekt hem niet :(

Meister

Citaat van: Ralmuski op 24 augustus 2010, 23:18:24
Dat spreekt toch voor zich? :P

En Civ 5 komt eraan! :D

Cool :D

Shogun Total War 2 ook die lijkt me nog vetter :P

Atm ben ik weer heel veel met vrienden Age of Empires 3 The Asian Dynasties aan het spelen ook super vet :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Geebster

Citaat van: Kid op 25 augustus 2010, 17:32:25
GTA IV is trouwens erg goed. Althans, ik vond zelf echt het verhaal heel leuk om te spelen. De dingen eromheen deden me iets minder, maar ik vond het verhaal en de bijbehorende missies erg goed. "Be genetically different, baby!"

Vooral het filmpje aan het begin  ;D

nee maar GTA IV is echt heel bruut  8)

Joshua

Citeer
Shogun Total War 2 ook die lijkt me nog vetter

Total war is zoeizo al geniaal! (Hoewel Empire veel kritiek kreeg van de fans).

Bij Shogun (De allerallereerste van de serie) waren de trainingsmissies al uitzonderlijk cool, en ik kwam nooit uit die campagne (was twaalf :P). Toen ik Rome voor het eerst kreeg heb ik echt tactieken aangeleerd, en sindsdien gaat het me voor de wind.

Vind Rome wel jammer dat de gevechten zo ontiegelijk snel zijn afgelopen (ze slaan ontiegelijk snel op de vlucht als je zonder mods speelt, wat ik nu dus altijd doe), Shogun en Medieval 2 zijn stukken beter op dat punt (Med1 niet gespeeld :-( ).

Meister

Citaat van: Joshua op 25 augustus 2010, 18:57:55
Total war is zoeizo al geniaal! (Hoewel Empire veel kritiek kreeg van de fans).

Bij Shogun (De allerallereerste van de serie) waren de trainingsmissies al uitzonderlijk cool, en ik kwam nooit uit die campagne (was twaalf :P). Toen ik Rome voor het eerst kreeg heb ik echt tactieken aangeleerd, en sindsdien gaat het me voor de wind.

Vind Rome wel jammer dat de gevechten zo ontiegelijk snel zijn afgelopen (ze slaan ontiegelijk snel op de vlucht als je zonder mods speelt, wat ik nu dus altijd doe), Shogun en Medieval 2 zijn stukken beter op dat punt (Med1 niet gespeeld :-( ).

Ik heb Empire meteen gekocht toen hij uit was maar de teleurstelling was bij mij dan ook groots :P Je hebt echt een dikke computer nodig om het fatsoenlijk te draaien en tactiek is ver te zoeken op zo'n veldslag. Gevechten op zee zijn voor mij niet te doen xD En heel het tijdperk is gewoon suf eigenlijk :P

Maar de tutorial van Shogun was ook echt wel dodelijk die laatste missie was echt moeilijk xD Wat dan ook wel meteen de toon voor het spel zet :P Het was gewoon een geniaal spel en in een nieuw jasje kan het wel weer eens de vetste zijn :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Vakonov

Is er dan niemand die mij en mijn oude pctje zielig vind?

LolaxLita

Oeh, ik heb net weer eens een game gespeeld.  ^-^

Nou ja niet echt eigenlijk mijn broertje was voor het eerst prof. Layton and the curious village aan het spelen en vroeg of ik net met mijn slaperige kop hem even verder wou helpen.. met een paar klikjes was het al gedaan haha  :P

GTA lijkt me niet zo leuk spelletje eigenlijk maar ach heb eigenlijk niet veel met games. :')

Kid

Ik vind GTA een kwestie van 'het is maar hoe je ermee omgaat'. Ik denk dat het over het algemeen een beetje een vulgair en hersenloos imago heeft, maar in werkelijkheid is het veel meer. Het heeft een goed verhaal, veel originele personages en vooral veel zelfspot. :)
Ook de gewelddadige of seksuele aard van het spelletje valt vaak mee en is meestal niet zo bedoeld. Zit stiekem ook thematiek in het spel, dat waardeer ik ook heel erg. Het is niet alleen het verhaal, maar het heeft ook nog een boodschap.

Tot hier mijn lofrede over GTA.

Ikzelf moet nog steeds Mario Galaxy 2 en Red Dead Redemption volledig afmaken, maar die laatste paar opdrachten en sterren... Het is eigenlijk gewoon weer tijd voor een nieuw spel. Ik heb nog twee ongespeelde uitbreidingen van Fallout 3 hier liggen; misschien dat ik die volgende week maar eens oppak.
En anders wordt het rondkijken naar nieuwe spellen. De nieuwe Tomb Raider (Lara Croft: Guardian of Light) spreekt mij heel erg aan. Ik heb de demo al gespeeld en met zijn tweeën is het superleuk. Vijftien euro is ook niet niet te duur. En anders kan ik nog steeds gaan voor Batman: Arkham Asylum of Splinter Cell: Convictions.

Keuzes, keuzes... :P

En bla bla bla, ik ben vast een nerd, maar ik vind een goede game minstens net zo mooi als een goede film. Muziek is altijd een trede hoger natuurlijk... ;)

Drakinnetje

Ik snap dat R4 kaartje niet, ik dacht dat bestanden erop zetten genoeg zou zijn(heb spel gevonden die anders niet te vinden was)

En ik wil de nieuwe Zelda hebbuh

LolaxLita

Nee haha zo'n ding heeft mijn bro Drakin, als je een .rar bestand erop zet moet je hem eerst uitpakken met WinRar net zolang tot het .nds bestand is volgens mij en als hij het dan nog niet doet weet ik het ook niet meer hihi, probeer dat anders maar eerst eens en anders wil ik het hem desnoods nog wel vragen hij heeft er meer verstand van :)

Wij hebben ook Mario Galaxy twee thuis en uitgespeeld hij is eigenlijk, tja dat is mijn mening dan, echt doodsimpel alleen met de allerlaatste galaxy een klein beetje problemen gehad. :P Voor de rest ken ik al die titels niet eigenlijk ::)

Kid

Potverdorie, Mario Galaxy 2...

Ik dacht: ach wat, ik heb het spel bijna uitgespeeld; nog even de laatste vijf sterren halen. Ik heb een halfuurtje geleden mijn 120e ster binnengehaald en ik dacht dat ik er nu wel zou zijn. Spel uitgespeeld, etc. Nog één keer kwamen de credits voorbij rollen en ik was voldaan. Ik vind 120 sterren ook wel een hele hoop.
Nu zitten er eigenlijk 240 sterren in het spel. Ik ben nu met de tweede helft van het spel bezig, waarbij je nog 120 groene sterren moet zoeken. In andere woorden: ik ben nog lang niet klaar.

Heb ik het doorzettingsvermogen om voor alle sterren te gaan? Nu in ieder geval niet, ik ga lekker Fallout spelen vandaag. (A)

Joshua

Citaat van: Vakonov op 25 augustus 2010, 23:02:29
Is er dan niemand die mij en mijn oude pctje zielig vind?

Wil je zo graag een virtuele knuffel? :P.

Stefano

Citaat van: Kid op 30 augustus 2010, 11:38:31
Potverdorie, Mario Galaxy 2...

Ik dacht: ach wat, ik heb het spel bijna uitgespeeld; nog even de laatste vijf sterren halen. Ik heb een halfuurtje geleden mijn 120e ster binnengehaald en ik dacht dat ik er nu wel zou zijn. Spel uitgespeeld, etc. Nog één keer kwamen de credits voorbij rollen en ik was voldaan. Ik vind 120 sterren ook wel een hele hoop.
Nu zitten er eigenlijk 240 sterren in het spel. Ik ben nu met de tweede helft van het spel bezig, waarbij je nog 120 groene sterren moet zoeken. In andere woorden: ik ben nog lang niet klaar.

Heb ik het doorzettingsvermogen om voor alle sterren te gaan? Nu in ieder geval niet, ik ga lekker Fallout spelen vandaag. (A)

Ghehe, kon je we weten ;) In SMG 1 waren ook 240 sterren(241 volgens mij zelfs). Dus kon je hier ook wel verwachten :)

En ik moet nog steeds DQ uitspelen. Alleen moet mijn priest veel levels omhoog gaan wil ik goede spreuken kennen en dat duurt lang :(

Kid

Citaat van: Stefano op 30 augustus 2010, 18:36:20
Ghehe, kon je we weten ;) In SMG 1 waren ook 240 sterren(241 volgens mij zelfs). Dus kon je hier ook wel verwachten :)

In Super Mario Galaxy waren er eigenlijk 121. Die andere 120 waren gewoon het spel opnieuw spelen, maar dan met Luigi. :P Nu zijn het echt 241 (neem ik aan) verschillende.
Super Mario Galaxy 2 is trouwens echt heel erg geweldig. Heb me eerder vandaag lekker gefrustreerd, heerlijk als een spel zo het bloed onder je nagels vandaan haalt. (A)