Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

De Boekenclub

Gestart door Jowelle, 15 maart 2010, 16:31:18

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Dan Brown is heel goed Erwi :)

Maedhros

En op zich: de  boeken zijn fictie, wat is er op tegen ze te lezen

Zelfs al mocht je gelijk hebben en de Bijbel volledig juist zou zijn, dan nog betwijfel ik dat er na je dood iemand je zou straffen als je gewoon fictieboeken leest
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Erwipro

Ik zeg ook niet dat ik Dan Brown uit principe niet lees :P Mijn zusje is er zelfs groot fan van :P
Maar ik heb gewoon niet het idee dat het mijn smaak boeken is. En daarnaast, ik heb al zo'n grote lijst met boeken die ik nog moet lezen XD

Danny

Oeh, het boek dat ik echt vaak gelezen heb is Oorlogswinter van Jan Terlouw!
Vet goed boek, maar de film vind ik maar niks.
En Pinkeltje heb ik onwijs veel gelezenxD
Nu heb ik eigenlijk bijna geen tijd meer om te lezen. Kan er nooit echt meer voor gaan zitten om eens goed te gaan lezen.
Maar tijdje terug een erg goed boek gelezen van James Rollins O0

Brokie

Floor:

Ik vind Dan Brown niet zo leuk XD

Dixie

Ik ben nu die boekenreeks van "4 vriendinnen, 1 spijkerbroek" weer aan het lezen... Vond hem vorige zomer HELEMAAL geweldig en nu moet ik echt mijn best doen om door de korte gemakkelijke zinnetjes en platte plotlijn heen te lezen :P
Hoeveel kan er veranderen in 1 jaar ><

Drakinnetje

Citaat van: Danny op 13 april 2010, 18:17:42
Oeh, het boek dat ik echt vaak gelezen heb is Oorlogswinter van Jan Terlouw!

Jaa Jan Terlouw! Zo heb ik Pjotr al heel vaak gelezen en Koning van Katoren ook al een paar keer.

Jnusch

Ik ben net vandaag begonnen in Haar naam was Sarah, tot nu toe wel cool :)

Remus457

Citaat van: Drakinnetje op 14 april 2010, 21:03:00
Jaa Jan Terlouw! Zo heb ik Pjotr al heel vaak gelezen en Koning van Katoren ook al een paar keer.
Die was cool!

Ik heb gisteren 2 boeken gekocht op de rommelmarkt (A)
''De twaafde vijfling'' (dus het twaalfde boek waar 5 verhaaltjes in staan) van Agatha Christie
en ''Moord in de pastorie'' Ook van Agatha Christie  :D

Germelia

Hahaha lol ik heb ook ene paar boeken van Agatha Christie gekocht op de vrijmarkt xD

LL-A

'Drie versies van mij', de Grijze-jager serie en de Supermodel-serie (Vooravoor meiden dan ;)) zijn ook heel leuk :D

Drakinnetje

Ja Grijze jager! Alleen is die echt continu uitgeleend in ALLE fillialen hier, 6 boeken die maar niet terugkomen :(

Mara

Grijze jager, daar heb ik het 1e deel van gelezen en daarna eigenlijk nooit meer iets  :-[
Ik moet eigenlijk nog eens beginnen en dan doorgaan, vind ik  :P

Vakonov

Level 26 is ook een heel vet boek :D

Epidi

Elvenwinter van Bernard Hennen is ook erg goed.
Je moet alleen dan wel door Elven heen komen, anders begrijp je het niet helemaal