[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

BloodWolf14 loopt door een lege kamer en komt dan in de wolventovenaarkamer Williambz tegen. Er is een deur rechtdoor (zuid).

adriaan

Williambz passeert fannieklm en JarJarBling in de lege kamer, loopt door de geen-beschermingskamer en arriveert bij Castiel. en Dragonfly in de reneizkamer. De blauwe deur in de Reneizkamer is door Williambz te openen, maar niet nu, want dit was zijn derde stap.

RoodHapje

Zuid (lege kamer) - Oost (contact met doden kamer).

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

adriaan

RoodHapje loopt door de lege kamer waar Aintgotrhythm en redeast staan naar de kamerwaar berichten uit het dodenrijk kunnen worden ontvangen. Daar zijn verder geen deuren, je kan alleen maar terug.

Williambz

adriaan

Williambz arriveert in de opgesloten-kamer:

De komende nacht ben je opgesloten als je hier voor de eerste keer bent: acties op jou mislukken en je kan zelf geen actie doen behalve vanuit het doolhof.

Er is een deur naar links (oost), naar rechts (west), en de ingang van een geheime gang.

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

adriaan

Zuna betreedt de welpkamer. Er is een deur naar rechts (Zuid).

Aintgotrhythm

RoodHapje

Ik ga West (lege kamer), Zuid (Wolventovenaarskamer), Zuid (Lege kamer).

Opgeruimde kamer = een opgeruimd hoofd, lege kamer = ...

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

adriaan

Aintgotrhythm komt BloodWolf14 tegen in de wolventovenaarkamer, komt dan fannieklm en JarJarBling tegen in de lege kamer, en loopt dan naar het oosten een nieuwe kamer in.

Over het effect van deze kamer krijgt ze een PM.

Er is een deur rechtdoor (oost), maar dat waren drie stappen.

adriaan

RoodHapje komt redeast tegen in de lege kamer, komt dan BloodWolf14 tegen in de wolventovenaarkamer, en komt dan bij fannieklm en JarJarBling staan in de lege kamer. Er zijn deuren naar links (west), rechtdoor (zuid) en rechts (oost), maar dat waren drie stappen.

adriaan

Castiel. loopt terug naar de geen-beschermingskamer.

Als er tijdens de nacht hier 2 mensen (nacht 1-2) of 1 persoon (nacht 3 en later) staan, dan zullen alle goede bescherm/tegenhoudacties (beschermengel, heks, yeti, goede slotenmaker) die nacht mislukken.

Er is een deur rechtdoor (noord) en rechts (oost).

Thelight288