Overlegtopic.

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:17:41

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

LustigeWolf

Hoi, zullen we winnen?

loetjef

Graag. Ik ken dit spel alleen niet dus moet eerst even inlezen en werk, dus ik verwacht morgen rond etenstijd pas in te kunnen schakelen, maar hoop natuurlijk eerder.  Zijn er mensen die boor die tijd al het touw kunnen trekken?
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

LustigeWolf

Ik ken de basis versie van clever goed, deze minder. Maar ik ken het concept dus wel goed

Aintgotrhythm

Ik heb geprobeerd het spel te begrijpen maar mijn hoofd wil niet meer vanavond. Misschien doe ik nog een poging maar ik verwacht eigenlijk ook pas morgenavond aan te kunnen sluiten :(

Aintgotrhythm

Wellicht helpt het om via deze link gratis een paar potjes in je browser te spelen om de game mechanic te leren kennen. Dat ga ik morgen iig even proberen: https://www.schmidtspiele.de/static/onlinespiele/Clever4Ever/index.html

loetjef

Wil niet op telefoon, maar ik waardeer de moeite! Moet even kijken of ik dit morgen red tussen 30 gillende pubers maar het helpt vast!
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Mexicanobroeder

Ik ken de basisversie maar ik heb geen idee van de engines hier..

Perry26

Pff, ik heb de basisversie een paar jaar geleden wel eens gespeeld, maar die scorekaart ziet er voor mij echt als chinees uit als ik er nu naar kijk.

Wordt voor mij ook morgenavond wss, misschien dat ik me overdag al inlees als we vroeg aan de beurt zijn.

Lan

Ik heb deze wel eens gespeeld maar volgens mij is mijn winrate hier vrij matig.

Ik denk dat online de optimale speelwijze wel te vinden moet zijn, ik ga morgen kijken of ik iets kan vinden.

Waterwork

Ik denk dat het het handigste is als we de oranje pakken en de 1 opschrijven

Wesp in Glas

Mexicanobroeder

LustigeWolf

Oranje? Zover ik weet is dat geel. Maar mee eens idd

LustigeWolf

Ik zou zeggen dat we een 2 pakken, dan houden we namelijk alle andere dobbelstenen voor de volgende worp over.