Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Hoe veel Mafia verwachten we trouwens op dit aantal spelers? Ik heb zelf nog nooit ToS gespeeld. Wel een aantal vergelijkbare rollen tegengekomen op Mafia Universe in hun championship. Ook is de meerderheidsregel daar een ding. Daar kunnen we best veel uit halen.

Vroeg stemmen is in dit geval een gevaar omdat dat de Mafia de kans geeft die meerderheid te forceren op goedjes. Al leert mijn ervaring daarin dat het meestal goedjes zijn die de laatst nodige stem zetten :)

BloodWolf14

Wesp in Glas

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op 30 november 2025, 22:00:56Hoe veel Mafia verwachten we trouwens op dit aantal spelers? Ik heb zelf nog nooit ToS gespeeld. Wel een aantal vergelijkbare rollen tegengekomen op Mafia Universe in hun championship. Ook is de meerderheidsregel daar een ding. Daar kunnen we best veel uit halen.

Vroeg stemmen is in dit geval een gevaar omdat dat de Mafia de kans geeft die meerderheid te forceren op goedjes. Al leert mijn ervaring daarin dat het meestal goedjes zijn die de laatst nodige stem zetten :)

Vergeet de neutraaltjes niet.
Lastig om te zeggen hoeveel. Hoop dat er iemand is met info.
I love Elias

EliasTheBest

EliasTheBest

BloodWolf14

Ik wilde al zeggen: We zijn normaal heel goed in het delen van info, dus dat zou nu geen probleem moeten vormen? :P

Ik ben wel benieuwd of jij ook wil dat beschermende rollen al naar voren komen? Anders zou dat namelijk wel easy kills kunnen worden lijkt mij.

Volgens heeft de Mafia met hun informatievoorsprong een makkelijkere taak om beschermde rollen te moorden dan dat de goedjes die kunnen beschermen. Daarvoor zijn imo te veel optied

BloodWolf14

BloodWolf14

Ik heb verder ook geen info. En dat kan volgens mij alleen eventueel dwarsgeboomd zijn door een Disguiser of Heks actie.

Ik denk trouwens dat het voor alle goesjes handig is om voor jezelf bij te houden wat de info die je hebt gekregen betekent, rekening houdend met invloeden van alle rollen, en om dat in je testament(? ben de naam kwijt) vast te leggen voor als je dood gaat.

Thelight288

in hoeverre is info delen handig? jullie zeiden dat info delen snel gedaan wordt vgm ook rolclaims?

EliasTheBest

We kunnen iig delen wat er met je is gebeurd in de nacht. Daaruit kunnen we later evt claims koppelen. Claimen op dag 1 vind ik nog te vroeg, tenzij we daar een zekere maffia/neutrale mee kunnen uitschakelen.

Wesp in Glas

Rampposi

Beste bewoners!

Ik heb vannacht met het alwetende oog gesproken welke mij heeft verteld dat er tussen NoicreC, CarnageRazor en Beulgemeester een kwaadaardig persoon bevind! Één van hen is dus slecht, pas op voor dit gevaar! Wie o wie moeten we hebben?

Beulgemeester

Citaat van: Rampposi op 30 november 2025, 23:09:40Beste bewoners!

Ik heb vannacht met het alwetende oog gesproken welke mij heeft verteld dat er tussen NoicreC, CarnageRazor en Beulgemeester een kwaadaardig persoon bevind! Één van hen is dus slecht, pas op voor dit gevaar! Wie o wie moeten we hebben?

Pwah, ziek ziek. Dan moeten we CarnageRazor hangen denk ik.  O0

CarnageRazor

Citaat van: Beulgemeester op 30 november 2025, 23:30:53
Citaat van: Rampposi op 30 november 2025, 23:09:40Beste bewoners!

Pwah, ziek ziek. Dan moeten we CarnageRazor hangen denk ik.  O0

Grapjas, van de 3 namen schiet je op mij. Het minste dat je dan wel mag doen is je redenatie waarom geven lijkt me.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.