Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Remus457

Ik ga eens beginnen aan 'Temple' van Matthew Reilly.
En ik wil eigenlijk een keer die verhalen van Agatha Christie en Arthur Conan Doyle lezen.
weet niet precies wanneer

Jnusch

Nouja, ik ben nu bij 345, dus het schiet wel aardig op. En ik moet wel want het is voor school.

Maar het is heel raar, ik vind het verhaal wel interessant en boeiend maar toch is er iets afstotelijks aan het boek :P

Jnusch

Ik heb Tirza nu uit. Ráár boek zeg. Beetje ziek XD
Op vakantie ga ik iig WoT 6 uitlezen en HP1 en 2 denk ik.

LolaxLita

Ik ga voorlopig niks lezen denk ik  :-[ (speltopic uitgezonderd  :P)

Erwipro

Ik wil tijdens mijn medische-onderzoekperiode ook boeken. Iemand toevallig nog een paar WoTs liggen? :P

Amilmarith

Ik ben in de FRANSE HP begonnen. Deel 1.
Titel slaat nergens op.. maar oke..
En lezen schiet ook niet op

Remus457

voorlopig kom ik niet verder dan de gedachte om een boek te pakken.
de uitvoering loopt ergens vast en dan dwaal ik af tot iets dat lijkt op drinken halen xD

ik weet wel dat ik nog een paar moet lezen

Apple

Ik ben ook wel een redelijk boekenwurmpje haha. Ik ben op dit moment bezig met HP deel 7 voor de 2e keer te lezen, vind het het beste boek uit de serie  :)

Drakinnetje

Gister in de trein Veluwse sagen van Gust van de Wall Perne gelezen, erg mooi verzamelwerk over de bijna verdwenen oude sagen van de Veluwe

Mus

Ik ben helemaal blij met mijn nieuwste aanschaf: Blinde wilg, splapende vrouw van Haruki Murakami.
Ik heb De laatste Tempelier bijna uit (I'm a slow reader), oh boy oh boy!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Maedhros

Sneeuw en As van Diana Gabaldon

Dit is het 6de deel uit de Reizigerscyclus over een vrouw uit ergens halverwege de 20ste eeuw door een kring van stenen naar het Schotland van de 18 de eeuw gaat

In het 6de deel (4 en 5 ook al, maar dat terzijde) zit ze in Amerika en het is dan 3 jaar voor de Amerikaanse revolutie
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Erwipro

Half augustus heb ik naar alle waarschijnlijkheid de volgende boeken uit:
Umberto Eco - De naam van de roos
Jostein Gaarder - De wereld van Sofie
Vonne van der Meer - Eilandgasten

:)

Jnusch

De Wereld van Sofie is echt saai eigenlijk :P De filosofenstukken.

Ik ben nu net in Een hartverscheurend verhaal van duizelingwekkende genialiteit van Dave Eggers begonnen (geweldige titel trouwens :P) en ik krijg een dezer dagen Enduring Love van Ian McEwan binnen. Verder ga ik nog deel 7 van WoT lezen en wil ik in de vakantie nog de eerste 2 boeken over Adje en Oscie weer lezen :D

Maar voor nu eerst dus maar EHVvDG lezen

Shaddow

Ik lees nu Airman van Eoin Colfer.

Sowiesow vind ik Eoin Colfer een goede schrijver, dus dit vind ik ook weer een mooi boek :)

CoOkii

Ik lees nu een boek van Othilie Bailly 'Morgen mag ik uit de Kast'
Zielig  :'( En dan  wachten er nog een boek waaarvan ik de schrijver niet weet... "De kleine Getuigen" en mijn moeder had laatst een hele reeks Thirllers meegenomen dus mijn vakntie word weer is lezeig :P
Awesomeness.