Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

:D
Ik heb dit boek ook nav. een boekbespreking ;D En die was eh, 6 jaar geleden? En ik wilde 'em altijd nog es lezen :P

himan

ik lees geen boeken wel 'Voetbal Internationals en Donald Ducks zo af en toe :p

Lianne

ik had 13 boeken mee naar Texel, normaal gesproken kan ik er 15 lezen in 2 weken Texel. nou heb ik er *schaam schaam* maar 4 gelezen ><
mja ik ben nu begonnen in hp5 duits en ik heb de franse hp binnen :D en ik wil nog veel te veel lezen.

De Anderen van Gemma Malley vond ik trouwens echt heel cool. over dat mensen niet meer dood gaan en dat er overtolligen zijn enzo. had het binnen 2 dagen uit.

Erwipro

Jamaar jij had dan ook niet een relax-vakantie ;D

himan

HP in het Duits en Frans, je hebt geen talenknobbel zeker? Mamma Mia...

Lianne

mwah. ik vind van niet xD eerder wiskunde knobbel xD

himan

Citaat van: Lianne op 13 augustus 2009, 21:51:11
mwah. ik vind van niet xD eerder wiskunde knobbel xD
Je kan dus gewoon alles, kijk ik heb een wiskundeknobbel maar een enorme talendeuk :P

LolaxLita

Laat ik hier maar niet mijn mening over wiskunde gaan geven  :D *neiging tot* positief is hij iig niet  :P

Remus457

waarom zou je wiskunde niet leuk vinden? het is zo makkelijk. ;D

Ik ga nu beginnen aan hoofdstuk 703 van DC

himan

LolaxLita

Citaat van: Remus457 op 13 augustus 2009, 22:28:57
waarom zou je wiskunde niet leuk vinden? het is zo makkelijk. ;D

Ik ga nu beginnen aan hoofdstuk 703 van DC

Daar denk ik toch anders over XD Al die cijfers, dat je daar geen hoofdpijn van krijgt.  :P

LolaxLita

Heb jij daar dan geen last van?  Natuurkunde is ook zo'n leuk vak  :P *off topic*

Ik moet wanneer het schooljaar weer begint maar eens beginnen in hoofdstuk 1 van wiskundelesboek 1  :D

himan

Volgend jaar heb ik geen puur wiskunde meer volgens mij. Diffrentiaal vergelijkingen enzo heb ik gehaald :P

Remus457

hoofdstuk 703 uit xD

Citaat van: LolaxLita op 13 augustus 2009, 22:37:05
Heb jij daar dan geen last van?  Natuurkunde is ook zo'n leuk vak  :P *off topic*

Ik moet wanneer het schooljaar weer begint maar eens beginnen in hoofdstuk 1 van wiskundelesboek 1  :D
Oww, simpel ;D