Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Yay, ik heb Misschien Wisten Zij Alles besteld :D

Jnusch

Ik wil Samengevat wiskunde B bestellen :D
Superleuk XD
Het maakt qua stof toch niet uit dat dat zeg maar een "oud" boek is dat nog helemaal stamt uit de tijd van de oude 2e fase? (domme vraag waarschijnlijk, maar ik ben blond dus het mag :D)

Selinde

Ik heb die nog. Maar wel helemaal volgeschreven en gekrast :P

En het maakt volgens mij wel uit omdat jullie stof moeten kennen die wij niet moesten kennen en andersom. Dus veel zal hetzelfde zijn, maar je zal ook dingetjes missen en bij sommige dingen denken "wtf is dit"?

Jnusch

Wat cool :P
Maar dat is geen antwoord :D

Selinde

Q: Het maakt toch niet uit?
A: Jawel

Dat lijkt mij toch een antwoord :P

Iig, ik zou als ik jou was gewoon nog even wachten tot ze de nieuwe druk uitgevonden hebben :P die dingen kosten toch echt helemaal niks dus nieuw kopen maakt niet zo veel verschil.

Jnusch

Stond dat er eerst ook al? Want ik heb dat gewoon echt helemaal niet gezien XD Eng :P

Ik heb 'm nu al besteld :P Dus ik merk het wel XD

Erwipro

Jnusch

Erwipro

*heeft Part One van Jonathan Livingston Seagull uit* :P

Drakinnetje

Op dit moment lees ik een boek over Runen en een boek genaamd Godinnen van eigen bodem van Ineke Bergman

Bika

nice :) ik had in Noorwegen ook bijna een boekje over Runen gekocht ^^

Ik heb laatst nog De Boekendief gelezen van Markus Zusak - een van de beste boeken ooit!

Rowan

Ik ben nu bezig met het boek van Band of Brothers  van Stephen E. Embrose.

Een zeer mooi boek!

Jnusch

Citaat van: Erwipro op  8 juli 2009, 02:06:37
*heeft Part One van Jonathan Livingston Seagull uit* :P

Yay :D

Ik lees nu Tirza, maar ik vind het echt een gaar boek. Het is op zich best een interessant verhaal, maar het boeit gewoon niet. Het is gewoon kut geschreven :P

sjankara

Citaat van: Drakinnetje op  8 juli 2009, 07:49:44
Op dit moment lees ik een boek over Runen en een boek genaamd Godinnen van eigen bodem van Ineke Bergman

runen ^^ lekker interessant!!
heb je ook runestenen?

Drakinnetje

@Jnusch, doorlezen, het verhaal duurt erg lang in het begin, maar dat is allemaal nodig voor wat er later gebeurt.
Tirza vond ik ook in het begin kut en ik wou ermee ophouden, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan. Het blijft uiteindelijk juist heel erg hangen.