Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:20:51

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Fair gele 2 dan middelste rij?

yasu

Thelight288

Zilver oppoetsen dus ook even nog bewaren tot echt nodig dan lijkt me

Thelight288

Citaat van: yasu op 19 augustus 2026, 19:00:03Naja het is pas ronde 2. En we hebben zelf onze tweede beurt nog niet eens gehad. Zodoende bewaar ik hem meestal om dingen in te vullen die je nodig hebt wanneer je merkt dat het er spannend voor gaat worden

Weet alleen niet of we t afkrijgen hoop van wel

yasu

Ik denk dat met de druk erop het morgen sneller zal moeten.. maar ik kan me ook voorstellen dat er wat strafpunten uitgedeeld kunnen gaan worden.

Thelight288

Nu wel maar grijs 1 of toch gewoon groen ofzo?

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

yasu

Ik vind het een lastige. Allemaal beetje suboptimaal. Misschien kan blauw ook voor de gele bonus? En die dan gewoon in het onderste rijtje zetten?

Thelight288

Citaat van: yasu op 19 augustus 2026, 20:17:30Ik vind het een lastige. Allemaal beetje suboptimaal. Misschien kan blauw ook voor de gele bonus? En die dan gewoon in het onderste rijtje zetten?
hebben we al de gele bonus dan?

Thelight288

Ahja klopt ja dat kan, weet dat grijs ook niet optimaal is maar moeten daar ook wel keer aan beginnen

yasu

Bij twee in een rijtje of kolom heb ne het ding van de rij of kolom al.

yasu

Ik denk dat je bij grijs naar rechts wil. En dan doet de grijze 4 meer dan de 1. En die grijstint krijg je toch vaak niet af. Daar zit ik een beetje mee.

Zuna

Ja doe maar denk ik dan. Ik ken echt veel spellen maar deze twee zijn niet mijn ding  :"(

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Thelight288

Het maakt toch niet veel uit of je via de grijze 1 of grijze 4 gaat. Je kan door naar die grijze 5 of niet?

yasu

Wel enkel de 5 en niet de 2. En de 5 pakken is minder snel gedaan dan de 2. Maar het maakt me ook weer niet zoveel uit. Zolang we maar iets doen. Ik ben okk geen expert in deze variant :')