Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Falsifica

Dankjewel voor het vertrouwen. Ik kom zo terug met een spel analyse.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ikzelf zat in team Blauw.

Hierin zaten:
Dragonfly
Falsifica
Himan
Ingrid1234
Kid
Lustigewolf
Mexicanobroeder

Orange-King
Perry26
Skunki
Zuna

Dikgedrukt de spelers die actief meededen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Zucht wou nog niet verzenden, moment ik ga even ergens anders verder tikken.
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Uitleg voor mijn stem ik zat in team met deze mensen

Aintgotrhythm
BloodWolf14
CarnageRazor
Kaasje
Lan
Moonzzz
RoodHapje
Shaddow
Sjaera
thelight288
Wesp in Glas

Dikgedrukte spelers waren actief
Oranje hebben enkele keer een zet gepost of meegedacht
Rest heeft vrijwel niks gedaan
Rood heeft helemaal geen woord in het team topic gezet. Aangezien sjaera helemaal inactief was en nu vervangen schuif ik die van mn verdachte af. Maar roodhapje die ik als fanatieke spellen speler zie die niks zegt vind ik opvallend. Denk dat al zn tijd naar wolventeam mogelijk ging. Vandaar nu mijn stem alvast op hem. Is niet op info gebasseerd verder

Falsifica

Excuus we doen mijn post even opnieuw, dit is wat ik wou zeggen:

Ikzelf zat in team Blauw.

Hierin zaten:
Dragonfly
Falsifica
Himan
Ingrid1234
Kid
Lustigewolf
Mexicanobroeder

Orange-King
Perry26
Skunki
Zuna

Dikgedrukt de spelers die actief meededen. Skunki en Ingrid hebben ook her en der uitgeholpen als we vastliepen.

Dus. Eig hebben we gruwelijk veel pech gehad het hele spel.
En dan werkt het totaal niet mee dat vrijwel niemand meehielp.

Ik verwacht de invloed minimaal. Tot in het laatste uur waar Zuna ineens insprong met ons te vertellen dat we het niet goed deden. Alsof de tijdsdruk nog niet hoog genoeg was.

Gezien de pech die we hadden, ga ik niet de actieve spelers nu al verdenken.
Immers zijn de wolven blijkbaar hongerig naar de actieve spelers.

Want van het lijstje van Thelight:

Aintgotrhythm
BloodWolf14
CarnageRazor
Kaasje
Lan
Moonzzz
RoodHapje
Shaddow
Sjaera
thelight288
Wesp in Glas

Waren er ook maar 3 actief. Waar er nu eentje van dood is.
Thelight heeft al gestemd op de speler die volgens hem het minst actief is.

De overige groep heeft actief samengewerkt, tenminste, dat is wat ik tot nu toe hoor van de spelers erin. @Castiel.
Volgens @Waterwork is dat dus anders, graag uitleg wat voor conclusies je daarop kan trekken!

Ik denk dat we een verband kunnen trekken op waar het misging, waar spelers actiever werden en wat er gezegd werd.

Voor nu vind ik zelf Zuna het opvallendste. Gezien de timing van wanneer ze zich ermee ging bemoeien. Ik ben benieuwd wat de rest is opgevallen.
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Waterwork en ik hebben een verschil van inzicht in wat activiteit betekent. Ik heb elke dag gespeeld en gepost. Niet 20 keer achter elkaar. Ik bestempel mezelf dan als actief. Ik heb dat in onze groep een mannetje of 6 zien doen, en een aantal helemaal 0 posts. Dat is ook wat ik tegen jou gezegd heb. De actiefste spelers bij ons waren met afstand:

Loetjef
Yasu
Waterwork
Angelique
En daarna zal ik wel zijn gekomen (moet ook zeggen dat ik er weinig van begreep in t begin). Maar ik heb een aantal andere spelers ook langs zien komen met posts.

Overigens vind ik jullie theorie helemaal niet verkeerd, is het niet dat we het over een weekend hebben. Ik weet toevallig dat verschillende spelers een hele dag weg waren dit weekend en daardoor praktisch onbereikbaar. Ik zeg niet dat we niks moeten doen met deze informatie, maar jullie nemen absoluut niet alle variabelen mee in jullie conclusie en wat zijn die conclusies dan precies waard?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Castiel, heb je mijn post gelezen? Want als ik alle inactieven als verdacht zou opnoemen was het lijstje toch groter? Ik zoek naar wie opvallend was in activiteit. En daar wil ik de conclusies uit halen.
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Citaat van: Falsifica op 17 augustus 2026, 22:17:13Castiel, heb je mijn post gelezen? Want als ik alle inactieven als verdacht zou opnoemen was het lijstje toch groter? Ik zoek naar wie opvallend was in activiteit. En daar wil ik de conclusies uit halen.

Falsifica, heb je Thelight zijn post gelezen?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aintgotrhythm

Ik kan me in deze alleen maar aansluiten bij TL. We hebben met drie man de game gecarried. Op een team van 11 mensen vind ik dat best heftig.

Je kunt tenminste iets zeggen als je het spel niet snapt...

himan

Ik heb ook wel degelijk gezegd dat ik het spel niet snap. En gelukkig doe ik dat deze keer ook weer. ::)

Aintgotrhythm

Dus inderdaad. Helemaal NIKS zeggen binnen een spel. Dát vind ik opvallend.

Ik ga nu nog niet stemmen, om treintjes te voorkomen en omdat ik de bewijzen om iemand slecht te noemen nog net even te mager vind. Maar mocht de informatie over het afgelopen spel alles zijn dat ik heb aan informatie aan het einde van deze speldag, ga ik ook op basis daarvan stemmen.

loetjef

Ik lees uit de post van thelight eigenlijk hetzelfde als wat Falsifica zegt. Wie lieten er *opvallende* activiteit of inactiviteit zien. Thelight geeft aan dat Roodhapje normaal een fanatieke spellenspeler is, maar hier geen gehoor gaf. Dat is dus opvallende inactiviteit. Dat zegt niet dat alle inactievelingen direct verdacht zijn. Fals en thelight zitten wat mij betreft dus in dezelfde richting te zoeken.

Verder sluit ik me aan als team groen bij het lijstje van Castiel met de vier meest actieve namen en Castiel als deelnemer die wel een oprechte poging heeft gedaan. Wannas en Robin hebben een enkele keer mee gedacht, terwijl Beertje, Chaos en Elias zich snel hebben teruggetrokken (correct me if I'm wrong, ik doe dit namelijk op geheugen omdat ik niet doorhad dat de boards zouden verdwijnen :'))
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

loetjef

Excuus, ik vergeet Wurn te noemen. Die was ook vrij inactief, maar had dat ook aangegeven aangezien hij bij de start van het spel nog onderweg terug was van vakantie. Die neem ik in de analyse dus even niet mee omdat dit bekend was.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

himan

Overigens zou ik persoonlijk als wolf misschien wat fanatieker zijn. Er werd ook geen enkele keer beroep op me gedaan of zo. Dus om nou meteen tussen de inactieven te zoeken is ook een beetje vreemd.