Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

redeast

adriaan

Grappig dat een paar goedjes net begonnen te denken dat Wurn geconverteerd was

Mexicanobroeder

Ja hopeloos. Loetjef heeft mij als enige altijd door als slechtje

Mexicanobroeder

Spannend is het sowieso niet, wel goed gespeeld door de goedjes om iedereen zo snel op het spoor te zijn zonder specifieke zieneracties.

redeast

Citaat van: Mexicanobroeder op 26 augustus 2026, 22:26:58Ja hopeloos. Loetjef heeft mij als enige altijd door als slechtje
Het was niet Loetjef die je aandroeg als slechtje.

Wurn

Je was ook niet mijn prioriteit. Ik wist zeker dat Ingrid slecht was (naast het feit dat ze zichzelf klem praat) omdat ik als beschermengel op Falsifica stond en ik wist dat een heks hem niet hoefde te redden. Ik snap nog steeds niet waarom er "100% zekerheid" is dat jij slecht was. Wij dachten dat Beertje misschien een 3de zienende rol was a la orakel of slaapwandelaar, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.

Overigens waren Kid, Loetjef, Falsifica en ik een front met uitlopers naar thelight en waterwork, dus dat is al aardig sterk aan het worden. Ik heb bewust ook Falsifica beschermd ook al wist ik dat hij weerhamster was en hij niet geluncht kon worden, want ik wilde gewoon niet dat hij geconverteerd ging worden en daar beschermt de beschermengel ook tegen XD Heerlijk dat dat goed is uitgepakt, en vandaag ook weer met die huidenwisselaaractie is de conversie op Fals mislukt en hebben ze nu Robin geconverteerd. Robin werd wel vertrouwd door goed, maar die gaat ook niet heel veel info aan slecht kunnen geven.

Wat ik niet wist, is dat thelight adel is. Die zag ik totáál niet aankomen. Omdat de vorige lynch zo perfect verspreid was qua stemmen had ik adel uitgesloten. Hij heeft ook nooit iets aangegeven over Himan of Wannas (en daarmee ook Lan en Beertje) bijvoorbeeld. Ik wist wel dat OK raddraaier was en dat wist thelight ook, maar hij maakte met ons nooit een bondje. Als hij al die mensen had samengebracht met het zienernetwerk, dan kan goed nog veel sneller zich verenigen. Nu is er nog een beetje wantrouwen uit angst voor g/s-koppel. Niet dat dat samenbrengen echt nodig is, want slecht staat er echt rampzalig voor XD Ik snap niet dat de wolven Clever verloren hebben. Ingrid had echt makkelijk kunnen mollen bij ons want thelight was het enige goedje dat écht actief was met Clever.

En tot slot: hoezo gaat Elias nu als slechte bengel mensen beschermen? Dat is toch nooit in het voordeel van goed? XD

@Perry26 je moet nog de groeten hebben van Kid!
Howl with me fellow wolves. Howl!

Mexicanobroeder

Citaat van: redeast op 27 augustus 2026, 08:56:11
Citaat van: Mexicanobroeder op 26 augustus 2026, 22:26:58Ja hopeloos. Loetjef heeft mij als enige altijd door als slechtje
Het was niet Loetjef die je aandroeg als slechtje.

Dat verbaast mij, maar ergens ook weer niet omdat ze op het einde wisselde.

Maar geen idee waarom men nou dacht dat ik 100% slecht was, maar diegene heeft goed (wel onnodig) risico genomen, tenzij het vanuit de adel/Fals zelf als BM kwam?

Wurn

Er is geen speltechnische reden waarom jij 100% slecht is (je bent niet bekeken ofzo), dus de term '100%' is dan niet 100% toch? We zullen het pas na het spel ontdekken denk ik
Howl with me fellow wolves. Howl!

Mexicanobroeder

Citaat van: Wurn op 27 augustus 2026, 11:56:21Er is geen speltechnische reden waarom jij 100% slecht is (je bent niet bekeken ofzo), dus de term '100%' is dan niet 100% toch? We zullen het pas na het spel ontdekken denk ik

Ja, het werd wel neergezet alsof het een voldongen feit was (ook al ging ik daar zelf nooit in mee, maar je weet dat als een goedjesnetwerk roept pietje is slecht, dat iedereen dan op pietje stemt dus ik kon ook niets meer doen)

yasu

Hetzelfde nu eigenlijk met Robin, ik weet dat hij zich opofferde voor het geval fals lunch was. Maar hoe wisten ze nu zeker dat Robin geconverteerd was? Want ook dat leek als een feit gebracht te worden, maar zie eigenlijk ook nergens waarom. Of heb je dat zelf gemeld @Robin89?

En ik snap idd de beschermactie van Elias op beertje niet, je zou jezelf kunnen beschermen tegen perongeluk geluncht worden als slechtje, maar waarom een goedje beschermen die op het dt teveel info lijkt te hebben en daarom ook goede lunchoptie zou zijn geweest.

Robin89

Citaat van: yasu op 27 augustus 2026, 12:19:10Hetzelfde nu eigenlijk met Robin, ik weet dat hij zich opofferde voor het geval fals lunch was. Maar hoe wisten ze nu zeker dat Robin geconverteerd was? Want ook dat leek als een feit gebracht te worden, maar zie eigenlijk ook nergens waarom. Of heb je dat zelf gemeld @Robin89?

En ik snap idd de beschermactie van Elias op beertje niet, je zou jezelf kunnen beschermen tegen perongeluk geluncht worden als slechtje, maar waarom een goedje beschermen die op het dt teveel info lijkt te hebben en daarom ook goede lunchoptie zou zijn geweest.

Nou, Fals en ik gingen er eigenlijk wel vanuit dat hij geconverteerd zou worden door slecht. En gezien zijn sleutelpositie in Kamp Goed heeft hij gevraagd of ik met hem van huid wilde wisselen. Ik had eerder al aangegeven me op zich wel te willen opofferen. En om een conversie van Fals te voorkomen, heb ik dit uiteindelijk ook gedaan. Fals kon zelf wel 1 en 1 bij elkaar optellen en bedenken dat ik dus was geconverteerd vannacht.

Mexicanobroeder

Ik zou die huidenwissel zelf nooit hebben gedaan, je kunt er alleen maar mee verliezen. Als Fals geluncht kon worden is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je niet wist dat hij onlunchbaar was?

yasu

Ik snap niet hoe de 1+1 werkt :') moonz had echt iedere dag hiervoor al kunnen converteren alleen mislukt. Hoe wisten ze zeker genoeg dat het vannacht was om je nu direct te beulen? Ik snap best dat ze het verwachtte, maar zeker weten snap ik niet.

Mexicanobroeder

Als je niet geconverteerd was, was Fals gebeuld, dus het was wel een risico.

Robin89

Citaat van: Mexicanobroeder op 27 augustus 2026, 12:39:09Ik zou die huidenwissel zelf nooit hebben gedaan, je kunt er alleen maar mee verliezen. Als Fals geluncht kon worden is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je niet wist dat hij onlunchbaar was?

Nee, dat wist ik natuurlijk niet. En ik begrijp dat ik zelf alleen maar kon verliezen, maar ik vind winnen niet altijd het belangrijkste. Zeker in dit geval, nu ik het ook echt wel terecht vind als goed wint. En dan in het bijzonder Falsifica, loetjef en Thelight die zich volgens mij wel echt maximaal inzetten om dit spel te winnen en inmiddels ook het volledige wolventeam in kaart hebben.