Overleg Oneven Wolven

Gestart door Falsifica, 23 juli 2026, 21:41:43

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Hier kunnen jullie overleggen

Hier aanwezig: @Kid @Wesp in Glas @Chaosimsystem_ @Beulgemeester en @Williambz
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Beginnen we met dag 0 of met dag 1?

Falsifica

Jullie hebben de eerste lunch! Dus nacht 1.  :D
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op 24 juli 2026, 19:10:08Beginnen we met dag 0 of met dag 1?
yes dus nu is t ook dag 1 en dan nacht 1, dus je speelt met je oneven rol nu dan de nacht komt en dan volgende speeldag en nacht is dan met de even rol

Williambz

Wesp in Glas

Hoi. Wie gaan we oppeuzelen?

Beulgemeester

Chaosimsystem_

Hey!
Heb je ideeën, wesp in glas, wie je eerst zou willen oppeuzelen?

Beulgemeester

Ik weet dat het spel technisch niet heel logisch is, maar ik denk dat het nice zou zijn om niet iemand te pakken die speciaal voor dit potje zijn Forum account heeft afgestoft. Normaal vind ik het niet heel netjes, maar met zo'n speciale pot als dit zou ik wel een sociale lunch willen voorstellen.

Alleen ben ik zelf te lang inactief geweest om daar een goede keuze in te maken.

Wesp in Glas

Ik heb keuzestress met 32 man.

Is het handig om met elkaar de rollen op even nachten te delen?

Kid

Willekeurige lunch vind ik hier ook prima hoor. Voelt als kiezen tussen 1000 kwaden om iemand in zo'n spel te lunchen op nacht 1.

Wesp in Glas

Het is inderdaad voor iedereen lullig om de eerste nacht door te gaan tijdens dit epische spel

Kid

Wat moet je in hemelsnaam in zo'n potje als dit. Kan ik jullie op dag 2 nog vertrouwen? Nee he? :')

Williambz

We kunnen ook, als we echt om het moraal geven, iemand lunchen die niks heeft gezegd deze speldag?

Kid