[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Wat is het plan nu verder? Alleen afwachten gebeurd er ook niks lijkt me?

Beertje

Misschien kunnen de spelers die zich in het spel gingen verdiepen een inhoudelijke bijdrage doen
I love Elias

Thelight288

Ik ben benieuwd wat de mogelijke echte psychic verder hoorde. En ik weet niet of r nog mensen info hebben waar we verder mee kunnen

Williambz

Ik heb niet heel veel bijzonders te delen. Heb geen waardevolle informatie opgedaan vannacht.

We hebben wel meer mensen nodig die informatie delen over hun acties, omdat we anders stil blijven staan.

EliasTheBest

Ik heb mijn info gedeeld met mensen waarvan ik denk dat het nodig is. Daar is niks waardevols uitgekomen voor een lynch. Verder verwacht ik nog een reactie die ik graag ontvang.

CarnageRazor

Ik heb nog niks kunnen betekenen. Voorlopig kan ik ook niks toevoegen.

Dus ik kijk een beetje mee naar de discussie voorlopig. Hopend dat hier nog een lead uitkomt.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op  3 december 2025, 20:34:54Wat is het plan nu verder? Alleen afwachten gebeurd er ook niks lijkt me?
Ja in het normale spel kun je nu de nacht forceren. Nu is het gewoon wachten tot de deadline.

Thelight288

123berber

Ik heb weinig informatie te vergaren nu, wel ben ik afgelopen nacht bestuurd door een heks. Leek me nuttig om hier in ieder geval te delen.

Het discussietopic nogmaals doorgelezen en vind de verdenkingen op Rampposi lastig, aangezien hij een eigen factie was en die willen de maffia er ook uit spelen. Lastig om nu echt conclusies al uit het topic te halen.
Het feit dat William naar buiten komt met cruciale info spreekt wel in zijn voordeel, maar als ik het goed begrijp kan hij dit ook naar buiten hebben gebracht als consigliere en hem dan pakken op dat hij wist dat Rampposi een rol heeft die naar iemand anders toe gaat toch?

En ik begrijp het goed dat we dus niemand willen lynchen, maar daarmee geven we de facties die alleen spelen en de maffia toch ook alleen maar meer ruimte om het spel te winnen?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Beulgemeester

Citaat van: thelight288 op  3 december 2025, 21:31:24Ik ben benieuwd wat de mogelijke echte psychic verder hoorde. En ik weet niet of r nog mensen info hebben waar we verder mee kunnen

Ik begreep dat tussen Chaos of 5guys minimaal 1 goedje zou moeten zitten.

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op  4 december 2025, 10:57:42Ik heb weinig informatie te vergaren nu, wel ben ik afgelopen nacht bestuurd door een heks. Leek me nuttig om hier in ieder geval te delen.

Het discussietopic nogmaals doorgelezen en vind de verdenkingen op Rampposi lastig, aangezien hij een eigen factie was en die willen de maffia er ook uit spelen. Lastig om nu echt conclusies al uit het topic te halen.
Het feit dat William naar buiten komt met cruciale info spreekt wel in zijn voordeel, maar als ik het goed begrijp kan hij dit ook naar buiten hebben gebracht als consigliere en hem dan pakken op dat hij wist dat Rampposi een rol heeft die naar iemand anders toe gaat toch?

En ik begrijp het goed dat we dus niemand willen lynchen, maar daarmee geven we de facties die alleen spelen en de maffia toch ook alleen maar meer ruimte om het spel te winnen?
Kan zeker nog Consieg zijn.

Consieg zit namelijk wel in het tracker rijtje.

En met tracker rijtje bedoel ik hoe de investigator de rollen ziet.

https://town-of-salem.fandom.com/wiki/Tracker_(ToS)

noicreC

Citaat van: Beulgemeester op  4 december 2025, 10:59:53
Citaat van: thelight288 op  3 december 2025, 21:31:24Ik ben benieuwd wat de mogelijke echte psychic verder hoorde. En ik weet niet of r nog mensen info hebben waar we verder mee kunnen

Ik begreep dat tussen Chaos of 5guys minimaal 1 goedje zou moeten zitten.

Claim je nu Psy? Wat waren je resultaten nacht 1?

Thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  2 december 2025, 13:49:53
Citaat van: noicreC op  2 december 2025, 13:34:53
Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 16:45:14... Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is.

Citaat van: Rampposi op  2 december 2025, 07:20:50Tuurlijk ben ik geen Psychic. Dacht dat dat wel duidelijk was met mn posts voor de DL van nacht 1.

Sorry Ramp, maar Waarom heb je het dan wel tegen Willam gezegd? Of klopt dat ook niet?
En, als jij niet de psy ben, kan de echter psy dan naar voren komen met deze info? Er zijn geen welpen, als je een reden hebt om Ramp te vertrouwen, heb je ook wel reden om hem nu van de lynch te redden, toch?

De echte psychic heeft Rampossi toevallig ook in zijn lijstje staan. Dus ik weet niet of dat hem echt red of niet, maar ik betwijfel het. Of diegene moet liegen, maar ik vertrouw hem wel.  :D

iig ramp stond er in, daar moet dan idd toch wat uit te halen zijn of niet? is t dan niet een 50/50 tussen 2 overige?

Beulgemeester

Citaat van: thelight288 op  4 december 2025, 13:44:14
Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 16:45:14... Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is.

Citaat van: Rampposi op  2 december 2025, 07:20:50Tuurlijk ben ik geen Psychic. Dacht dat dat wel duidelijk was met mn posts voor de DL van nacht 1.

Sorry Ramp, maar Waarom heb je het dan wel tegen Willam gezegd? Of klopt dat ook niet?
En, als jij niet de psy ben, kan de echter psy dan naar voren komen met deze info? Er zijn geen welpen, als je een reden hebt om Ramp te vertrouwen, heb je ook wel reden om hem nu van de lynch te redden, toch?

De echte psychic heeft Rampossi toevallig ook in zijn lijstje staan. Dus ik weet niet of dat hem echt red of niet, maar ik betwijfel het. Of diegene moet liegen, maar ik vertrouw hem wel.  :D

iig ramp stond er in, daar moet dan idd toch wat uit te halen zijn of niet? is t dan niet een 50/50 tussen 2 overige?

Dat is een goede vraag inderdaad. In echt ToS vallen rollen als arsonist ook onder evil in het visoen van een psychic. In dat geval zou het eerste visoen van diegene niet meer van waarde zijn, gezien de evil in dat rijtje er dan al waarschijnlijk uit is en de overigen van alles kunnen zijn.

Ik zou even bij de host moeten vragen of dat hier ook zo is, gezien alle neutrale en factieloze rollen niet onder evil genoteerd staan in de regels. Want dan zou het een 50/50 zijn inderdaad.

Thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  4 december 2025, 13:50:01
Citaat van: thelight288 op  4 december 2025, 13:44:14

Dat is een goede vraag inderdaad. In echt ToS vallen rollen als arsonist ook onder evil in het visoen van een psychic. In dat geval zou het eerste visoen van diegene niet meer van waarde zijn, gezien de evil in dat rijtje er dan al waarschijnlijk uit is en de overigen van alles kunnen zijn.

Ik zou even bij de host moeten vragen of dat hier ook zo is, gezien alle neutrale en factieloze rollen niet onder evil genoteerd staan in de regels. Want dan zou het een 50/50 zijn inderdaad.

oke oke ja dat wist ik niet ik heb vooral hier de regels doorgenomen. en ging vanuit dat het ging om wat hier onder slecht stond