Overleg Oneven Wolven

Gestart door Falsifica, 23 juli 2026, 21:41:43

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Als dit conflicteert met iemand zijn winconditie dan komen we er samen wel uit. Ik weet niet hoe dit spel zich gaat ontwikkelen. Maar jullie zijn de mensen die ik het meeste moet vertrouwen.

Kid

Eerlijk gezegd hebben we al flinke klappen gekregen. Dus denk dat slecht/goed nu ongeveer de rol is die er het slechtst voorstaat. Daarom moeten we elkaar hier vooral steunen nu.

Ik zou het daarom direct zeggen als een lunch me niet zo goed uitkomt. Ik zie zelf niet heel erg het voordeel van Sunny lunchen, maar ik heb er ook geen last van.

Wat mij het belangrijkst lijkt is de groep van oneven goed wat kleiner te maken. Dus sterke rollen die ons zouden kunnen ontmaskeren o.i.d. is heel erg onwenselijk. Dat kan ook de discussie wat meer afleiden naar mensen die op even naar slecht zoeken.

Als Sunny daar een goede kandidaat voor is, zou ik zeggen: let's do it.

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op 30 juli 2026, 12:06:33Eerlijk gezegd hebben we al flinke klappen gekregen. Dus denk dat slecht/goed nu ongeveer de rol is die er het slechtst voorstaat. Daarom moeten we elkaar hier vooral steunen nu.

Ik zou het daarom direct zeggen als een lunch me niet zo goed uitkomt. Ik zie zelf niet heel erg het voordeel van Sunny lunchen, maar ik heb er ook geen last van.

Wat mij het belangrijkst lijkt is de groep van oneven goed wat kleiner te maken. Dus sterke rollen die ons zouden kunnen ontmaskeren o.i.d. is heel erg onwenselijk. Dat kan ook de discussie wat meer afleiden naar mensen die op even naar slecht zoeken.

Als Sunny daar een goede kandidaat voor is, zou ik zeggen: let's do it.

Zo te zien heeft Noicre de oneven goodies wat uitgedund.

Ik heb 0 goede redenen om Sunny te lunchen behalve dat ie mij tegensprak in het Dtopic  :D

Ik denk dat we hem nog wel op de lynch kunnen krijgen, gezien hij perse tegen het orakel resultaat was. Daarmee zouden we hem als lynch kunnen opperen later.

Ik heb gewoon iemand op de lunch gezet omdat er nog niets stond.

We hebben nu een dag extra. Ik heb graag input van de rest.

Wesp in Glas

Oke ik volg het niet meer.
Dit betekend dat Kaasje of Himan slecht is op even nachten?

Kid

Ja. En van beide zeer aannemelijk dat ze goed zijn op oneven. Dus in elk geval pakt dit gewoon echt geweldig voor ons uit.

Een ideaal scenario is om degene te stemmen die minder likely is, zodat we morgen de ander alsnog killen. Maar ik denk niet dat we dat kunnen doen zonder onszelf in the picture te zetten, dus ik denk dat ofwel allemaal lekker volgen als iedereen dat doet, ofwel onze stemmen splitsen als er een split is, zonder ooit heel doorslaggevend te zijn.

Beetje uit de wind blijven is alles wat nodig is en dan komt alles goed.

Wesp in Glas

Ja dat ging ook goed met JarJar en Kaasje.

Zolang niemand van ons op de lynch komt gewoon meegaan met de flow

Wesp in Glas

@Falsifica gaan onze lunches niet door wegens speltechnische redenen of omdat we niet unaniem zijn als wolven?

Ik heb dat probleem namelijk een keer in een spel van Redeast gehad. Als niet de meerderheid van de wolven expliciet vermeld het eens te zijn met de lunch, dan ging ie niet door

Falsifica

Zwijgen is toestemmen in dit geval. Dus we gaan ervan uit dat tot nu toe alle lunches unaniem waren.  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

All I need to know. ;)

Thanks

Kid

Mijn actie vannacht is ook mislukt. Kan het een Yeti zijn?

Kid

Chaosimsystem_

Nu zijn we nog maar met drie :o
Gaat ineens snel. We gaan ons meer in actie moeten zetten.
Zijn wij alledrie nog wolf?

Falsifica

Vergeten jullie de lunch ook niet vanavond :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Citaat van: Falsifica op  4 augustus 2026, 10:27:28Vergeten jullie de lunch ook niet vanavond :D

Heeft dat dan nog zin  XD

Falsifica

(6) Altijd. Hoe meer doden hoe meer vreugd toch?  (6)  (6)
- Captain Jack Sparrow