Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

De Boekenclub

Gestart door Jowelle, 15 maart 2010, 16:31:18

Vorige topic - Volgende topic

Stefano

Dat had ik dus. Dat boek heb ik gelezen, maar ik snapte er niets van. Ik weet ook niet of ik dan aan die andere wil beginnen :( Zat ik over te twijfelen toen ik een nieuw boek wilde kopen

Epidi

De Elven is wel even worstelen, sommige stukken zijn erg goed, andere konden ook weggelaten worden. Dan is Elvenwinter wel goed en Elvenlicht ook, maar Elvenlied is echt echt heel bagger. En dan komt Elvenridder 1 en 2 enz... maar daar ben ik nog mee bezig.

Rowena Inara

Heeft hier iemand de twillight serie in het engels gelezen? Zou me die dan kunnen vertellen of die serie makkelijk, gemiddeld of moeilijk engels is? Want ik zet erover te denken om hem in het engels te gaan lezen, maar dan moet het niet katagorie moeilijk zijn.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Jnusch

Makkelijk, echt makkelijk!

Rowena Inara

Ah oke, want ik wil toch eens weten wat er nou rondom die serie speelt aangezien ze zo populair zijn. Maar liever in het Engels, om mijn Engels wat op te krikken en men zegt dat ze zeer mooi gescheven zijn.

Jnusch

Ahum, zeer mooi zou ik het zeker niet noemen. Het is echt geen hoogstaand Engels ofzo :P
Maar wel pakkend (verschilt per deel, maar over het algemeen) en gewoon leuk om te lezen :)

Floris

Engels valt inderdaad echt wel mee :) En ze zijn inderdaad pakkend geschreven maar geen hoge literatuur ofzo :P

Rowena Inara

Ik hoef ook geen hoogstaande literatuur, dat vind ik juist saai (A)!. Literatuur houdt in dat je zowat een hele pagina kan vullen met poëtisch gebrabbel over een deur openen ::)en dan al volgend nog niks spannends gebeurd >:(.

Jnusch

Mja, oké, nee, maar het stelt best weinig voor zeg maar. Gewoon leuk en leest fijn weg :)

Rowena Inara

Ik ga ze eens bij de bieb bestellen en dan zie ik het wel :D. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er zoveel zijn die de serie zo geweldig vinden (A).

Jnusch

Rowena Inara

Citaat van: Rowena Inara op  9 juni 2010, 20:47:33
Ik ga ze eens bij de bieb bestellen en dan zie ik het wel :D. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er zoveel zijn die de serie zo geweldig vinden (A).

Ik snap het nu (A). Echt ongelofelijk!

Jnusch

Rowena Inara

Het is lang geleden dat ik zo vast geplakt zat aan een boek.Ik krijg het vandaag uit en ik moet dan tot woensdag wachten tot deel twee hier ligt :'(.

Jnusch

Aww, dat is hatelijk ><