Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

ah lustige wel laaste twijfelde over kaasje en chaos nog maar lustige idd ketter. ja goed wint dit nog wel denk ik, maar echt marc had beter niet kunnen delven daar haha achteraf gezien wist ook dat beertje wss op me zat. ik zei t nog tegen marc, maar hij mocht zelf bepalen wel leuk om gewoon je actie te gebruiken daar

Thelight288

als moonz gewoon gebeuld was had ook nog heisa gescheeld was slecht miss dood voor ik lijk werd XD

Thelight288

oh wauw @Castiel. je had echt je geliefde daar gered wajo

Thelight288

Citaat van: yasu op  1 september 2026, 16:37:26De goedjes zitten zo te focussen op wie er online zijn.. echt al een paar speldagen en lijken zich niet echt voor te kunnen stellen dat (net als alle vorige bordspelspellen) de wolven ook gewoon via whatsapp kunnen spelen.

ja was gewoon fanatiek met t spel. slecht heeft gewoon een voordeel zeker als ze via whatsapp kunnen spelen. slecht kan veel makkelijker bordspellen winnen dan goed. alsin slecht kan strategieen oppakken bij team iedereen weten waar ze op spelen en subtiel of niet zo subtiel saboteren. was wel blij met de akkoord regeling dat maakte de bordspellen ook gewoon leuker, want je kon geen slechtjes outen zonder sowieso de bordspellen te verliezen door sabotage.

verder leuk spel en zat redelijk goede richting, jammer dat ik net zo laat nog lijk wordt al was het leuk dat ik jou lijk was @Waterwork had ergens al eerder voor lustige willen gaan.dan was t ook al voorbij geweest

Beertje

I love Elias

BloodWolf14

Aight dit spel is wel opgelost denk ik :)

Moonzzz

Citaat van: Thelight288 op 11 september 2026, 21:22:44als moonz gewoon gebeuld was had ook nog heisa gescheeld was slecht miss dood voor ik lijk werd XD

Hela, gun mij leven  :o

Thelight288

Citaat van: Moonzzz op 12 september 2026, 03:46:21
Citaat van: Thelight288 op 11 september 2026, 21:22:44als moonz gewoon gebeuld was had ook nog heisa gescheeld was slecht miss dood voor ik lijk werd XD

Hela, gun mij leven  :o

Haha als goedje tegenover slechtje nee  (6)

Ik zei wel tegen fals ik zou gewoon beulen voor ze mogelijk kan converteren, of jij conversie was of lw of aint wisten we niet, daarom wilde ze niet, maar wel alle 3 slecht dus haha

BloodWolf14

Citaat van: Mexicanobroeder op 27 augustus 2026, 12:05:06
Citaat van: Wurn op 27 augustus 2026, 11:56:21Er is geen speltechnische reden waarom jij 100% slecht is (je bent niet bekeken ofzo), dus de term '100%' is dan niet 100% toch? We zullen het pas na het spel ontdekken denk ik

Ja, het werd wel neergezet alsof het een voldongen feit was (ook al ging ik daar zelf nooit in mee, maar je weet dat als een goedjesnetwerk roept pietje is slecht, dat iedereen dan op pietje stemt dus ik kon ook niets meer doen)
Hier ben ik na 3 speldagen ook pas achter gekomen. Moet voor jou nog vervelender zijn geweest xD

BloodWolf14

Citaat van: himan op  8 september 2026, 12:33:30Ja was wel duidelijk dat the light iets met mijn dood te maken moest hebben, niemand heeft een echte alibi, behalve iemand van de adelijken zelf. De wolven niet want ik zat de hele tijd in het rijtje mogelijke wolven en de burgers gingen me er niet uitstemmen, want tsja, ik kwam niet bovenaan het lijstje.
Ik heb je bewust als verdachte genoemd telkens om je niet als lunchoptie te krijgen of ons als Adel te linken, maar zorgde er idd wel voor dat er altijd iemand anders meer verdacht kom worden :P

Zelfde verhaal met William, die ik eigenlijk als 100% goed wit

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Idk waar hij last van heeft. Mafketel.
Als er eerder duidelijk was gemaakt dat er geen controlerende actie was, was mijn hele zoektocht naar een wolf aan de 'kant van Beertje' helemaal niet nodig.

Uiteindelijk zaten er 2 en was het gewoon fair game om LW en jou te verdenken. Ik ga natuurlijk niet al mijn info openbaar gooien waarom ik andere spelers afstreep, maar driekwart van de spelers kon ik afstrepen van startwolf zijn. Dat jullie daarna zelf vrij weinig deden om wolven te zoeken en mij argumenten kunnen geven voor alternatieven helpt ook niet.

Dat ik in een tunnel blijf hangen klopt verder ook niet. Toen Beertje mij uitlegde hoe het tussen Skunki/Lan/Wannas/hem zat (waarbij ik die info op hetzelfde moment ook nog van Fals doorgespeeld kreeg) kon ik prima van Skunki als verdachte af stappen. Ook voor zijn lynch al. Daarna dus van Beertje afgegaan toen die éíndelijk aan kon geven dat Mex/Moonzzz geen 100% waren. Andere speelstijl is prima, maar verwachtingsmanagement had een hele hoop van dit misverstand kunnen voorkomen en het gezeur daar omheen. I mean, als ik dag iemand als 100% slecht ga roepen wordt die speler gewoon gelyncht. Dan kan ik daarna niet gek opkijken als andere spelers zich afvragen waar die info vandaan komt als het klopt, maar er geen controlerende rol blijkt te zijn. Dit heb ik meerdere speldagen duidelijk proberen te maken maar ik kreeg maar geen duidelijk antwoord hierop. Je hebt denk ik geen idee hoe zwaar ik mij nog ingehouden heb en mijzelf heb zitten opvreten hierom.

Anyways. Thanks voor het hosten spelleiders! Ik denk dat dit spel redelijk het forum weergeeft in alle mogelijke speelvormen. De actieve en minder actieve spelletjes-spelers en WvW'ers, het té veel fanatisme af en toe en daarmee heated discussies, maar toch de fun die we ermee hebben en tussendoor mooie discussies. Prima afsluiter wat mij betreft ^^

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op 12 september 2026, 09:42:53
Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Idk waar hij last van heeft. Mafketel.
Als er eerder duidelijk was gemaakt dat er geen controlerende actie was, was mijn hele zoektocht naar een wolf aan de 'kant van Beertje' helemaal niet nodig.

Uiteindelijk zaten er 2 en was het gewoon fair game om LW en jou te verdenken. Ik ga natuurlijk niet al mijn info openbaar gooien waarom ik andere spelers afstreep, maar driekwart van de spelers kon ik afstrepen van startwolf zijn. Dat jullie daarna zelf vrij weinig deden om wolven te zoeken en mij argumenten kunnen geven voor alternatieven helpt ook niet.

Dat ik in een tunnel blijf hangen klopt verder ook niet. Toen Beertje mij uitlegde hoe het tussen Skunki/Lan/Wannas/hem zat (waarbij ik die info op hetzelfde moment ook nog van Fals doorgespeeld kreeg) kon ik prima van Skunki als verdachte af stappen. Ook voor zijn lynch al. Daarna dus van Beertje afgegaan toen die éíndelijk aan kon geven dat Mex/Moonzzz geen 100% waren. Andere speelstijl is prima, maar verwachtingsmanagement had een hele hoop van dit misverstand kunnen voorkomen en het gezeur daar omheen. I mean, als ik dag iemand als 100% slecht ga roepen wordt die speler gewoon gelyncht. Dan kan ik daarna niet gek opkijken als andere spelers zich afvragen waar die info vandaan komt als het klopt, maar er geen controlerende rol blijkt te zijn. Dit heb ik meerdere speldagen duidelijk proberen te maken maar ik kreeg maar geen duidelijk antwoord hierop. Je hebt denk ik geen idee hoe zwaar ik mij nog ingehouden heb en mijzelf heb zitten opvreten hierom.

Anyways. Thanks voor het hosten spelleiders! Ik denk dat dit spel redelijk het forum weergeeft in alle mogelijke speelvormen. De actieve en minder actieve spelletjes-spelers en WvW'ers, het té veel fanatisme af en toe en daarmee heated discussies, maar toch de fun die we ermee hebben en tussendoor mooie discussies. Prima afsluiter wat mij betreft ^^

Ik vind dat je dit wel iets mag nuanceren. Je geeft aan dat vanaf het moment dat ik het je uitgelegd zou hebben, ik heb meerdere dagen en meerdere PM's en forum posts nodig gehad om je uit te leggen wat er gebeurd is. En nog vertrouwde je mij 100% niet en bleef je vragen naar de "ziener" en of de "ziener" jou kon bekijken zodat je bewezen zou zijn. Dat je jezelf daarom meerdere dagen en 100% hebt opgevreten hierom baart mij enige zorgen over hoe fanatiek je dit spelletje speelt. Ook heb ik je maar 100 keer gevraagd om te delen waar jouw verdachten zaten en dat ik jouw claim van ingezegend zijn 100% geloofde. Nu zeg je eigenlijk dat áls ik eerder had gezegd dat er geen ziener was, we allang klaar hadden kunnen zijn? Tot op het laatste moment vertrouwde je mij niet en uiteindelijk heb ik andere spelers ervan moeten overtuigen dat jou volgen in die split maken een slecht idee was met 2 lijken en wolven. Ik denk echt dat iets meer reflectie en open staan voor hoe anderen tegen je speelstijl aan kijken/hebben gekeken wel op zijn plaats is. Ik zeg niet dat Wesp het handig verwoord, misschien iets te direct, maar ik snap wel waar zijn opmerking vandaan komt. Doe hiermee wat je wilt.

I love Elias

Thelight288

Anti climax als nu laatste wolf ook inactief gaat sterven en lijk Lynch is t al klaar. Ondanks Loeka en ik dan officieel niet meewinnen vind ik nog dat we beide een groot aandeel hadden in slechtjes die omvielen samen met kid fals en wurn. Heel close samen gewerkt en de rest van team goed niet vergeten die hebben allemaal sterk gespeeld maar heb niet met iedereen even close samengewerkt natuurlijk.

Bw, Robin, beertje, OK, waterwork, df op einde nog best goed contact mee gehad en lan heeft ook goed slecht natuurlijk op slecht been gezet met zn onzekere welp claim

Thelight288

Ah daar is ie nog nog n dagje langer

redeast