Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:20:51

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Ja nou dat dus. Lijkt me wel het beste

Thelight288

Ja eens post maar, moeten wel hopen dat we keer start kunnen maken bij grijs voor punten en dan zoveel mogelijk vossen verzamelen

yasu

Thelight288

Nou nu grijze vier dan maar denk he er is toch geen bonus dus 5 rood is niet nittic

Ingrid1234

Ja lekker bezig hoor!!!

Zuna

Zeker lekker bezig!
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Moonzzz

Jo sorry ben gisteren en vandaag tot nu even niet op het forum geweest. Even te veel drukte en vermoeidheid om het spelletje te volgen. Daarbij snap ik het niet, dus zou ik het alleen maar in de war gooien als ik wel zou meebeslissen. Ik heb geprobeerd het te snappen, maar even de breincellen niet om het te laten landen.

Thelight288

Veel opties 5 bij grijs? Of bij geel? Weer niet of we afkrijgen dus zou +1 ook gewoon op roze inzetten nu? Iig 1 van onze 2

yasu

Grijze 5 denk ik. De roze 6 stelen doet nu niet heel veel. Ik zou kijken of er andere passieve goede komen.

Thelight288

Ohja we zitten niet bij n bonus. Ja uh dan ff wachten  5cjoker opnieuw is ook verder niet heel interessant maybe groen voor bonus, wil m alleen niet ongebruikt laten

Thelight288

Ingrid1234

Volgens mij moeten we alweer toch?

Thelight288

Thelight288

Alleen niet top dobbelstenen. Grijs 1 voor 1 punt xD niet heel top. Of groen voor bonus maar ook niet heel hoog.

Dan denk ik roze beste omdat we hier toch geen bonus hebben en is nog extra punten.

yasu

Roze lijkt mij ook het logischte op dit punt. Paar puntjes en geen bonus idd