Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overleg Oneven Wolven

Gestart door Falsifica, 23 juli 2026, 21:41:43

Vorige topic - Volgende topic

Beulgemeester

Sorry mensen, ik was vergeten dat ik meedeed.  :-[ Ja ik ben nog steeds wolf @Chaosimsystem_. Alleen denk ik dat ik na de huidige ronde wellicht solo ben?  :D

Beulgemeester

Ik heb Adriaan ingeleverd voor de lunch. Niet dat ik het andere wolven team geen succes gun (mits het lijstje van Beertje klopt), maar als ik na vandaag solo ben dan zijn mijn opties denk ik gelimiteerd tot winnen op de even dagen met team goed.

Ik kan ook helemaal niets om vandaag van jou weg te sturen @Chaosimsystem_, dus hopelijk vind je het niet erg dat ik meestem op jou.

Chaosimsystem_

Nu zet je wel iemand van even op de lunch zou je niet beter iemand kiezen die helemaal goed is?

Chaosimsystem_

Zou zeggen kunnen we niet Femsel of 5guys lunchen? Die zijn beide nachten goed.

Falsifica

Er was geen akkoord dus lunch is niet doorgegaan.

Nu is dit board leeg.

Maar ik hoop dat onze 2 nieuwe wolven wel gaan samenwerken met elkaar. Succes

@LustigeWolf
@5guys
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

LustigeWolf

Falsifica

Citaat van: LustigeWolf op  5 augustus 2026, 00:06:22Smerig die Chaos...
Hoe bedoel je?

Geen conclusies trekken he. Er was geen akkoord omdat Chaos het niet eens was met de lunch dn Beulgemeester niet meer reageerde. Dus dan gaat lunch niet door.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

LustigeWolf

Ja dat bedoel ik, even snel de lunch intrekken. Maar zo is het spelletje natuurlijk, no worries

5guys

5guys