Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

noicreC

Citaat van: BloodWolf14 op 29 november 2025, 15:04:28Ik ben wel benieuwd hoe iedereen kijkt naar het niet-lynchen tegenover wel stemmen.

Bij WvW is het áltijd in het voordeel van de slechtjes om iedereen niet te stemmen, want ja lunch enzo.

Het is zeker niet handig om dus de lynch over te slaan. Dat is juist de kracht van goed.

123berber

Citaat van: noicreC op 29 november 2025, 18:12:17
Citaat van: BloodWolf14 op 29 november 2025, 15:04:28Ik ben wel benieuwd hoe iedereen kijkt naar het niet-lynchen tegenover wel stemmen.

Bij WvW is het áltijd in het voordeel van de slechtjes om iedereen niet te stemmen, want ja lunch enzo.

Het is zeker niet handig om dus de lynch over te slaan. Dat is juist de kracht van goed.
Dat leek mij ook het meest logisch.
Wat is de gebruikelijke verhouding maffia en goedjes? Ook ongeveer 1/4 slecht?

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

#inhoudelijke post

Ik heb nog niet echt een idee hoe het gaat, even nacht 1 bekijken dus.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Ingrid1234

Hoi voor mij ook nieuw deze versie, het stemmen lijkt een beetje op botc volgens mij. Maar ben benieuwd hoe het gaat

5guys

Citaat van: Rampposi op 29 november 2025, 08:55:35Ja, als ik het goed begrijp is er geen BM stemming en is er deze dag óók geen lynch.

Ik zie deze dag als een soort theekransje dus.

Iemand koffie of thee?

Heb je ook bier ?

Chaosimsystem_

Ik volg mee ook eerste keer dat ik meedoe aan Town of salem O0

Thelight288

Ja ik ben ook benieuwd. Ik weet ook niet zo goed behalve afwachten

Beertje

I love Elias

Rampposi

Citaat van: 5guys op 30 november 2025, 14:49:31
Citaat van: Rampposi op 29 november 2025, 08:55:35Ja, als ik het goed begrijp is er geen BM stemming en is er deze dag óók geen lynch.

Ik zie deze dag als een soort theekransje dus.

Iemand koffie of thee?

Heb je ook bier ?
Dat heb ik ook, maar dat is meer voor in de avonduren vlak voor onze bedtijd natuurlijk  ;)

Ohja, ik ga dit spel spelen zoals ik ToS normaal zou spelen dus men kan een andere speelstijl van mij verwachten...

noicreC

Citaat van: Rampposi op 30 november 2025, 19:22:00Dat heb ik ook, maar dat is meer voor in de avonduren vlak voor onze bedtijd natuurlijk  ;)

Ohja, ik ga dit spel spelen zoals ik ToS normaal zou spelen dus men kan een andere speelstijl van mij verwachten...

Ik bedoel, ToS speel je normaal 1 minuut per ronde. Dit is nog steeds 2 dagen per speelronde. Hoe wil je je speelstijl gaan aanpassen op zoals jij normaal ToS zou spelen?

Wesp in Glas

Citaat van: noicreC op 30 november 2025, 20:38:59
Citaat van: Rampposi op 30 november 2025, 19:22:00Dat heb ik ook, maar dat is meer voor in de avonduren vlak voor onze bedtijd natuurlijk  ;)

Ik bedoel, ToS speel je normaal 1 minuut per ronde. Dit is nog steeds 2 dagen per speelronde. Hoe wil je je speelstijl gaan aanpassen op zoals jij normaal ToS zou spelen?
1 minuut voor deadline on komen :P

Rampposi

ToS speel je normaal inderdaad in hele korte rondes. In zo'n ronde gooi je direct je info op tafel als je het hebt, ben je niet bang om dood te gaan in de nacht, is 'whisperen' verdacht en speel je best wel aanvallend om claims van mensen te verkrijgen.

De duur is misschien niet het meest handige om mee te vergelijken, maar de karaktereigenschappen van zo'n korte ronde neem ik wel mee in een ronde van 2 dagen.

Rampposi

Citaat van: Wesp in Glas op 30 november 2025, 21:56:26

1 minuut voor deadline on komen :P
Misschien  ::)

Williambz