Overleg Oneven Wolven

Gestart door Falsifica, 23 juli 2026, 21:41:43

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Oh ik zie dat alleen mexicanobroeder nog niks heeft gezegd in het discussietopic (hij heeft wel gestemd voor bm).

Dit is ook geen speler die zijn account heeft afgestofd, dus ik vind hem prima als lunch. Jullie?

Kid

Heb geen beter idee. Tenzij iemand nog een mening over de aappen situatie heeft?

Beulgemeester

Citaat van: Williambz op 26 juli 2026, 18:04:55Oh ik zie dat alleen mexicanobroeder nog niks heeft gezegd in het discussietopic (hij heeft wel gestemd voor bm).

Dit is ook geen speler die zijn account heeft afgestofd, dus ik vind hem prima als lunch. Jullie?

Helemaal prima voor mij.

Williambz

Dan zet ik voor nu mex op de lunch

Wesp in Glas

Chaosimsystem_

Wesp in Glas

Kan iemand iets bedenken waarom en geen lunch was?

Chaosimsystem_

Geen idee, zal iets lunchstopend zijn geweest, misschien Yeti?

Williambz

Wellicht zoiets inderdaad? En anders weerhamster, beschermengel of vriend?

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op 26 juli 2026, 00:23:42Wat moet je in hemelsnaam in zo'n potje als dit. Kan ik jullie op dag 2 nog vertrouwen? Nee he? :')
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat als 1 jullie doodgaat op evennachten, dat ik dan een teamgenoot minder heb op oneven nachten. Dat alleen al zou motivatie genoeg moeten zijn om elkaar niet te naaien

Kid

Ja, van mij zal je ook geen last hebben. Op een bepaald punt wordt misschien duidelijk dat sommigen hier toch tegenover elkaar staan, maar misschien is het beter eerst even te focusen op overleven. Is al lastig genoeg in zo'n chaotisch potje.

Wat ik het engste vind is dat je op beide dagen ter dood veroordeeld kan worden omdat je 50% wolf bent, en dat je in de even nachten ook nog moet vrezen dat je in een wolvenbuik belandt. Het is nogal wat, haha.

Wesp in Glas

Best case zijn we allemaal wolf op oneven nachten en goodie op even nachten.

Sowieso verwacht ik pas eventuele conflicten aan het einde van het potje. Maarja je kunt niet zomaar tegen je bewezen goodienetwerk op de evendagen zeggen dat je op oneven dagen een wolf bent...

Dus pas daar zeker mee op

Wesp in Glas

Daar gaat onze scherprechter

Kid

Nou... dit kan een blessing in disguise zijn hoor. Die rol kan dus ook ingezet worden om wolven te vermoorden, he? Vergeet niet dat BW half goed was.

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op 29 juli 2026, 00:50:00Nou... dit kan een blessing in disguise zijn hoor. Die rol kan dus ook ingezet worden om wolven te vermoorden, he? Vergeet niet dat BW half goed was.

Zijn we dat niet allemaal? Aan de andere kant snap ik wel dat je als offboardje beter je kansen op je goed rol gaat inzetten. Heb wordt pas vervelend wanneer een van ons aan beide nachten wolf is lijkt me.