Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Nimbusfan

Citaat van: Zmurv op  3 februari 2010, 19:51:32
ben nu gezellig besig in HP 5
O0

Ik ben nu bezig aan LOTR, die ik donderdag ten laatste uit zou moeten hebben voor mijn scriptie een beetje fatsoenlijk te hebben. Gelukkig is hij wel heel goed :)
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

Erwipro

Oh ik heb trouwens The Alchemist uit. Vet cool boekje :D Alleen die schat die hij op het eind vindt is stom. XD

Jnusch

Ik moet echt VEEL gaan lezen. Biografieën, boeken van mijn ouders (zoooo veel coole dingen), KeVBdD (die heeft mn mama gelukkig) en ehm... iets wat ik nu weer vergeet :S

LEEEEEEEEEZEEEEEEEN.
Ik lees wel veel meer laatste paar weken :D

Jnusch

Huis van de moskee vanmiddag uitgelezen, vond het (toch :o) best wel een leuk boek. Schrijfstijl ben ik nog altijd niet kapot van, maar het verhaal was wel heel "leuk"/interessant

Tjoepie

Eclips!!!! :D :D :D (Ongeveer 13e keer ofzo ::))

Maedhros

River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Vakonov

Ik heb vanochtend de Donald Duck gelezen :)

Lianne

The Host uit en nu Franse HP1 / das Parfum.
The Host vond ik trouwens veel leuker dan Twilight, terwijl iedereen zegt dat hij minder is :)

Mus

Taal is echt mijn ding zeg maar van Paulien nog wat. Alleen heeft een collega deze geleend omdat ik zo traag lees en zij snel dus..mocht zij 'm lenen :P
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Lianne

owhja, daar had ik wel eens van gehoord :) schijnt leuk te zijn :)

Mus

Ik heb 20 pagina's gelezen en vond het erg grappig ja, vooral heel herkenbaar! (duh) :p

Erwipro

Is dat gewoon een leesboek dan? Zoals het aan mij is uitgelegd is dat gewoon een verzameling taalgrapjes. XD

Mara

Het spel der oneindige raadselen
Ben de schrijver even kwijt maar het was een Spanjaard geloof ik ::)

Het is wel een beetje een luguber boek trouwens... vooral heel leuk om 's nachts in bed te lezen  :D

Mus

Citaat van: Erwipro op 14 maart 2010, 20:10:48
Is dat gewoon een leesboek dan? Zoals het aan mij is uitgelegd is dat gewoon een verzameling taalgrapjes. XD

Klopt. Maar een boek is een boek natuurlijk.
Daar is dit topic voor. Het moet niet perse een leesboek zijn toch?

Jnusch

Citaat van: Mus op 14 maart 2010, 16:26:53
Taal is echt mijn ding zeg maar van Paulien nog wat. Alleen heeft een collega deze geleend omdat ik zo traag lees en zij snel dus..mocht zij 'm lenen :P
Woh, lol! Daar ben ik echt vandaag in begonnen :P M'n oma had 'm, dus ging even lezen. Ik had al helemaal lol alleen bij de inleiding :P
Maar ik vind het niet lekker lezen en lang niet alles is even geslaagd, het is inderdaad meer een soort verzamelin columns achtige dingen dan echt een (lopend) verhaal/boek. Maar wel leuk en indd herkenbaar. Gewoon grappig :D