[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

LustigeWolf

Hier zal de spelinhoudelijke discussie voor het spel plaatsvinden.

Beertje

I love Elias

Rampposi

Hoi allemaal, laten we er een leuk spelletje van maken!

Wesp in Glas

Hoe werkt dit?

Ik heb verder nog niets gelezen over de uitleg.

Castiel.

Ok pure leipheid. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.

Ik heb net vrij veel gelezen. Ik ga nu slapen om alles te laten bezinken.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Ik ben nu terug van badminton lijkt me heel leuk ik ga morgen ochtend ff alles bijlezen want ken t spel niet echt haha

BloodWolf14

Potjansnikkie wat een rollen en info om bij alles te onthouden.

Ik ga eh... dus.. níét voor BM? Dus, stemmen graag niet naar mij? HAE?

123berber

Ik heb alles doorgelezen, maar ga het zeker nog eens doorlezen later haha. Wat een rollen zeg :o
Heb er wel heel veel zin in. Is al een tijdje geleden dat ik zelf een spelletje heb meegedaan.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Rampposi

Ja, als ik het goed begrijp is er geen BM stemming en is er deze dag óók geen lynch.

Ik zie deze dag als een soort theekransje dus.

Iemand koffie of thee?

Williambz

Town of Salem is inderdaad wel van een ander soort lynchen zoals ik het gewend ben op het forum.

In het normale spel is minimaal de helft van de stemmen vereist om iemand op de schandpaal te zetten en dan moet minimaal de helft van de spelers 'schuldig' stemmen. Maar hier is het puur de 1e fase oftewel de stemmen zelf. Hier kan je spelers dus minder onder druk zetten om te claimen wat je in het spel zelf vaak wel doet.

Er zit namelijk ook geen welp of dergelijke in, dus er wordt meestal al meteen na de nacht openbaar geclaimd door rollen die informatie hebben en dit delen. Er zijn altijd wel beschermende rollen die dan deze spelers weer beschermen.
Uiteraard kunnen we hier gewoon met vogeltjes werken wat de meesten denk ik prettig vinden, maar dit is hoe ik het ken vanuit ToS zelf.

noicreC

Ik denk dat het stemmen vanzelf wel duidelijk word als we het eenmaal hebben gedaan.
Ik denk dat het wel goed is om te weten dat het dus mogelijk is om geen lynch te hebben: wanneer er geen meerderheid is, is er dus ook geen lynch. Dus samenwerken gaat extra belangrijk worden. Willekeurige stemmen gaan dus alleen maar tegenwerken ;)

Wesp in Glas

EliasTheBest

BloodWolf14

Ik ben wel benieuwd hoe iedereen kijkt naar het niet-lynchen tegenover wel stemmen.

Bij WvW is het áltijd in het voordeel van de slechtjes om iedereen niet te stemmen, want ja lunch enzo.

Beertje

I love Elias