Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Het is mij ook niet helemaal duidelijk of Moonzz nu daadwerkelijk gezien is of alleen op de conversie-lijst staat. Ik deel wat dat betreft wel de mening van Dragonfly dat tenzij Kaasje ook slecht ik Moonzz haar stem lastig te plaatsen vind.

Even speltechnische vraag, Ingrid1234 ging dood als schaapswolf, maar zoals ik die rol lees kan deze nooit door een visioen oid door de mand vallen toch?

loetjef

@Lan klopt volgens mij. Ik weet niet precies wat zich heeft afgespeeld, maar nadat falsifica had gezegd dat Ingrid als "slecht" was gezien (wat dus niet kan, dus ben wel benieuwd hoe dat gebeurd is?), heeft Ingrid zo enorm duidelijk lopen saboteren bij Dominion dat dat praktisch bekennen was. Vandaar ook dat ons team heeft opgegeven. Dat was voor mij in ieder geval wel bewijs genoeg XD

Overigens werd ze daarbij even geholpen door Mex (hij postte een wat mildere actie waarna zij na 2 minuten weer vol door kon met saboteren).
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

BloodWolf14

Mogelijk dat er een Stoorwolf actief is geweest die de rol heeft aangepast?

EliasTheBest

Of gs koppel heeft ingrid als wolf opgegeven die zelf gelogen heeft over haar rol op het board.

Kid

Kid

Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 00:41:09Of gs koppel heeft ingrid als wolf opgegeven die zelf gelogen heeft over haar rol op het board.

Dit is niet uit te sluiten MAAR ook ik had al meerdere redenen waarom ik redelijk zeker was van Ingrids slechtheid:
- heks claimen, terwijl nacht erna heks dood ging
- mij naar slecht proberen te trekken

Dit heb ik ook met verschillende mensen gedeeld, maar dat maakt haar nog niet "gezien" of "bewezen"

BloodWolf14

Oh nee die staat niet eens meer in de rollenlijst zie ik lol. Huh okay.

BloodWolf14

Van hoe ik Fals z'n posts heb gelezen had Ingrid idd zichzelf al opgegeven voordat er bekend werd dat ze vrijwel weggebluft is. Zoals Kid noemt komt dat door de Heksclaim I guess.

Ik wil trouwens voor deze dag nog even gaan 'metagamen'. Alsin: Niet op gedrag in het WvW-spel. Ik was namelijk wat aan het netwerken en daarin werd mij terecht gezegd dat er een slechtje moet zijn dat super actief de spellen aan het spelen is. Slecht heeft namelijk al meermaals gewonnen.

Ik heb even teruggekeken naar de spellen en wie daarin actief was in welke teams. Mogelijk geeft dat namelijk nog hints naar de overige slechtjes.

Dag 1
Team Blauw:
Dragonfly
Falsifica
Himan
Ingrid1234
Kid
Lustigewolf
Mexicanobroeder
Orange-King
Perry26
Skunki
Zuna

Dikgedrukt de spelers die actief meededen. Schuin de spelers die af en toe hielpen.

Team Geel:
Aintgotrhythm
BloodWolf14
CarnageRazor
Kaasje
Lan

Moonzzz
RoodHapje
Shaddow
William
thelight288
Wesp in Glas

Dikgedrukt de spelers die actief meededen. Schuin de spelers die af en toe hielpen.

Team Groen:
Loetjef
Yasu
Waterwork
Angelique

Castiel
Chaos
Beertje
Elias
Robin
Wannas

Wurn

[close]
Zoals ik eerder al heb gezegd komt de activiteit van AGR niet overeen met haar input in het spel. Angelique ook, maar zij heeft daar een excuus voor gegeven. En ondertussen wil ik WW ook in dit rijtje toevoegen.

Post #88 van Fals dag 2 gaf aan dat OK zonder overleg een zet deed. Dit kan wijzen op een slechtjesmove.

Van de schuingedrukte spelers zijn mis ik Skunki ook veel in het WvW-spel. Kenneljjk toch enigzins actief geweest in spellen. Wat mij betreft dus een kandidaat voor de actieve spellenwolf.

Ik ben op dit punt het Dt aan het doorlezen met de intentie om alle posts van Mex en Ingrid ook te checken. Helaas ben ik alweer sidetracked, want het idee van Skunki als actief spellenwolfje vormt zich ineens heel snel in mijn achterhoofd.

Case building:
- Skunki was mee met het spel dag 1
- Skunki gooide mijn troll slechtjesclaim openbaar met een stem
- Yasu probeert stilletjes druk van Skunki af te halen met post #106 door onze discussie opzij te schuiven en de focus op Robin te leggen.
- Skunki is nog stééds niet actief in het WvW-spel.
- Na het water op Yasu stemde Skunki weeral op mij. Alsof er niets beters was.
- Het moment dat we met z'n allen Ingrid willen stemmen gaat Skunki random op Elias?

Amyways. Weinig vertrouwen in zijn spel en is ergens al naar voren gekomen als mogelijk slecht dacht ik.

Ik zou vandaag liever Skunki dan Moonzzz lynchen tbh. Reden hiervoor is dat op dit punt een actief spellenwolfje eruit beter is voor goed dan de zoektocht naar een conversiewolf waarvan we vrijwel zeker zijn dat die actie al gebruikt is (zie Robins rol). Daarnaast ben ik dus uberhaupt minder zeker van Mooonzzz als slechtje dan Skunki.

Thelight288

Citaat van: Falsifica op 27 augustus 2026, 15:11:51
Citaat van: Kaasje op 27 augustus 2026, 15:10:05
Citaat van: Falsifica op 24 augustus 2026, 09:59:15Ingrid is gezien als Slecht.
Dit is de bron. Zie geen reden om daaraan te twijfelen  :P

Ingrid heeft bekend slecht te zijn voor ik kon vertellen dat dit visioen fake was. XD

Die van Mex was wel echt.  :D

Er is hier verteld dat visioen fake was,
Jaar heks claim was wankel en ze probeerde kid naar slecht te krijgen dat was genoeg bewijs. Plus het saboteren erna

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op 24 augustus 2026, 11:53:37Klinkt vergezocht, maar plausible.
Het enige wat ik me dan afvraag is waarom zou Moonz voor CNR (een andere wolf?) ipv op Kaasje te gaan?
^ Grootste argument voor Skunki ipv Moonzzz stemmen.

Moonzzz stemt 18 sec voor de DL op CNR. Mex en Kaasje staan 3 min voor de DL op 4 stemmen. Wil je hier als medewolf Mex redden stem je gewoon Kaasje.

Énige andere optie is dat slecht CNR bewust heeft opgegeven. Dan zijn imo DF, Moonzzz en mogelijk Skunki als conversie hier slechtjes.

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op Vandaag om 02:16:11
Citaat van: Wesp in Glas op 24 augustus 2026, 11:53:37Klinkt vergezocht, maar plausible.
Het enige wat ik me dan afvraag is waarom zou Moonz voor CNR (een andere wolf?) ipv op Kaasje te gaan?
^ Grootste argument voor Skunki ipv Moonzzz stemmen.

Moonzzz stemt 18 sec voor de DL op CNR. Mex en Kaasje staan 3 min voor de DL op 4 stemmen. Wil je hier als medewolf Mex redden stem je gewoon Kaasje.

Énige andere optie is dat slecht CNR bewust heeft opgegeven. Dan zijn imo DF, Moonzzz en mogelijk Skunki als conversie hier slechtjes.

Was dit helemaal vergeten. Maar waarom zou je een slechtje opgeven als je een goedje kan opgeven? Of is Kaasje dan ook gewoon slecht en was CNR de minst erge om te verliezen. Dat ik me kan herinneren was de rol van Mex (mag ik wel mex zeggen?) niet zo heel denderend.

BloodWolf14

Meh Kaasje gaat geen slecht zijn. Daarvoor hebben te veel wolfjes Kaasje als verdachte genoemd.

Wat cleart trouwens LW en WW van verdachte uit de Reneiz lijst? Heb hun namen nog niet echt voorbij zien komen. LW heeft een stem op Mex staan die voor hem spreekt en Moonzzz een op CNR. Waar is de stem van Waterwork die voor hem spreekt??

Maar.... Beertje is 100% overtuigd van Moonzzz. De posts lieten blijken alsof Moonzzz gezien was als Cwolf. Dat klopt niet geloof ik. Het was meer een kwestie van een sterke verdenking uitspreken als zekere wolf. Dus, toch geen zekere wolf.

@Skunki je geeft aan je wel te willen bewijzen vannacht. Waarom wacht je daar mee tot nacht 5 en doe je het niet eerder?

Anyways. Ik heb ergens gehoord dat Elias en AGR in ieder geval niet een conversiewolf zijn. Moonzzz en LW hebben beiden een wolfje gestemd. Als ik iemand uit de Reneiz lijst moet pakken wordt het dan dus Waterwork. Willen we daar per se jagen.

Skunki

Wow, Bloodwolf je hebt her vrij laat gemaakt vannacht en zo te zien jezelf in een tunneltje gewerkt.

Ik denk dat mijn stem twee keer dit spel op jou ook niet heeft meegewerkt, want die haal je ook aan.

Ik ben tot nu toe enkel actief geweest bij clever 4 ever en de rest van de spellen kende ik niet of koos ons team ervoor om op te geven. Dus ik ben geen actieve speler bij de bordspellen.

Om er vervolgens op in te gaan dat ik dan niet actief bij het weerwolven ben en wel actief bij de bordspellen ben, dat klopt dus niet, want ik ben bij beide niet enorm actief.

Waarom is dat? Tot nu toe hebben we allemaal schaapjes weerwolven gespeeld, waarbij een select groepje alle info heeft en de wolfjes deelt.

Waarom stemde ik op Elias? Ik zag dat er voldoende stemmen op Ingrid gingen, ik heb een hekel aan zo'n schaapjesspel en ik had gehoord dat Elias door een raddraaiersactie bekend was als slechtje, dus stemde ik op hem als slechtje.

Ik hoop dat je zometeen uitgeslapen bent en weer langzaam uit je tunneltje op mij ontwaakt.

Oh en de reden dat ik mij niet eerder bewezen heb is Omdat dit eerder niet ging. Einde verhaal.

Angelique

Citaat van: Skunki op Vandaag om 08:14:33Wow, Bloodwolf je hebt her vrij laat gemaakt vannacht en zo te zien jezelf in een tunneltje gewerkt.

Ik denk dat mijn stem twee keer dit spel op jou ook niet heeft meegewerkt, want die haal je ook aan.

Ik ben tot nu toe enkel actief geweest bij clever 4 ever en de rest van de spellen kende ik niet of koos ons team ervoor om op te geven. Dus ik ben geen actieve speler bij de bordspellen.

Om er vervolgens op in te gaan dat ik dan niet actief bij het weerwolven ben en wel actief bij de bordspellen ben, dat klopt dus niet, want ik ben bij beide niet enorm actief.

Waarom is dat? Tot nu toe hebben we allemaal schaapjes weerwolven gespeeld, waarbij een select groepje alle info heeft en de wolfjes deelt.

Waarom stemde ik op Elias? Ik zag dat er voldoende stemmen op Ingrid gingen, ik heb een hekel aan zo'n schaapjesspel en ik had gehoord dat Elias door een raddraaiersactie bekend was als slechtje, dus stemde ik op hem als slechtje.

Ik hoop dat je zometeen uitgeslapen bent en weer langzaam uit je tunneltje op mij ontwaakt.

Oh en de reden dat ik mij niet eerder bewezen heb is Omdat dit eerder niet ging. Einde verhaal.

Ik kan dit beamen, was vooral met clever dat je best actief was.

Terugkomend op je laatste zin, zeg je hier nu dat je jezelf bewezen hebt? Heeft dat toevallig met de stille nacht te maken?

Beertje

Goedemorgen.

Naast dat mooonzz gezien is als conversiewolf is vannacht ook Falsafica gezien als wolf.
Dus daar zal de prijs van het spel heen zijn gegaan.

@BloodWolf14 ik zeg bewust gezien.

I love Elias