Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Citaat van: BloodWolf14 op 12 april 2026, 15:23:36Ik geloof vrij weinig in 2 zvw-koppels als ik eerlijk ben

ik ook. maar denk niet dat er veel de juiste keuze gaan maken als op het punt komt.

BloodWolf14

Ja ik vind zowel jou als Light qua gedrag verdacht nog steeds, dus dat helpt niet xD

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op 12 april 2026, 15:23:36Ik geloof vrij weinig in 2 zvw-koppels als ik eerlijk ben

Ik vertrouw jou totaal niet, maar ik ben het met je eens op dit punt.

Een conversiewolf (RE), een conversiekamer (waar niemand samen gaat staan want dan ben je gewoon een landverrader) én 4 ZVWs is een beetje overkill. BE (Mex) beschermde ook tegen conversiewolf. Geen idee hoe dat zit met anderen hun claims. Volgens mij voorkomt nog wel een claim een conversie.

En gezien ik jou niet vertrouw en jij op Light stemt twijfel ik over Jar (en wel meer, ik zit tbh gewoon al erg lang in een pact met TL dat ik hem vertrouw). Echter komt Jar dus enorm oprecht op mij over in PB.

Neemt niet weg dat de ene ZVW kneiterlaat uitkwam voor diens ZVW...
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Castiel.

Jarjar en William waren afgelopen nacht opgesloten. Er was wel een lunch en zelfs nog een extra dode, dit kwam niet door hun. Ergo, zij liegen niet.

Ik geloof ook niet in 2 Zvw koppels. En als het ene koppel uitgesloten is van slecht zijn, moeten we dus de andere claimers hebben. Nu hoorde ik via William dat dit TL en Fannie samen zijn. Fannie staat ook nog is in het reneiz lijstje. Iets te veel toevalligheden bij elkaar hier.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Thelight288

Daarbij lag de Zvw claim van fannie en mij al bij Dragonfly voor zuna gewaterd had dit is bevestigd door Dragonfly bij zuna na het wateren. Ik ben eens dat onwaarschijnlijk is dat William en jarjar beide slecht zijn en miss zijn ze wel echt goed.

Ook nog ik twijfelde om te delen maar er was met de stemming gesjoemeld is idk of doden dat kunnen beïnvloeden maar anders moet er leugenwolf of adel zijn. 2 Zvw is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk ik vind het ook wel opvallend hoe makkelijk castiel en bw pushen op het kan niet punt.

Ik krijg op dit punt echt idee dat castiel slecht is. Als hij slecht is zijn er ook geen leugenwolven waarschijnlijk.

Als we redeast vorige dag niet hadden had ik ook 100% William gestemd vorige dag, maar nu ze beide opgesloten zaten weet ik ook niet meer. Ik weet alleen dat ik 100% zielsverwant ben en DF had mij en fals bekeken toen wist ik dat fals slecht moest zijn en daarom was ik het vogeltje. Ook heb ik een lucnhstoppende rol dus als vogeltje denk ik dat ik mogelijk lucnh was nacht 2. Dat weet ik alleen niet zeker, aangezien ook Bengel nog in zat en mogelijk nog meer lunchstoppend.

Aintgotrhythm

Ik denk dat Castiel gelijk heeft. Ik wil hier nog even aan toevoegen dat ik Fannie n2 gezegend heb én er geen lunch was. Dus TL, die "lunchstoppende" rolclaim van jou geloof ik niet. Dit zijn teveel toevalligheden inderdaad. Ik acht de kans dat jullie g/s zijn ipv zvw erg groot.

Fannie wilde overigens ook weten wie ik n1 gezegend had, heb ik niet verteld. Kan iemand me vertellen waarom dat relevant is?

JarJarBling

Citaat van: Thelight288 op 12 april 2026, 22:51:28En je negeert de orakel actie dus even?

zullen we even spreken over dat orakel actie dan?

jij en Fals die dezelfde alliancie hebben.

Ik snap dat je een goeie bluff hebt om achter deze actie te kunnen verschuilen, Maar ik vind dat deze echte orakel actie niet veel kracht heeft als je even slecht kunt zijn dan Fals. Maar goed meer hier later over.

Thelight288

Blijkbaar is info verspreid en zal dus ook al bij slecht liggen. Hierbij het volledige verhaal, je mag ervan vinden wat het is, dit is echt zoals het zit. Zuna, kan bevestigen dat dragonfly dit ook heeft gezegd dat zo gegaan is voor ze dood was.

Ik ben lycantroop en zielsverwant met fannie, omdat lycantroop echt de meest klote rol is heb ik voor nacht 1 bij Dragonfly zielsverwant geclaimd die zei dat ze er wel iets mee kon. Toen kwam ze na de nacht dat Fals en ik konden winnen. Gezien mijn rol wist ik dat fals slecht moest zijn. Dragonfly was ook niet de persoon die ik orakel zag faken, vandaar mijn vertrouwen dat fals slecht was ( op wolventovenaar kamer na, maar zijn wb claim was duidelijk onzin) nadat fals gewaterd was heb ik zuna alles verteld en zijn we verder gegaan.

Ik had ook twijfels aan 2 Zvw  duos, maar nu ze opgesloten waren is statistisch onmogelijk bijna dat jarjar en William slecht zijn. Maar niet vergeten dat er conversie kamer is en conversiewolf. En mogelijk ook conversie kamer in dodendoolhof. Dat was vorig spel wel, 2 Zvw duos helemaal niet zo gek om dat te balanceren. Ook is het spel technisch altijd balanced omdat mensen aan elkaar gaan twijfelen. Mijn Zvw schap met fannie lag al open bij Dragonfly voor er überhaupt de reneiz actie was gedaan.

Dat ik lycantroop ben maakt de priester en orakel gelijk zwakker want als zuna fals ging geloven had ik mogelijk dood gegaan aan water. Ook als er adel zou zijn zou ik makkelijker dood kunnen gaan. Dit maakt ook waarom ik niet gelijk de mogelijkheid dat William en jarjar perse zouden liegen en ik voor ramp ben gegaan.

Dat houdt voor mij bloodwolf, castiel, Roodhapje, Mandy en Carnage over. Mandy en Carnage denk ik dat ze goed zijn. Vrij zeker van. Mandy zat heel vroeg bij mij al iets over redeast toen met zuna samen waren en noemde haar als enige op begin. Carnage was gecheckt met orakel vgm dus die valt ook af.

Dan houden we castiel, bw en Roodhapje over, Roodhapje claimt neutraal, 2e neutraal op 16 kan prima. Cas claimt vgm ook al dubbele rol en het is vreemd dat cas nog niet dood is als hij falsifica zijn rol verteld zou hebben.

Ik ben naar jager kamer gegaan in hoop wolf mee te nemen ik ga deze ook openbaar doen dit keer zodat niemand ziet dat ik hun naai en echt op mijn verdachte schiet. Ik hoop dat niet nodig is en iedereen de juiste keuze maakt.

Zuna

Citaat van: Thelight288 op 13 april 2026, 13:03:50Blijkbaar is info verspreid en zal dus ook al bij slecht liggen. Hierbij het volledige verhaal, je mag ervan vinden wat het is, dit is echt zoals het zit. Zuna, kan bevestigen dat dragonfly dit ook heeft gezegd dat zo gegaan is voor ze dood was.

Ik ben lycantroop en zielsverwant met fannie, omdat lycantroop echt de meest klote rol is heb ik voor nacht 1 bij Dragonfly zielsverwant geclaimd die zei dat ze er wel iets mee kon. Toen kwam ze na de nacht dat Fals en ik konden winnen. Gezien mijn rol wist ik dat fals slecht moest zijn. Dragonfly was ook niet de persoon die ik orakel zag faken, vandaar mijn vertrouwen dat fals slecht was ( op wolventovenaar kamer na, maar zijn wb claim was duidelijk onzin) nadat fals gewaterd was heb ik zuna alles verteld en zijn we verder gegaan.

Ik had ook twijfels aan 2 Zvw  duos, maar nu ze opgesloten waren is statistisch onmogelijk bijna dat jarjar en William slecht zijn. Maar niet vergeten dat er conversie kamer is en conversiewolf. En mogelijk ook conversie kamer in dodendoolhof. Dat was vorig spel wel, 2 Zvw duos helemaal niet zo gek om dat te balanceren. Ook is het spel technisch altijd balanced omdat mensen aan elkaar gaan twijfelen. Mijn Zvw schap met fannie lag al open bij Dragonfly voor er überhaupt de reneiz actie was gedaan.

Dat ik lycantroop ben maakt de priester en orakel gelijk zwakker want als zuna fals ging geloven had ik mogelijk dood gegaan aan water. Ook als er adel zou zijn zou ik makkelijker dood kunnen gaan. Dit maakt ook waarom ik niet gelijk de mogelijkheid dat William en jarjar perse zouden liegen en ik voor ramp ben gegaan.

Dat houdt voor mij bloodwolf, castiel, Roodhapje, Mandy en Carnage over. Mandy en Carnage denk ik dat ze goed zijn. Vrij zeker van. Mandy zat heel vroeg bij mij al iets over redeast toen met zuna samen waren en noemde haar als enige op begin. Carnage was gecheckt met orakel vgm dus die valt ook af.

Dan houden we castiel, bw en Roodhapje over, Roodhapje claimt neutraal, 2e neutraal op 16 kan prima. Cas claimt vgm ook al dubbele rol en het is vreemd dat cas nog niet dood is als hij falsifica zijn rol verteld zou hebben.

Ik ben naar jager kamer gegaan in hoop wolf mee te nemen ik ga deze ook openbaar doen dit keer zodat niemand ziet dat ik hun naai en echt op mijn verdachte schiet. Ik hoop dat niet nodig is en iedereen de juiste keuze maakt.

Je vergeet mee te nemen dat ongeveer alle spelers behalve wij twee door de Wolventovenaar kamer enzo gesjeesd zijn...

Ik sluit CNR dus nog niet per se uit van conversie. Ook medewolfjes noemen kan dus geen 100% uitsluiting.

Maar CNR is naar mijn mening geen beginwolf, hoogstens geconverteerd. En naar mijn berekening ga ik nu eerst beginwolven zoeken voor ik paranoïde word.

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Williambz

Blijkbaar zijn Luuk en Fannie dus net zoals JarJar en ik zielsverwanten. In eerste instantie geloofde ik dit totaal niet, want 2 zvw koppels is veel. Daarnaast staat Fannie in het rijtje van de reinez en zou dus nog een leugenwolf kunnen zijn. Maar er zijn een aantal dingen die mij aan het twijfelen brengen.

1. Luuk zegt terecht dat er een conversiewolf en een conversiekamer is. Dit is echt sterk voor de wolven, dus dan vind ik 2 zvw koppels om dit te counteren helemaal zo gek nog niet. Luuk heeft vroeg zvw geclaimd bij Dragonfly wat ik niet echt iets vind voor hem als hij wolf zou zijn. En stel hij zou wel wolf zijn en een koppeltje met Fannie. Dan is zvw claimen ook niet handig, want daar komen je medewolven vroeg of laat wel achter en dan zullen ze jou ook uit de weg proberen te ruimen lijkt mij.
2. Ik weet van Dragonfly dat ze een 'ander' zvw koppel geloofde, omdat dit vroeg bij haar bekend was. Ik weet dus dat Luuk dat stukje over hem en Df niet uit zijn duim zuigt nu DF dood is.
3. Ik vind het ook bijna te makkelijk dat het nu Thelight en Fannie moeten zijn. Dat ze samen wolf zijn geloof ik dus niet. Geliefden zou kunnen, maar ik heb het idee dat we verder moeten kijken dan onze neus lang is en dat we dus wellicht toch moeten kijken naar BW, Castiel, Roodhapje etc.
4. Fannie staat in voor Luuk. Zuna staat op haar beurt weer in voor Fannie (en Carmage kan Zuna bevestigen?). Dit zou alleen kunnen als Fannie en Luuk geliefden zijn, waarbij Fannie het goede deel is. MAAR! In dit geval kunnen er geen leugenwolven zijn. Zuna is priester, JarJar en ik zijn ZVW. - en als je dat niet gelooft - Jar en ik zaten allebei opgesloten, terwijl er 2 doden! waren.
Luuk zegt echter dat er gesjoemeld is met stemmen. Waarom zou je dat als wolf ook nog even aanhalen en meer chaos rondom jezelf creeëren? Dan zou er waarschijnlijk adel moeten zijn en ik heb het vermoeden dat dat ergens in het groepje namen wat ik zojuist heb genoemd zit.

Ben ik hier 100% zeker van? Nee absoluut niet, maar zoals anderen ben ik dus helemaal niet zeker of Luuk en Fannie wel degene zijn die we moeten lynchen.

Ik vind Bloodwolf ook alles behalve te vertrouwen. Ook Castiel verdedigde Fals eerder. Dat zou een wolf in eerste instantie niet doen lijkt mij, maar het zet Castiel ook totaal niet in een goed daglicht. Vandaar dat ik nu neig met een stem op bijvoorbeeld Bloodwolf of Castiel.

BloodWolf14

Ik heb niet voor niets gezegd dat Luuk en Castiel waarschijnlijk de wolfjes zijn. Luuk dan in dit geval wss deel van een koppel dan dus. Het zvw claimen kan prima vroeg gedaan worden om alvast jezelf goed neer te zetten.

Dat er dan kennelijk een Orakel actie is gedaan waarbij Luuk en Fals konden winnen vind ik helemaal tegen hem spreken.

Heel handig dat die actie wordt omgegooid naar een Lycantroop claim I guess.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 13 april 2026, 17:35:16Ik heb niet voor niets gezegd dat Luuk en Castiel waarschijnlijk de wolfjes zijn. Luuk dan in dit geval wss deel van een koppel dan dus. Het zvw claimen kan prima vroeg gedaan worden om alvast jezelf goed neer te zetten.

Dat er dan kennelijk een Orakel actie is gedaan waarbij Luuk en Fals konden winnen vind ik helemaal tegen hem spreken.

Heel handig dat die actie wordt omgegooid naar een Lycantroop claim I guess.

Die claim lag al open en bloot bij mensen die ik vertrouwde. Het wordt niet omgegooid xD

JarJarBling

maar is de wereld G/S koppel met Thelight als goedje als lycantroop en Fannie als leeugenwolf niet de oplossing.

- Claimen dat ze ZVW zijn lijkt goed sinds ze samen moeten werken en laat later Fannie goed blijken.
- Dan perfect de goede speler kunnen uithangen als goedje en fals er uit kegelen zonder je medewolfje te hoeven zwart maken.
- constant pushen op ons verdacht maken als ZVW koppel. voornamelijk in pm en in je klikje. tot als we bijna neit anders kunnen dan goed zijn. 

ik vind de move om eenmaal verdacht direct naar de jager kamer gaan ook een move dat ik een goedje niet direct zie doen. als goejde heb je toch geen 100% zekerheid dat je goed gaat schieten en ga je dus de rest het moeilijker maken als je de foute keus maakt.

En ik denk dat het dus een afschrik maneuver is als wolf om iedereen af te raden op hun te schieten wat in mijn ogen meer verdacht is. (als het wolven zijn en dit hun manier is, gaan ze daar ook niet meer weg. dan kunnen we nu beter op wagen nu we nog de goedjes hebben dan later)

@Thelight288 : ik denk dat je klikje met genoeg is om toch anders te stemmen maar dit is hoe ik de puzzel voor me zie liggen momenteel. Zoals eerder aangegeven hebben jullie als groep niet echt de reden gegeven alles van jullie te vertrouwen door zaken te verzwijgen of valse claims te doen. Dus ik ga het waarschijnlijk spelen hoe ik de puzzel nu zie liggen.

Aan de andere kant is dit enkel mijn mening en vissie en moet iedereen doen wat hun puzzle zegt dat te doen. laat mij daarin niet veel lijden. (ben ik geneog op men vingers voor op getikt te zijn.)

fannieklm

Ik kan me zoals jullie begrijpen alleen maar aansluiten bij het verhaal van TheLight en de aanvulling van Zuna.
dus mijn verdachten liggen nu bij Castiel, Roodhapje en Bloodwolf in deze volgorde.

@Aintgotrhythm waarom ik jou vroeg naar n1, is vooral om vertrouwen in jou te krijgen.
@JarJarBling In jouw redenering, waarom zou ik niet bij Castiel in de Conversiekamer zijn blijven staan gisteren dan? Wat mij betreft zoek je naar minder logische redeneringen als de redenering zoals TheLight hem gegeven heeft.