Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 11:58:19
Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 11:56:28
Citaat van: Falsifica op Gisteren om 11:27:58@Beertje  Maar jij wacht toch ook niet met posten? Dus waarom zou ik?  :) Succes nog

Waarom nu iemand anders dan Ingrid? Voor mij is Ingrid zeker slecht. Zoals Kid al aangaf heeft ze aangegeven wolf te zijn. We weken vorige lynch ook al af om een ketter te hangen.

Ze is ook zeker slecht. Maar die andere op het lijstje weet ik ook 100% zeker.

Ja oke, maar waarom heeft deze prioriteit dan?

Falsifica

Heeft ie niet. Ik geef alvast aan, ook voor als ik vannacht dood zou gaan wie de volgende moet worden.  :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Beertje

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 12:00:24Heeft ie niet. Ik geef alvast aan, ook voor als ik vannacht dood zou gaan wie de volgende moet worden.  :)

Eerst Ingrid
Dan Moonzzz

Mooonzz is gezien als de conversiewolf. Maar dat heb ik in het netwerk ookal betoogd, waarom die niet gebeuld is vóór de nacht snap ik niet. Is falsa misschien al wel slecht en zijn/waren er meerdere conversiewolven? Is nog iemand die voor zijn verhaal kan en wil instaan?

Ik hang liever zekere onboard wolfjes. Ik ga dus niet skunki stemmen alleen obv wat fals hier roept.
I love Elias

Skunki

Oh wauw leuk, ik krijg nu ook echt stemmen. Nee, ik ben niet slecht, ik bewijs me vannacht wel als t perse nodig is! O0

Kid

Citaat van: Beertje op Gisteren om 12:35:37
Citaat van: Falsifica op Gisteren om 12:00:24Heeft ie niet. Ik geef alvast aan, ook voor als ik vannacht dood zou gaan wie de volgende moet worden.  :)

Eerst Ingrid
Dan Moonzzz

Mooonzz is gezien als de conversiewolf. Maar dat heb ik in het netwerk ookal betoogd, waarom die niet gebeuld is vóór de nacht snap ik niet. Is falsa misschien al wel slecht en zijn/waren er meerdere conversiewolven? Is nog iemand die voor zijn verhaal kan en wil instaan?

Ik hang liever zekere onboard wolfjes. Ik ga dus niet skunki stemmen alleen obv wat fals hier roept.
[/quote
Unhinged.

Waarom denk je dat ik niet eerder gebeuld heb? Omdat er geen logisch target was natuurlijk.

Als jij of iemand met wie je contact had wel wist wie de conversiewolf was, dan ben jij degene die verdacht is doordat je dat niet gedeeld hebt op dit board.

Ik heb mijn ogen en oren opengehouden voor informatie. Zodra ik iets tastbaars had, heb ik daarop gehandeld.

Kid

loetjef

Kid, je neemt me de woorden uit de mond.

Beertje, waarom heb je dit niet openbaar gedeeld als je merkt dat "het netwerk" dat niet doet?

Ik vind het heel apart dat deze informatie pas naar buiten komt op het moment dat er andere namen worden genoemd. Waarom is deze informatie nu zo pressing terwijl het dat voor de nacht niet was, terwijl met een conversiewolf iedere nacht scheelt om een conversie te voorkomen? Sterker nog, als ik falsifica mag geloven, is Robin vannacht geconverteerd en had dit dus voorkomen kunnen worden.

Daarnaast stem je ook deze speldag rustig mee met Ingrid, en pas later begin je te kraaien over "Moonzzz conversiewolf". Als dit zo belangrijk voor je is dat iedereen hier spontaan voor leugenaar wordt uitgemaakt, waarom stem je dan in eerste instantie niet zelf op Moonzzz?

Voor mij dus twee opties: of je kletst nu de hele boel aan elkaar, of een van de andere namen in dat lijstje moet verhuld moet worden, en de vraag is dan: waarom?
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

EliasTheBest

Citaat van: loetjef op Gisteren om 17:16:03Kid, je neemt me de woorden uit de mond.

Beertje, waarom heb je dit niet openbaar gedeeld als je merkt dat "het netwerk" dat niet doet?

Ik vind het heel apart dat deze informatie pas naar buiten komt op het moment dat er andere namen worden genoemd. Waarom is deze informatie nu zo pressing terwijl het dat voor de nacht niet was, terwijl met een conversiewolf iedere nacht scheelt om een conversie te voorkomen? Sterker nog, als ik falsifica mag geloven, is Robin vannacht geconverteerd en had dit dus voorkomen kunnen worden.

Daarnaast stem je ook deze speldag rustig mee met Ingrid, en pas later begin je te kraaien over "Moonzzz conversiewolf". Als dit zo belangrijk voor je is dat iedereen hier spontaan voor leugenaar wordt uitgemaakt, waarom stem je dan in eerste instantie niet zelf op Moonzzz?

Voor mij dus twee opties: of je kletst nu de hele boel aan elkaar, of een van de andere namen in dat lijstje moet verhuld moet worden, en de vraag is dan: waarom?

Goed wordt ook in alle opzichten gemanipuleerd en bespeeld. Opeens wordt er iemand gebeuld die net een uur wolf is in jouw verhaal terwijl er een lijst van 6 andere wolven is volgens fals. Aangezien ik ook opeens op die lijst sta ga ik niet eens moeite meer stoppen in dit spel. Valt toch niks tegen te doen. De conversiewolf is dus in leven gehouden om iemand anders zogenaamd bewijsbaar te maken. Ik vind het allemaal goed, laat dat koppeltje maar winnen, kunnen we allemaal achteraf zeggen "wow dat zag ik niet aankomen".

Wesp in Glas

Citaat van: loetjef op Gisteren om 17:16:03Kid, je neemt me de woorden uit de mond.

Oke dus je conclusie is dat je nu denkt dat Beertje wolf is gezien je een stem op haar zet?

loetjef

In mijn verhaal? Ik haal dat alleen maar uit wat falsifica zegt.

Daarnaast vraag ik me dus af waarom Beertje niet zelf heeft gedeeld dat er een conversiewolf is, als hij/zij (sorry, ik kan het zo snel niet terugvinden) daar zo overtuigd van was.

Jouw stelling over "conversiewolf in leven houden om iemand bewijsbaar maken" klopt dus denk ik niet, want als de conversiewolf al bekend was, had die toch net zo goed gebeuld kunnen worden? Dan was Kid ook bewezen. En ik vraag me af wat falsifica eruit haalt om wel de een te laten beulen, maar niet de ander. En ja, dat Kid op commando van falsifica heeft gebeuld, vind ik ook duidelijk ook falsifica's bericht over Robin en Kid's vage post voor de actie. Maar misschien kan @Kid daar licht op schijnen of ik dat juist heb.

Als wat ik zeg klopt, heb ik dus het gevoel dat Beertje hier de waarheid verdraait over wanneer die conversiewolf bekend was, danwel dat hij/zij die informatie gedeeld heeft richting falsifica. Daarnaast veroorzaakt Beertje ook ruis door te claimen dat falsifica misschien nu al geconverteerd is. Dan kunnen alle visioenen me gestolen worden, dat vind ik wolfs of op z'n minst niet-goedje gedrag.

Nogmaals, dit is wat ik tussen de regels door lees, maar ik hoor graag van Kid of ik een beetje op het juiste spoor zit.

Wesp in Glas

Citaat van: loetjef op Gisteren om 18:01:35In mijn verhaal? Ik haal dat alleen maar uit wat falsifica zegt.

Daarnaast vraag ik me dus af waarom Beertje niet zelf heeft gedeeld dat er een conversiewolf is, als hij/zij (sorry, ik kan het zo snel niet terugvinden) daar zo overtuigd van was.

Jouw stelling over "conversiewolf in leven houden om iemand bewijsbaar maken" klopt dus denk ik niet, want als de conversiewolf al bekend was, had die toch net zo goed gebeuld kunnen worden? Dan was Kid ook bewezen. En ik vraag me af wat falsifica eruit haalt om wel de een te laten beulen, maar niet de ander. En ja, dat Kid op commando van falsifica heeft gebeuld, vind ik ook duidelijk ook falsifica's bericht over Robin en Kid's vage post voor de actie. Maar misschien kan @Kid daar licht op schijnen of ik dat juist heb.

Als wat ik zeg klopt, heb ik dus het gevoel dat Beertje hier de waarheid verdraait over wanneer die conversiewolf bekend was, danwel dat hij/zij die informatie gedeeld heeft richting falsifica. Daarnaast veroorzaakt Beertje ook ruis door te claimen dat falsifica misschien nu al geconverteerd is. Dan kunnen alle visioenen me gestolen worden, dat vind ik wolfs of op z'n minst niet-goedje gedrag.

Nogmaals, dit is wat ik tussen de regels door lees, maar ik hoor graag van Kid of ik een beetje op het juiste spoor zit.
Nouja zolang Falsifica wolven blijft aanleveren hoor je mij niet klagen. Maar zoals Elias net al even subtiel naar hintte. Heb je er eens over nagedacht dat Fals misschien een goede deel is van een G/S koppel?
Ik zeg niet dat het zo is. Maar je reageert alsof je jezelf opeens heel hard moet verdedigen door wat Beertje zegt.

EliasTheBest

Ja je bent bewezen als je conversiewolf sloopt, maar ik denk niet dat we naar kid moeten kijken. Een extra wolf betekent een extra lynch en dus ook een extra lunch. Een koppel moet ook de goedjes wegspelen. Hoe langer deze show doorgaat hoe langer het koppel buiten beeld blijft.

loetjef

Citaat van: EliasTheBest op Gisteren om 18:10:54Ja je bent bewezen als je conversiewolf sloopt, maar ik denk niet dat we naar kid moeten kijken. Een extra wolf betekent een extra lynch en dus ook een extra lunch. Een koppel moet ook de goedjes wegspelen. Hoe langer deze show doorgaat hoe langer het koppel buiten beeld blijft.

En daarom dus mijn opmerking dat ik het raar vindt dat er nu ineens wordt gestrooid met "ik wist gisteren al wie conversiewolf was".

Als dat me een koppel maakt met falsifica @Wesp in Glas dan prima. Ik denk dat het koppel juist rond Beertje zit.

Wesp in Glas

Citaat van: loetjef op Gisteren om 18:25:09
Citaat van: EliasTheBest op Gisteren om 18:10:54Ja je bent bewezen als je conversiewolf sloopt, maar ik denk niet dat we naar kid moeten kijken. Een extra wolf betekent een extra lynch en dus ook een extra lunch. Een koppel moet ook de goedjes wegspelen. Hoe langer deze show doorgaat hoe langer het koppel buiten beeld blijft.

En daarom dus mijn opmerking dat ik het raar vindt dat er nu ineens wordt gestrooid met "ik wist gisteren al wie conversiewolf was".

Als dat me een koppel maakt met falsifica @Wesp in Glas dan prima. Ik denk dat het koppel juist rond Beertje zit.

Sorry misschien communiceer ik niet zo goed. Zou je me kunnen aangeven waar ik zeg dat jij een koppel met Falsifica bent? Of waar ik zeg dat ik dat denk?

Het feit dat je het nu zegt vind ik raar en zet me juist aan het denken.

loetjef

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 18:05:16Maar je reageert alsof je jezelf opeens heel hard moet verdedigen door wat Beertje zegt.

Ik las dat persoonlijk uit deze opmerking aangezien je het net daarvoor over falsifica in een koppel had. Wat bedoelde je hier dan wel mee?