[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het verhaal van carnage en eventueel een claim. Voor nu zet ik al mijn stem op hem. ToS mag van mij ook agresiever gespeeld worden, want hoe meer info hoe beter we slechtjes vinden.

Williambz

Oke dames en heren. Ik heb informatke ontvangen wat zegt dat rampposi GEEN psychic kan zijn. Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is. Nu beschuldigd hij mij dat ik executioner ben en dat ik hem moet lynchen, maar dat is niet waar.

Let op. Psychic (wat rampposi claimt) is een rol die heel makkelijk te faken is. Je noemt simpelweg 3 namen die slecht kunnen zijn. Ik heb dus een groot vermoeden dat rampposi slecht is. Als hij een goedje is die zou bluffen zou dat ook kunnen, maar hij is zelf heel stellig dat hij psychic is. Nogmaals dat is hij niet.

Williambz

Desondanks ben ik alsnog benieuwd naar het verhaal van carnage. Maar ik vertrouw het visioen dus totaal niet.

Rampposi is ook niet door een transporter verwisseld zegt hij zelf. Mocht iemand meer informatie over rampposi hebben is dat nu handig om te delen lijkt mij.

BloodWolf14

Als Ramp verwisseld zou zijn is er een tweede speler die dit zou moeten kunnen bevestigen right

Williambz

Ja, maar hij zegt niet verwisseld te zijn, dus dat is ook niet aan de orde

Wesp in Glas

Ik ben geneigd William te geloven. Als hij liegt is hij hoogstens Exe. Hij gaat als slechtje echt niet zichzelf zo in de kijker zetten

CarnageRazor

Ik weet niet specifiek in dit spel hoe dat zit, kan ik zonder gevolg op DT claimen? En waarom ben ik de enige die zou moeten claimen van de 3 ?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

Goed... We hebben dus.. Rampposi, die als Psychic zijnde, Mij, Carnage en Beul ziet.
We hebben William die beweerd dat Rampossi geen Psychic kan zijn
Rampossi die beweert dat William Executioner is..

Ik ben nu vooral benieuwd naar Rampossi zijn kijk op zaken. Ik waardeer als dit meer dan 1 minuut en 10 seconden voor de deadline is ;D

---

Qua claimen: Er is geen welp oid in dit spel. Dus claimen is vaak normaal, hoewel het niet altijd de eerste aantal rondes word gedaan tenzij echt nodig. Je wilt bijvoorbeeld niet dat een sterke town rol al vroeg open ligt. Wat hiervoor al eerder werd gezegd: als je als informatie rol goede infomatie hebt(sherrif die slecht heeft gezien, invest die een resultaat heeft dat niet klopt met wat op tafel ligt), is het goed om gewoon je info op tafel te gooien :)

Beulgemeester

Citaat van: Williambz op  1 december 2025, 16:45:14Oke dames en heren. Ik heb informatke ontvangen wat zegt dat rampposi GEEN psychic kan zijn. Ik heb hem ondervraagd en hij beweerd dat hij zelf de psychic is. Nu beschuldigd hij mij dat ik executioner ben en dat ik hem moet lynchen, maar dat is niet waar.

Let op. Psychic (wat rampposi claimt) is een rol die heel makkelijk te faken is. Je noemt simpelweg 3 namen die slecht kunnen zijn. Ik heb dus een groot vermoeden dat rampposi slecht is. Als hij een goedje is die zou bluffen zou dat ook kunnen, maar hij is zelf heel stellig dat hij psychic is. Nogmaals dat is hij niet.

Het klinkt alsof je misschien verwijst naar een invest resultaat. Als dat zo is, dan vraag ik me af wat het rijtje is waar Rampossi dan wel inzit (Framer rijtje?).

Een andere optie is dat iemand Rampossi hebben zien bewegen (tracker/lookout) waardoor psychic ook afvalt.

Misschien dat @Rampposi zichzelf nog wil verdedigen?

Ik wil je op zich wel geloven @Williambz. Voor mij is het net zo aannemelijk namelijk dat Rampossi liegt als dat hij wel de waarheid spreekt en Carnage boefje is.

Ik vind het alleen wel raar in je verhaal dat rampossi jou privé zou beschuldigen van exe zijn. Alsof jij als exe je target zou moeten overtuigen dat ze geen goodie zijn of hij jou ervan zou moeten overtuigen dat je slecht bent. Als jij exe zou moeten zijn volgens hem dan zou hij eerder zichzelf hier moeten verdedigen dan in jouw pm.  XD Maar goed, dat is misschien de vorm hier waar wvw meer gespeeld wordt dan ToS.

Rampposi

Zolang ik niet weet wat de claim is op mij, kan ik mijzelf niet verdedigen. Ik heb info, ik gooi het op tafel en dan wordt er via via achter de schermen gezegd dat ik lieg?

Heel leuk. Er zijn een aantal dingen die een onderzoekje kunnen beïnvloeden:
Je bent geframed door de framer
Je bent ondergegoten met benzine (dan krijg je als investigator namelijk te zien bg/gf/arso)
Je bent getransport.

Dat laatste is niet bij mij gebeurd.

Mijn dag liep iets anders en spelleiding weer hier van. Ik kan ook nie veel meer inhoudeljjk reageren dan dit want ik heb echt knallende hoofdpijn atm

Waarom zou ik zoveel aandacht op mezelf willen hebben vanaf moment 1

Castiel.

Ok holy shit... Er gebeurd meteen heel veel :o Ik ben afgelopen nacht van plekje gewisseld met iemand. Ik ben dus wel getransporteerd.

Is het in dit spel handiger/makkelijker om vroeger en sneller al te claimen? Of werkt dat hetzelfde als bij WvW?

Wat betreft het hele Carnage verhaal... Waarom is Carnage de slechte van de 3 en de andere 2 sowieso niet? Heb ik iets gemist?

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

Het zijn niet investigator resultaten, waardoor rampposi geen psychic is. Rampposi heeft vannacht bewogen. Ik ben lookout of tracker en weet dat rampposi een ander huisje heeft bezocht. Dus ook een framer of een arsonist die rampposi heeft geframed of met benzine heeft overgoten kan uitgesloten worden.

Ik ben er dus 99% zeker van dat hier wordt gelogen. Want dit resultaat dat rampposi herft bewogen kan niet worden beïnvloed door bijvoorbeeld framer of arsonist of hypnotist. Wel door transporter, maar rampposi is niet verwisseld.

Thelight288

een psychic beweegt niet die krijgt gewoon informatie? aha ja oke dan snap ik wat je bedoeld denk ik

Williambz

noicreC

Duidelijk. Bij wie was Rampposi afgelopen nacht, en als je lookout bent, waren daar ook andere mensen die kunnen bevestigen dat je niet liegt?