[Doolhof] Waar moet ik heen, ik wil niet naar China

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:09:26

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

@yasu  en @adriaan ik loop niet naar de start kamer? Ik hoor nu in de jagerkamer te staan.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

yasu

Sorry.. je zei westen en ik heb zelfs zuiden opgeschreven... je hebt gelijk. je staat in de jagerkamer

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Mexicanobroeder

yasu

@fannieklm @Castiel. ik heb jullie stappen wel verwerkt zoals geschreven.. ik heb alleen om een of andere reden oost geschreven terwijl ik west bedoelde.. maar jullie zijn wel gewoon naar het westen gelopen.

yasu

CarnageRazor loopt terug naar de startkamer. Er zijn deuren naar links (oost) en naar rechts (west)

Mexicanobroeder loopt terug naar de leugenstemkamer. Er zijn deuren naar rechts (noord) en rechtdoor (west)

fannieklm

@yasu, @adriaan ik ging west vanuit de lege kamer, ik zou bij aint moeten staan nu volgens mij in de effect per pm kamer

yasu

Je bent rechtsaf gegaan in de lege kamer, wat het westen is, en dat klopt met wat ik heb opgeschreven. Aint staat daar niet.

fannieklm

Dragonfly

Ik keer me om en loop in 3 stappen terug naar de leugenwolfkamer.

fannieklm

fannieklm

CarnageRazor

Als je in de startkamer met je neus naar het Noorden zou staan ga ik naar rechts(oost)

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

adriaan

Dragonfly loopt door de geen beschermingskamer en de vastzetkamer naar de leugenwolfkamer, dat waren drie stappen. Ze komt Mexicanobroeder tegen.

adriaan

Fannieklm loopt door de huidenwisselkamer naar een lege kamer. Er is een deur rechtdoor (west).