Overleg Oneven Wolven

Gestart door Falsifica, 23 juli 2026, 21:41:43

Vorige topic - Volgende topic

Kid

I guess dat ik ons meer vertrouw omdat we al samen op dit board zitten. Maar misschien is dat wel te naief van me.

Williambz

Oke paniek!  :P

Castiel komt naar mij toe. Hij, ik en persoon 3 zijn bekeken door een dorpsgek op een ONEVEN nacht (dus nacht 1). De dorpsgek kwam nu pas naar castiel toe.

De dorpsgek zag pyromaan, priester, verhullende wolf.

Ik ben VW
Castiel is pyro
Persoon 3 priester

Williambz

Dorpsgek geloofde dus dat castiel pyro was.

Persoon 3 claimt ook geen priester te zijn maar dat moet dus wel en zal waarschijnlijk snel uitkomen en dan wordt ik gewaterd en ben ik dood.

Dus mijn laatste snelle info, voordat ik vaarwel zeg.

Castiel is
oneven pyro en even goed

Roodhapje is
Oneven goed en even neutraal

Deze twee hebben elkaar gezworen om allebei goed te kiezen en als zij dat zweren is dat 99,9% van de tijd ook zo dus kijk uit met deze gasten.

Williambz

Enige wat ik nog zou kunnen doen is zeggen dat Hans op onze lunch staat en toch wel verliest en dat castiel beter slecht kan kiezen, maarrr dan verbreekt hij zn belofte en voelt het alsof ik hem half chanteer  XD

Wesp in Glas

Hoe groot acht je de kans van Castiel maar wat lult om info bij jou weg te lokken?
Of is de kans dat hij toevallig in een van de 3 rollen vw gokt erg klein?

Williambz

De kans dat hij precies VW gokt bij de goede nacht is toch zeer klein?

Wesp in Glas

Ja oke. Toch zou ik het niet perse op prijs stellen als je al meteen onze namen doorgeeft aan Castiel.

Ik vertrouw jullie vooralsnog omdat het moet, maar externe mensen niet perse. Die kunnen nog een verborgen agenda hebben.

Wesp in Glas

Ik ga gewoon vanuit dat Hans Dorpsgek is dan?

Falsifica

Vergeten jullie de lunch niet vandaag  (6) jullie zullen wel extra veel honger hebben
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Jaja. Iemand suggesties?

Ziet er naar uit dat we met het resultaat van de orakels opzich niet hoeven te vrezen voor de lynch

Kid

Citaat van: himan op 30 juli 2026, 00:25:06Nou ja, als het even wolventeam op oneven wolven begint te jagen, begint het toch wel interessant te worden. Ik geef geen hints hoor. (A)

Dit is op zich wel een sollicitatie naar maaltijd

Kid

Nee inderdaad, we zitten vandaag (los van ons verlies RIP) wel redelijk goed volgens mij.

Ik ben genoemd in een of andere post van Aappen dat er tussen een groepje van 3 een slechtje zit. Dat is wel interessant, zolang ik er niet aan dood ga, want dat zal op een even dag geweest zijn. Dus dat zal ook om een even wolf gaan.

Wesp in Glas

Mensen focussen zich te veel op wolven vangen ongeacht in welke nacht.

Stel stan jij en ik op de even nachten niet in dezelfde alliantie zouden zitten, dan ga ik jou toch niet lynchen/lunchen/killen omdat we op de even nachten niet samen kunnen winnen. Want dan verneuk ik mijn eigen winkansen op de oneven dagen.

Dat geldt andersom ook. Twee goedjes op even dagen gaan elkaar uitmoorden omdat de ene op oneven dagen misschien een wolf is.

Wesp in Glas

Iemand problemen mee als ik Sunny op de lunch gooi?  :D

Kid