Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Remus457

Temple Gelezen, Wat een vet boek.
er gebeurt zoveel, als je ook maar iets mist heb je maar een paar bladzijdes om het door te krijgen.
Maar wel heel vet.

Jnusch

Citaat van: CoOkii op  3 augustus 2009, 02:04:21
Ik lees nu een boek van Othilie Bailly 'Morgen mag ik uit de Kast'
Zielig  :'( En dan  wachten er nog een boek waaarvan ik de schrijver niet weet... "De kleine Getuigen" en mijn moeder had laatst een hele reeks Thirllers meegenomen dus mijn vakntie word weer is lezeig :P

Dat doet me denken aan 'A child called it' (weet de NLse naam niet). Van een Amerikaanse man geloof ik, autobiografisch. Het gaat over hoe hij door zijn moeder werd mishandeld als kind. Echt ERG.

Maedhros

heksenuur, een boekje van 1000 pagina's over een heksenfamilie, deels in het heden, deels een overzicht van de familiegeschiedenis, best een leuk boek om te lezen (ik moet trouwens opmerken dat dat de familie met de meeste incest ooit is volgens mij ::))

De schrijfster is Anne Rice (die van Interview with the Vampire)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Remus457

Jnusch

Ik ook niet :D Van allebei niet volgens mij :P

Erwipro

Ik 'lees' (lees: luister) nu The Life Of Pi van Yann Martel :D

Remus457

ken ik ook niet...
ik lees: detective conan hoofdstuk 700! xD  :D

Jnusch

Citaat van: Erwipro op  3 augustus 2009, 23:09:55
Ik 'lees' (lees: luister) nu The Life Of Pi van Yann Martel :D

Zonder The joh :P
In het Engels? Met zo'n leuk Indiaas accent? Die is echt droog :P

Erwipro

Ja inderdaad, die ja :D En ik heb sinds gistermiddag al ongeveer een kwart (dat is, het derde kwart) van het boek gehoord :P

Jnusch

Ik vind luisterboeken eigenlijk best vervelend :P Je moet er zo de tijd voor nemen (ok, voor gewoon lezen ook, maar luisterboeken doen altijd vermoeden dat het niet zo is :P)

Erwipro

Nja gewoon lezen gaat echt veel sneller :P Maar ik heb nou toch alle tijd :D

Erwipro

Ik heb me nu al veel te lang afgevraagd wat 'tarpaulin' (zonet juiste spelling opgezocht :P) is. Het blijkt gewoon zeildoek te zijn. Dat kwam echt veel te vaak voor in dat boek :P

Jnusch

JA HE! Ik vroeg het me ook telkens af, al had ik wel soort van een idee, maar ik heb het eigenlijk nooit opgezocht :P

Erwipro

Echt wel :P
Volgens mij waren er nog meer woorden maar die waren niet zo belangrijk dat ik ze onthouden heb :P
Ik heb em nou wel bijna uit trouwens XD

Jnusch