Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 18:24:20Ik ben super sarcastisch mocht je niet door hebben

Ik ben rete serieus

Overigens is de lynch een gegeven dus zou willen voorstellen wat te versnellen.
I love Elias

Thelight288

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Falsifica

De wolven winnen MyCity en ik ben er zuur over.

Dus ik ga jullie een verhaaltje vertellen.
Het begon allemaal 2 spelnachten geleden, toen de wolven hun eerste poging deden mij te converteren. Wurn, de fantastische geraddraaide Beschermengel, heeft me destijds beschermd.

De nacht erna, dus vorige speldag, probeerden ze het opnieuw, toen heeft Robin de Huidenwisselaar me beschermd.

Maar met de winst van MyCity, ben ik na de nacht hoogstwaarschijnlijk slecht. Dus vanaf volgende nacht is het volledige ziener netwerk niet meer te vertrouwen.

Dus heb ik besloten alle slechte spelers die ik weet
Persoonlijk
Te feliciteren met hun bordspel winst.

Dus bij deze gefeliciteerd:
Skunki
Ingrid
Aintgotrhythm
Moonzz
Elias
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Aintgotrhythm

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 22:04:51De wolven winnen MyCity en ik ben er zuur over.

Dus ik ga jullie een verhaaltje vertellen.
Het begon allemaal 2 spelnachten geleden, toen de wolven hun eerste poging deden mij te converteren. Wurn, de fantastische geraddraaide Beschermengel, heeft me destijds beschermd.

De nacht erna, dus vorige speldag, probeerden ze het opnieuw, toen heeft Robin de Huidenwisselaar me beschermd.

Maar met de winst van MyCity, ben ik na de nacht hoogstwaarschijnlijk slecht. Dus vanaf volgende nacht is het volledige ziener netwerk niet meer te vertrouwen.

Dus heb ik besloten alle slechte spelers die ik weet
Persoonlijk
Te feliciteren met hun bordspel winst.

Dus bij deze gefeliciteerd:
Skunki
Ingrid
Aintgotrhythm
Moonzz
Elias

Lol, je bent zo zeker van jezelf. Ooit bedacht dat je er weleens naast kan zitten?
Ik hoor niet thuis in dit rijtje, ik ben geen slechtje. Heel benieuwd hoe je daarbij komt  ::)

Williambz

Citaat van: Kid op Gisteren om 13:50:34Herhaalde oproep of er mensen bij mij zouden willen claimen. Ik ben goed, niet-geconverteerd en single.

Heb al heel wat claims binnen, maar van een aantal spelers weet ik echt niets.

Met een conversie in aantocht is het wellicht niet heel slim om te doen voor team goed

BloodWolf14

Citaat van: Aintgotrhythm op Gisteren om 22:25:54Lol, je bent zo zeker van jezelf. Ooit bedacht dat je er weleens naast kan zitten?
Ik hoor niet thuis in dit rijtje, ik ben geen slechtje. Heel benieuwd hoe je daarbij komt  ::)
Oeh! Wil jij anders even met ons delen wie de slechtjes zijn?

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:36:19
Citaat van: Aintgotrhythm op Gisteren om 22:25:54Lol, je bent zo zeker van jezelf. Ooit bedacht dat je er weleens naast kan zitten?
Oeh! Wil jij anders even met ons delen wie de slechtjes zijn?

Ik zie geen reden om Falsifica niet gewoon blind te volgen. Tot nu toe zat hij er 0 keer naast.