Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op 24 augustus 2026, 21:30:14Dan kan ik u nu al vertellen dat dat gaat mislukken. Mijn vrouw heeft helaas haar libido verloren door onze nieuwe huisgenoot. Toch erg bedankt voor dit advies!
Wie zegt dat het met je vrouw moet. Je zult toch je doctorsadvies in acht moeten nemen.

loetjef

Eens met versnelde deadline nu, maar ik hoef niet standaard versnelde deadline.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Waterwork

Williambz

I am alive! Allereerst even mijn diepe excuses voor mijn afwezigheid. Ik kan een heel verhaal typen waarom, maar dat is denk ik niet erg boeiend.

Ik zie heel veel ontwikkelingen en dat ziet er zeeer positief uit.

Ik heb alles doorgelezen (ja echt alles), duurde veel te lang, maar ben dus vrij goed op de hoogte.

Mexi en ingrid it is. Ik zie dat bloodwolf ook soms wordt genoemd, maar mij valt hij wel positief op door zijn grote bijdrage én dat mexicanobroeder hem juist verdacht, dus ik durf BW wel op lichtgroen te zetten.

Zelfde geldt voor Robin die door wolf Yasu werd verdacht.

Dan als reactie op een post van Aintgot die gericht was aan mij. Ik zei inderdaad dat ik mij afvroeg of Sjaera (eerlijk) geclaimd zou hebben. Ik hoopte niet dat zij neutraal zou hebben geclaimd, omdat ik dus een goede rol heb. Als dat wel zo zou zijn, was ik waarschijnlijk meteen al wat verdachter namelijk.

Ik heb nu ook wat achter de schermen gepraat en heb contact met de een en ander. Ik hoop nu weer actief in het spel mee te doen!

Williambz

@Chaosimsystem_ Waarom stem jij eigenlijk op ingrid en niet op mexicanobroeder?