Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

I <3love<3love<3love<3love<3love<3love<3 Spiegeljongen
*zwijmel*
*zwijmel*
*zwijmel*
*zwijmel*
*zwijmel*

Alleen nu issie uit en komt er nooit meer nog iets :'(

Floris

Lianne

dat is van floortje zwigtman van een hele geweldige triologie heb ik me net laten vertellen :P

en ik doe nu voor Duits: Das Parfum ^-^

Floris

Joh, ik leef echt onder een steen. Ik dacht dat ie nog helemaal niet uit was. Nu wil ik 'm oooook! :o

Mus

Ik heb eindelijk 'Taal is zeg maar mijn ding' uit.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Erwipro

Die titel staat me zo tegen dat ik het niet zou lezen :P

Jnusch

Ja maar dat is juist waar het om (en over) gaat :P hoe we praten enzo

Remus457

Citaat van: jnusch op 19 april 2010, 12:32:32
Ja maar dat is juist waar het om (en over) gaat :P hoe we praten enzo
Net iets als ''I always get my sin'' maar dan de Nederlandse versie?

Jnusch

Nee, want het gaat niet echt om fouten, maar gewoon dingen die we zeggen. Zoals bijvoorbeeld dat Nederlanders fucking gebruiken tussen woorden in, om te benadrukken en dat wij nooit, zoals native speakers, blabla-fucking-blabla doen, (dus tussen lettergrepen). Dat soort dingen. Maar het is wel een grappig boekje, alleen niet om in 1x uit te lezen :P

SMutzski

Haar naam is Sarah.

Super mooi boek!  :)

Jnusch

Die wil ik ook nog lezen, lijkt me wel cool

Remus457

Citaat van: jnusch op 19 april 2010, 12:59:58
Nee, want het gaat niet echt om fouten, maar gewoon dingen die we zeggen. Zoals bijvoorbeeld dat Nederlanders fucking gebruiken tussen woorden in, om te benadrukken en dat wij nooit, zoals native speakers, blabla-fucking-blabla doen, (dus tussen lettergrepen). Dat soort dingen. Maar het is wel een grappig boekje, alleen niet om in 1x uit te lezen :P
Nou ben ik opeens geen Nederlander meer? :-\ (A)

Mus

Citaat van: jnusch op 19 april 2010, 12:59:58
Ja het is echt heel herkenbaar.
Vooral de complimenten waar toch veel kritiek in zit haha xD
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Mara

Bah... ik ben nogsteeds bezig in Woeste Hoogten (nu al anderhalve week ofzo, en ja, dat vind ik veel voor een boek van 349 bladzijden (A)), en op de een of andere manier is daar echt niet doorheen te komen, al vind ik het wel heel mooi en wil ik het supergraag uitlezen  ::)