Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Moonzzz

Good lord, ik had niet door dat het al weer deadline dag was.
Ik dacht dat ie morgen was. Niet dat ik dan meer toe te voegen had, maar dan had ik me wel meer in kunnen lezen en mijn mening geven.

Beertje

Citaat van: Moonzzz op 23 augustus 2026, 20:50:55Sorry ik zit nogal chaotisch in mijn vel deze dagen.
Ik dacht leuk even afleiding en nostalgie met dit laatste spel.

Maar met de variant en ook mijn eigen leven er omheen heb ik echt moeite er in te komen en goed te analyseren.

Ik lees zo goed en kwaad als het kan dit DT maar ik heb echt moeite de vele informatie te laten landen.
Citaat van: Moonzzz op Gisteren om 20:33:22Good lord, ik had niet door dat het al weer deadline dag was.
Ik dacht dat ie morgen was. Niet dat ik dan meer toe te voegen had, maar dan had ik me wel meer in kunnen lezen en mijn mening geven.

Zijn dit je enige twee bijdragen in het d-topic?

In dat geval, bedankt voor je bijdrage. Van welke wolf krijg je reminders dat je nog iets moet posten en stemmen om niet inactief dood te gaan? Ik verdenk je door je inactiviteit en rare stemgedrag steeds kort voor de deadline.
I love Elias

Moonzzz

Dat is gewoon niet het geval.
Heb het erg druk en zit niet goed in mijn vel.
Vandaag ook de hele middag op de bank gelegen met migraine.
Tis ook al wel een behoorlijke tijd geleden dat ik aan een spel heb meegedaan, dus het forum controleren zit niet meer in mijn systeem en verdwijnt naar de achtergrond in de chaos in mijn brein.

Mexicanobroeder

Orange-King

Omgekeerde psychologie: degene die zich het meest profileert als slecht wordt niet gelyncht en hiermee wordt potentieel een sterke rol (misschien conversie?) veilig gesteld. Dat lijkt mij nu het geval. Mijn stem op Ingrid blijft ook vandaag staan.

Kid

Thelight288