Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Kid

Citaat van: Lan op 16 augustus 2010, 13:29:54
Oeh, dat lijkt me echt een vet spel  :P

Alleen mag ik geen tweede console zolang ik bij mijn ouders woon (om de meeste vage redenen  ::)), dus zit ik vast aan de Wii.

Ik ben zelf weer begonnen met Fire Emblem 7 van de GBA op mijn DS te spelen. Met afstand de beste Fire Emblem die buiten Azië te spelen is.  8)

Haha, ik heb dus ook een tweede console. Begon ook met de Wii, maar heb een paar jaar terug toch een Xbox gekocht... Ik vind één console eigenlijk maar een beetje eenzijdig. De Wii zijn allemaal wel een bepaald type spel. Licht, vooral op gameplay gericht en vooral niet te duister.

Is heel vaak heerlijk, maar ik mis soms epische verhalen en filmische dingen. Dus ik had ook een Xbox nodig. (A)

Ik heb vandaag Jazz Jackrabbit 2 voor de helft uitgespeeld met een huisgenoot. Lekker hersenloos vermaak! Super Mario Galaxy 2 wacht ook nog steeds op me, ik zal kijken of ik vanavond die 120e ster kan bemachtigen. Nu ik een tijdje niet weerwolf, kan ik mijn nachtelijke uurtjes wel weer gebruiken om tussen de sterren te manouvreren.

Vakonov

Waarom weerwolf je niet? :p

Kid

Banhamer door inactiviteit in #19. :(

Vakonov

Vakonov

Ik ga GTA IV weer installeren. Die ligt al tijden hier op de plank, nooit uitgespeeld :(

Floris

Vakonov

Floris

Ja. Dat is toch de nieuwste? :P Die heb ik eventjes gespeeld in de Game Mania en ik wil ik wil :D

Vakonov

Floris

Vakonov

Ralmuski

Dat spreekt toch voor zich? :P

En Civ 5 komt eraan! :D

zilver

Vakonov

Pc is te traag om echt goede games te kunnen draaien :(
Zou je een beelscherm van een PC ook op een wii of Playstation aan kunnen sluiten?

Kid

GTA IV is trouwens erg goed. Althans, ik vond zelf echt het verhaal heel leuk om te spelen. De dingen eromheen deden me iets minder, maar ik vond het verhaal en de bijbehorende missies erg goed. "Be genetically different, baby!"

Citaat van: Flooros op 24 augustus 2010, 17:33:23
Ik wil FF XIV (A)

Stiekem is FFXIII de nieuwste. (A) FFXIV is nog niet af.