[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Ik denk dat rampposi dat zelf heel goed kan vertellen.

EliasTheBest

Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 23:26:35Ik denk dat rampposi dat zelf heel goed kan vertellen.

Rare reactie, die gozert zegt toch al dat hij niet bewogen heeft met zijn claim.

Rampposi

Tuurlijk ben ik geen Psychic. Dacht dat dat wel duidelijk was met mn posts voor de DL van nacht 1.

Door omstandigheden kon ik dit niet echt eerder vertellen want mn hoofd stond er niet naar.

Ik snap dat dit te laat is en dit is gwn stom dus ik stem op mezelf want ik zou mijzelf hier ook lynchen

Williambz

Rampposi is bij 123berber op bezoek geweest. Hij komt nu net met een town protective rol bij mij. Ik heb al aangegeven dit niet meer te geloven. Als rampposi echt een goedje was had hij dit naar mijn mening veel eerder moeten aangeven. Zijn leugen ligt allang op dt, maar hij bleef volhouden psychic te zijn. Mij lijkt dat je de waarheid vertelt als je leugen openbaar is. Anders werk je goed alleen maar tegen. Mijn stem blijft dus staan.

En ja, ik snap dat rampposi ff niet lekker in zn vel zat vanaf gistermiddag, maar hij had wel een tijd om een post te maken, dus dan kan je dat toch meteen vermelden lijkt mij?

Beertje

I love Elias

123berber

Ik weet niet wat je precies bedoelt met def hebben. Maar ik heb niks gemerkt van zijn bezoek.

Ik ga mee op Rampposi. Dit verhaal rammelt aan alle kanten namelijk.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wesp in Glas

Ik zie geen reden waarom je na de eerste nacht een psych zou faken als goedje

Castiel.

Als hij ergens op bezoek geweest is dan kan hij geen Jester meer zijn toch? Dan staat mijn stem.

Ramp heeft bij mij idd ook town protective geclaimd. Kan hij eigenlijk met een maffia rol bij Berber geweest zijn zonder dat Berber dit gemerkt heeft?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

EliasTheBest

Citaat van: Castiel. op  2 december 2025, 10:25:53Als hij ergens op bezoek geweest is dan kan hij geen Jester meer zijn toch? Dan staat mijn stem.

Ramp heeft bij mij idd ook town protective geclaimd. Kan hij eigenlijk met een maffia rol bij Berber geweest zijn zonder dat Berber dit gemerkt heeft?

Ja framer en consig, lijkt me dan wel een duidelijk verhaal zo.

EliasTheBest

In het rijtje psychic zit Plaguebearer/Pestilence dus dat is ook aannemelijk.

noicreC

Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 16:45:14... Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is.

Citaat van: Rampposi op  2 december 2025, 07:20:50Tuurlijk ben ik geen Psychic. Dacht dat dat wel duidelijk was met mn posts voor de DL van nacht 1.

Sorry Ramp, maar Waarom heb je het dan wel tegen Willam gezegd? Of klopt dat ook niet?
En, als jij niet de psy ben, kan de echter psy dan naar voren komen met deze info? Er zijn geen welpen, als je een reden hebt om Ramp te vertrouwen, heb je ook wel reden om hem nu van de lynch te redden, toch?

Beulgemeester

Citaat van: noicreC op  2 december 2025, 13:34:53
Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 16:45:14... Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is.

Citaat van: Rampposi op  2 december 2025, 07:20:50Tuurlijk ben ik geen Psychic. Dacht dat dat wel duidelijk was met mn posts voor de DL van nacht 1.

Sorry Ramp, maar Waarom heb je het dan wel tegen Willam gezegd? Of klopt dat ook niet?
En, als jij niet de psy ben, kan de echter psy dan naar voren komen met deze info? Er zijn geen welpen, als je een reden hebt om Ramp te vertrouwen, heb je ook wel reden om hem nu van de lynch te redden, toch?

De echte psychic heeft Rampossi toevallig ook in zijn lijstje staan. Dus ik weet niet of dat hem echt red of niet, maar ik betwijfel het. Of diegene moet liegen, maar ik vertrouw hem wel.  :D

Rampposi

Nja ik weet toch dat ik het niet ga overleven want iemand heeft mij aangevallen vannacht. Ik ben Arso dus ik blijf altijd leven. Ik krijg als arso te horen wie er bij mij op bezoek zijn geweest, want ook daar gooi ik benzine overheen.

Alleen William is langsgeweest. Dus als mafia mij als arso nu al onder de bus gooit, gooi ik mafia onder de bus.

Wesp in Glas

Williambz

Citaat van: Rampposi op  2 december 2025, 14:43:34Nja ik weet toch dat ik het niet ga overleven want iemand heeft mij aangevallen vannacht. Ik ben Arso dus ik blijf altijd leven. Ik krijg als arso te horen wie er bij mij op bezoek zijn geweest, want ook daar gooi ik benzine overheen.

Alleen William is langsgeweest. Dus als mafia mij als arso nu al onder de bus gooit, gooi ik mafia onder de bus.

Als mafia zou ik niet kunnen weten dat je langs berber bent geweest. Maar fijn dat je bevestigd dat je bodyguard claim van vanochtend dus ook niet klopt.

Ik zou ook graag een town protective rol op mij willen hebben, omdat ik mijzelf nu een leuk target maak voor moordende rollen.