Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Mus

Citaat van: jnusch op 20 april 2010, 20:09:20
xD Echt gemeen eigenlijk :P
Ik heb ook wel hard moeten lachen in de tuin om bepaalde uitspraken, maar ik weet niet meer welke!
Ik vind het wel knap van haar dat ze zoveel voorbeelden weet te noemen van vroeger enzo.

Oh en ik vind dat mieters en nog een woord  (welke was dat nou!) ook weer terug moeten in het dagelijks taalgebruik :P
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Mus

Dat zou kunnen ja. In ieder geval gebruik ik die ook wel, en jofel ook :P

LoveRalph

I love NY 8) Ik weet alleen niet meer van wie :o

Naantje

De bijbel. Ik moet er dringend kaftpapier voor vinden, ik voel me niet op m'n gemak als ik hem lees op de bus.

Vakonov

Je moet hem ook in de bus lezen, niet op de bus.
Straks waait ie nog uit je handen.

LoveRalph

Citaat van: Vakonov op  1 augustus 2010, 19:13:51
Je moet hem ook in de bus lezen, niet op de bus.
Straks waait ie nog uit je handen.

xD

Erwipro

Ik heb 'het spel van de engel' van C.R. Zafon gelezen, echt een supercool boek net als zijn eerste 'de schaduw van de wind' :D
En nu bezig in De Jury (Engels: A Time To Kill) van Grisham :D

Maedhros

Ik zit nu aan pagina 894 (nog meer dan 100 te gaan dus) van 'Sneeuw en As' van Diana Gabaldon: het voorlaatste deel van haar reizigerscyclus
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Kid

De komst van Joachim Stiller ben ik alweer in bezig. Wat een geweldig boek is dat! Ik lees 'm vooral als ik me echt wil ontspannen en dan lees ik superlangzaam. Maar het is wel fijnn om ook eens op die manier een boek te lezen, in plaats van er doorheen te racen.

Mus

Lukt het je uberhaupt om rustig een boek te gaan zitten lezen? (nu ik weet dat je ADHD hebt)

Kid

Haha, het gaat bij mij in buien. Ik kan nu niet een boek lezen bijvoorbeeld. Nu hoor ik rondjes te rennen. :P

Mara

Ik lees nu 'Aantekeningen uit een groot land' van Bill Bryson, eens kijken of ik er iets van herken :P

JEDU

Ik heb een tijdje terug (1e week voor de zomervakantie :P) 3 boeken uitgelezen (door het hele jaar heen ;D) En dat Zijn :
1. Kinderen van moeder aarde
2. Het helse paradijs
3. Het Gulden vlies van Thule

Die zijn zo mooi en leuk etc.